Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : miserschta kliina aightgenossen file

technician
08.02.2005, 21:13
jo saali zema, hans endlich mol gschafft alles izriichta, drum do grad a kliises onetake practise file!!. nid allzu lang, nid sehr suber..., hhhm weg dr soundqualität könnten dr mr no bscheid geh isch wohrschinlich nid so guat :rolleyes:.

please schriiben euri meiniga etc. :hmmm:

gruzz

nuurmolso (http://florin.well-wicked.ch/mp3/06_02_05onetakepracticrec.mp3)

radaya
08.02.2005, 21:21
florin ich find wirsch immer besser!!!:D :dance:
chasch jo mol nebis längers ie tue..:hmmm:?

peace

Supremedjgm
08.02.2005, 21:27
Yeah tönt phhaaaattt ! und grad nach däm wo mitem line fader hesch lisliger gmacht (ziemlech am ahfang) geits när grad vou fresh wiiter !
Ig het jitzt no chli anderi Tön dri doh, aber isch jo ou nit so lang. vo demher recht easy !
Peace

technician
08.02.2005, 21:44
@radaya : hehe merci, wer übel wenn nid!!:D, jo eh, i han eigentlich schu vor do no so z einta odr andara z posta !thx...

@supermedjgm: danke sehr, hm jo isch halt sehr spontan gsi, jo wird recht langwielig übara längari ziit mim glicha sample. thx !

gruzz florin

radaya
08.02.2005, 21:58
Original geschrieben von technician
@radaya : hehe merci, wer übel wenn nid!!:D, jo eh, i han eigentlich schu vor do no so z einta odr andara z posta !thx...

bi scho gspannt!!:D

Cyclone
09.02.2005, 00:41
das tönt nöd mal so schlächt. eigentlich sogar verdammt fresh :D

Beatnik
09.02.2005, 11:39
Vo mir hesch au PROBZ!!

Technisch scho rächt guet, dä Flow hald nonig so duss, aber hey, es isch e One Take...und ich bin mit weniger guete Technike amigs au nöd im Flow.

Respect!

technician
09.02.2005, 19:14
danke jungs fürds innazücha!!, jo das mitm flow isch schu, muass mol öppis langsamers ufneh ouuudr sou .
gruzz