Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ich hab vinyl darf ich cd brenen

CAS
09.02.2005, 15:46
Hi Leude
ich frage mich schon lange
wenn man die vinyl besitzt
kann man sich doch den sound von der gleichen cd brennen
das solltze doch erlaubt sein
was meint Ihr dazu?
weiss jemand wie mit dem gesetz aussieht.
man hat siuch ja mit dem kauf der vinyl das recht auf den sound erkauft ,oder?

smut
09.02.2005, 15:48
logisch mann!
du dörsch es sogar dim homie schänke...

FlinkerFinke
09.02.2005, 15:50
ja ich dänke scho dass'd dörfsch brenne, aber d'Gsetzesgrundlage dezue käni nöd. Aber wänn mer en Tonträger kauft het den dörf mer en au für eigeti Zweck vermehrfache (oder?)

köbi
09.02.2005, 15:52
laut gestz darf man medien für verwandte und bekannte kopieren. soviel von mir...

sly saloon
09.02.2005, 16:03
jo döfsch, aber eifach nöd denn de öffentlichkeit zuegänglich mache, oder x kopie uf em flohmarkt verticke...dine dögz döfsches aber scho geh, das lauft under privatgebruch. isch im urheberrechtsgsetz (URG; http://www.admin.ch/ch/d/sr/2/231.1.de.pdf) greglet. das isch aber en alts gsetz und passt nonig so wük uf die neue technike. drum wirds au bald mol gänderet. obs denn klarer wird, ishc no en anderi frog. au wenns uf em kompi hesch isch easy. döfsches aber nöd zb ime p2p progi zur verfüegig stelle. mim suge ischs sone sach, wenns nur sugsch ohni share, denn isch eigentlich legal...
alles klar wie klossbrüeh?
:brille:

Irgendeis
09.02.2005, 16:29
Wie scho gseiht das dörfsch...den d'Suisa-Abgabe zahlsch du wenn du die leer CD chaufsch, wie binere Kasette au...nur verchaufe dörfsch kei brennti.

Benwick
09.02.2005, 17:40
also die engschte verwante und bekannt. aber im homie e cd mache isch eigentli illegal. laut gesetz.

thieu
09.02.2005, 17:43
Original geschrieben von Benwick
also die engschte verwante und bekannt. aber im homie e cd mache isch eigentli illegal. laut gesetz.

Nei voll nit das isch Legal, Der Homie isch ja de wohl en bekannte vo dir! Susch wä das ja kei Homie! ;)

Nei me darf wirklich deme Homie en CD brenne, eifach nit verchöiffe...

Benwick
09.02.2005, 17:48
ne das ebe ned ganz so das isch en grau zone. also du darfsch num dene wode werkli down bisch. aber setig wot mau ab und zue gsehsch isch ebe nüme legal das isch do die schleifendi sache e dem ganze.

thieu
09.02.2005, 17:57
Also wenn de wirklich jemand dini Beziähig mit jemand kontrolliert, wond dü mal en CD brennt häsch ja de Ade...

Und züädem brennsch ja nit jedem wond kennsch jedi CD wond chöifsch!? Hoffentli.

Aber egal... Coole Avater!

Benwick
09.02.2005, 18:04
ne gaht nur drum das i jede cd au en db nummere het und es chunt chli komisch wenn die wanderet ;-) sorry überwachig isch easy

thieu
09.02.2005, 18:08
Ok wenn das so isch! Aber mir isch das ja em bitz egal, will brenne selte CDs und de wirklich nur mine richtige Kollege.

Aber gseht me de öi, wenn me der scheiss üsem Netz ziäht, vo wellem Original das di chämend?

mc rassko
09.02.2005, 18:16
ich glaub scho, dass das mache dörfsch, machsch es eifach scheiss ufs gsetz

Lartscho
09.02.2005, 19:21
darfsch, da du in bsitz vo däm beschtimte lied bisch odr album es heisst ja.

wes nid angerne gisch und es säuber hesch dafsch sicherheitskopie mache

Stylebock
09.02.2005, 19:34
Original geschrieben von mc rassko
ich glaub scho, dass das mache dörfsch, machsch es eifach scheiss ufs gsetz

:rolleyes:

Benwick
09.02.2005, 19:49
also wasi sicher weiss isch das jedi cd chansch nache luege vo welem brenner das es isch. das windows sache a migrosoft schickt. sicher mau en software spiegel. wenn e cd abfrag machsch holts das us ere datebank das isch sicher numere dine und den weis mers. aber wies bimne fertige mp3 isch weissi nöd. könne de ufbau nid vo somne file.

poetical
09.02.2005, 20:00
Original geschrieben von slanGRover
:rolleyes:

:cheers:

Stylebock
09.02.2005, 20:01
Original geschrieben von poetical
:cheers: :yeah:

veit
09.02.2005, 22:05
heissts ned wo kein kläger, da kein richter?

nur so, dass i mi sänf au no dezue gä ha.

ach, und wenn di öbber frogt für was dini brönnte cds sind denn seisch eifach: "Datesicherig" esch doch wohr. Im Auto, am homie, de muetter allne duesch dini date sichere!

thieu
09.02.2005, 22:17
Original geschrieben von veit

JA scho. Hä gat nur deicht irgendeppis isch mer da verdammt komisch vorcho... Aber bi im Moment nur am lehre, und in der Hinsicht total nebe mir?

thieu
09.02.2005, 22:19
Original geschrieben von veit

Ne heissts nit sogar wo kein Kläger da kein Angeklagter? Äh ich bi nur am lehre und sellti eigentli nu, aber scheiss drauf gah gschiider gah penne!