Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rane TTM56 USA Bestellung

funkyminister
11.02.2005, 08:33
Ahoi!

hed öppert en ahnig ob mixer us de usa (wet mr an rane ttm56 zuälege) au i dr schwiez kompatibel sind - aschlüss füre saft etc.?

evt. steiht demnach zum verkauf e:
vestax pmc-05pro2
ecler hak 300
thxxx

Beatnik
11.02.2005, 08:55
So vill ich weis chasch fascht alli Mixer umschalte, vo 110 uf 220 Volt etc. oder hald suscht en Wechseladapter kaufe!

Bim RANE wüsst ich das jetzt aber nöd genau.....sorry!

Aber hett sicher öpper da wo siin RANE us dä USA Importiert hätt!!

aRKei
15.02.2005, 09:09
Rane gits numä mit 110V, sogar wenns z'Europa chaufsch isches 110V. Muäsch mou be Distrelec online go luägä für sonä Schtromwandler.

cabal
15.02.2005, 09:29
Ha mine bi Turntablelab.com bstellt, isch nach 3wuche da gsi. Bruchsch abr no e Stromwandler, abr die choschte ja nüt.

Abr we d'Aktion uf www.houseofsound.ch no louft, würdi ne det nä, zu däm Pris würds sich lohne

funkyminister
15.02.2005, 13:46
thxs für eure antworten...
ha mitlerwiele es anders agebot entdeckt...onlineshop idr usa verkauft no vo de vestax 07-pro anniversary usgab für sage und schreibe USD 349.00...also praktisch gschänkt...überlege mr jetzt ob i nid so eine söll nä...
rane sind halt scho verdammt tüüür!
was meinet dir, scho öper erfahrig mit em 07er

LKB
15.02.2005, 13:53
Ich wör dir scho dä Rane empfehlä! Da isch eifach än Mischer fürs Lebä. Du häsch lebeslänglichi garantie uf dä Crossfader und dä Mischer isch eifach s geilstä.
Vestax sind halt nöd so mini Favoritä, aber s isch dinä entscheidig...

aRKei
15.02.2005, 17:13
Ig ha beid Mixer. Und ig finges s'Rane au geiler. Solang aber nid Aux Send/Return bruchsch (für nes externs Effektgerät usw.)und d'Fader au putzisch isch 07 au guät. Vor auem für 349 $ (dänk be Audiolines, oder nid?).

So oder so si bäides sexy Mixer :D

funkyminister
16.02.2005, 07:39
also dr mixer gitz zur zyt bi americanaudiocenter...
ischs den au nid möglich es delaymodul oder es chlises effektgrät a 07er schliesse...han das mal gseh bimene video vo de scratch perverts...? fuck dä rane isch halt scho tüür unger 679 USD chumi dä nid über also mit versand bestimmt e 1000iger...
tja muäss wohl erscht min hak300 und pmc-05pro 2 verkaufe und luäge was i do zämebringe....
ha doch erscht grad 2 ttx kauft...:D

Supremedjgm
16.02.2005, 08:00
http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=8084

mhh chasch dir das locker chaufe. Muesch när im Inter Discount so ne Adapter choufe wo under 20.- chasch ha ! Voll keis Problem. Ha das au am mim VEstax Mixer vo dä USA...
peace

aRKei
16.02.2005, 16:04
Original geschrieben von funkyminister
ischs den au nid möglich es delaymodul oder es chlises effektgrät a 07er schliesse...han das mal gseh bimene video vo de scratch perverts...? fuck dä rane isch halt scho tüür unger 679 USD chumi dä nid über also mit versand bestimmt e 1000iger...
tja muäss wohl erscht min hak300 und pmc-05pro 2 verkaufe und luäge was i do zämebringe....

Äs Effektgerät chasch scho ads 07er oder au ads 05er ahänkä, isch auber när äifach für s'ganze usgangssignau. Bem Rane chasch dr Kanal einzeln a-stürä mitem Effektgerät, das isch dr Ungerschied.

funkyminister
16.02.2005, 16:30
weiss öper grad wieme sones "geils" signal in mixer git (05er oder 07er) wo när so chasch mit em phono/line schalter cutte oder mit de eq's veränder...ebefalls gseh bi scratch perverts...also die lönd irgend es signal in mixer und machet demit die verrecktischte sache...?

fan03
17.02.2005, 07:51
verchauft das american audio center au id schwiz?
wievil wilsch für dini alte mixer?:cool:

cutastrov
17.02.2005, 09:10
weiss öper grad wieme sones "geils" signal in mixer git (05er oder 07er) wo när so chasch mit em phono/line schalter cutte oder mit de eq's veränder...ebefalls gseh bi scratch perverts...also die lönd irgend es signal in mixer und machet demit die verrecktischte sache...?

Jap, das nennt sich feedback-Scratche.

Also, nimmsch es Chinch-Jack Kabel, hausch dr Chinch in Line-In und connectesch dr Shizzle mit em Headphone Output. - denn machsch mol alli Regler (also dr Headphone-Volume und dr Gain vom Line-In Kanal voll uf und los gehts!

Mit em Headphone-Volume kasch denn d' Höhi vo de Sounds verändere.... Aber ACHTUNG! Ich würd das nit z'viel mit em Lieblingsmixer mache... minere Meinig nach killt das s'Sound-Modul vom Mixer.

Ahjo, und das mit em Adapter isch kai Problem - ich betrieb en US-Mixer (Vestax PMC-07 pro) mit me Euro-Netzteil, d'Ihganspannig vom Mixer isch jo die gliech. Einzig dr stecker und d Ihgangspannig vom Adapter isch verschiede. Ich denk das trifft bim Rane au zue - aber nit blindlinks vertraue sondern kontrolliere ;-).

Viel Spass bim spiele!

Grooes

funkyminister
17.02.2005, 09:32
merci für die kompetänte uskünft, geils forum, do wird eim mal würkl gholfä!

alti mixer also dr hak hani grad postet ir abteilig (ich verkaufe)...döt mal innä luäge und dr 05er...chani erscht vertschute wenn i dr neu ha (entweder rane oder 07er) schinbar lieferet audioline au id schwiz bi grad am gschäfte. Die hei vom rane ttm56en überbestand und verchaufet die zu spotpriese...also alli interessierte dänke so um die 800.-- inkl. versand sötte innä möge...und füre 07pro anniversary edition zahlsch um die 450.00 inkl. versand...traumpriese...melde mi wieder wenni definitifi priesagebot ha.

aRKei
17.02.2005, 09:41
Cheged no www.audiolines.com ab. Dört häisi au wahnsinnig töifi prisä.

fan03
17.02.2005, 11:50
@ funkyminister
de vestax pmc 07 pro black 25th aniversary choschtet bi http://americanaudiocenter.com
349.99 US Dollar (ohni Versand)
Bi de Bschtelligs - Adrässe chan mer aber num US-Bundesstaate uswäle, aso nüt mit Schwiz. Ich han aber mal per mail nagfrögt...

Und bi audiolines.com ischer 20.- tüürer und chasch id schwiz lifere lah, choscht aber nomal öppe 350 dollar!!!..oder verstah ich das falsch?...kake....

p.s. wer bequem wot us dollar i sfr. umrächne, check: http://www.swisstours.ch/currency/main_index.cfm?Language=deutsch

aRKei
17.02.2005, 12:02
Be Audiolines muäsch äifach diräkt a-lütä und am Typ sägä, das dä diä töifschti UPS-Shipping-Methodä wotsch. Ig ha vor churzem fougendes bschtöut:

2 Pdx Black für totau 800$
2 PMC-07Black für totau 700$

Plus Versand 350$
Steuern 7.6% 114$

Ig ha scho 350$ zaut für shipping, aber das isch für 2 Mixer und 2 Turntables gsi.

fan03
17.02.2005, 12:08
brutal mann..
warum chönd die das nöd eifach per post schike...? scheiss ups schipping.

gaht nöd gad zuefällig öper id usa di ferie:D

warum chaufsch du 2 mixer. häsch eine für mich mitbstellt...;)

Beatnik
17.02.2005, 12:12
Original geschrieben von fan03

warum chaufsch du 2 mixer. häsch eine für mich mitbstellt...;)

Das isch ebe wiä bi dä Vinyls, ha ha, wenns geil isch kaufsch grad 2:D

funkyminister
17.02.2005, 13:13
hoffe mal nid dass bi dr audioline USD 350.00 für versand zahlsch für lediglich 1 mixer wär jo gspunne und wenn scho, han verwandti die sind 5 x im johr für 3 wuche i de usa, denn lonis halt döt häre lo schicke und die bringet mir dä mixer hei...
muäss mal abwarte was audioline mir zruggschriebt...

aRKei
17.02.2005, 14:02
350$ isch scho vöu, aber ig ha für dä Priies 4 Gerät bschtöut. Jetzt wendä mou ä Pdx Turntable suächsch z'Europa de zausch baud mou s'doppletä. Und d'Priesä für Vestax-Mischpout si scho immer überzogä gsi (ig ha denä no 1850 CHF für mis 07er zaut wos usä cho isch). Für mi isch d'Rächnig scho numä wäg däm ufgangä. Aber ig würd denä chäibä a-lütä und erklärä, das es sech für 1 Unit nid räntieri ä Bschöuig z'machä und das si wiä gsäid dr töifscht UPS-Tarif söuigä nä (isch glaub so um diä 50$ bis so um diä 100$ für 1 Unit (je nach Gerät).

Und werum 2 Stk.? Mä cha niä gnuäg Mixers ha.