Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DJ LKB Mixtape Snippets

LKB
11.02.2005, 17:50
Ich han no gschnell i 3 täg äs mixtape zämäbaschtlet, als preview für mis richtigä mixtape, wo hoffentlich au bald wird usecho.

Do chönd ihr eu no äs paar Snippets inezieh. Viel Spass und please gimme some feedback.

Snippets (http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/michi.looser/)

konfus
26.02.2005, 14:35
geile oldschoolstyle ziehsch, gfalltmer. aba wieni so vernoh han, isch jo din compi abkratzt?:(

LKB
26.02.2005, 14:43
so is es, hehe. zum glück han i am kolleg no ä kopie geh vom mixtape. I hoff er häts nonig in chübel gschossä, denn chan is wieder uf min compi ladä...

oldschool vilicht nöd grad, eher so jungebliebener oldschool, hehe

konfus
26.02.2005, 14:47
Original geschrieben von DJ LKB
so is es, hehe. zum glück han i am kolleg no ä kopie geh vom mixtape. I hoff er häts nonig in chübel gschossä, denn chan is wieder uf min compi ladä...

oldschool vilicht nöd grad, eher so jungebliebener oldschool, hehe

jeep! ja han au eher dä style gmeint so vom mixing här. aba dä sound ish au kool woni ez so ufdä snippets ghört han.

LKB
26.02.2005, 14:59
jo vom mixing her han i eh nöd so viel ahnig, hehe. i mach eifach, was mir grad spass macht.
Us em Snippet 1 isch au no ersichtlich, dass ich en absolutä Madlib-Fan bin:D :D

do no so in etwa s tracklisting:

Jurassic 5
Iriscience
Slum Village
Wildchild
Insight
Asheru
Wee Bee Foolish
Louis Logic
Oh No
LMNO
Declaime
Mos Def
Swollen Members
Moka Only
Jedi Mind Tricks
Mr Complex
Jeru The Damaja

konfus
26.02.2005, 15:04
aso mich flahst dä mixstil - oldschool isch dänn aso kei biz abwertend gmeint xi;) eher im gegeteil!
isch e hammer tracklist!

LKB
26.02.2005, 15:11
denn isch jo guet, wenns nöd abwertend gmeint isch... denn bin i jo beruigt;) aber äbä, i han mir au gar nöd so müäh geh. i bring jo so i 1-2 möntät denn ä richtig mixtape usä, wo denn au chli besser gmischt isch.

aber wer glich ä kopie vo däm tape will (eigentlich isch äs ä 1-track-cd und kei tape) dä chan mir äs pm schribä. i möst eifach 5 stutz fürd chöstä ha... (aber wer will scho äs tape vo mir, haha)