Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : practice


tony_flare
10.06.2004, 00:43
no schnäll e one take skratch-practice vom viertel vor eins.... i drank beer with snailiens!


oooout...


i drank beer with snailiens (http://www.marsone.ch/html/Sound/jonnyskratchidrankbeerwithsnailiens.mp3)

sayla
10.06.2004, 00:55
hehe..haste gut anäkriegt...nochli üäbä & dänn chasch bald am screwdi sWasser reichä...haha...:P

nee, joke...du weisch wiä ichs mein...

:D

tony_flare
10.06.2004, 00:58
Original geschrieben von sayla
hehe..haste gut anäkriegt...nochli üäbä & dänn chasch bald am screwdi sWasser reichä...haha...:P

nee, joke...du weisch wiä ichs mein...

:D


*g* @ screwd und mir beidi wüsse : 5joohr ;) *g* nei seich ombré


oooooout

SCREWD
10.06.2004, 07:59
geile siech..........ha mr vorhär grad dini filez inepfiffe und ich bi mega spitz worde......zum glück isch niemmerts im büro :wixer3:

also em tony wird ich wohl nie s wasser chönne reiche was scratchtechnike abelangt....isch nämmlich scho ganz übel wie är mit em fader ummespielt.....eifach krass so öbbis.....

Paul Schall
10.06.2004, 08:08
nice...dini flirp combos sind ganz schmuuv...zum beat üssere ich mich das mal nöd:p...

tony_flare
10.06.2004, 08:14
Original geschrieben von Paul Schall
nice...dini flirp combos sind ganz schmuuv...zum beat üssere ich mich das mal nöd:p...


hehe..merci..aber tha liks sin derb....do gitts eifach nüd us'z'setze ;)

gruezz und oooout

tony_flare
10.06.2004, 08:15
Original geschrieben von SCREWD
geile siech..........ha mr vorhär grad dini filez inepfiffe und ich bi mega spitz worde......zum glück isch niemmerts im büro :wixer3:

also em tony wird ich wohl nie s wasser chönne reiche was scratchtechnike abelangt....isch nämmlich scho ganz übel wie är mit em fader ummespielt.....eifach krass so öbbis.....

merci merci....=D äähhhhh....iiiihhh =D

4132
10.06.2004, 19:19
ganz geil....

abartig...meh kash nit sage..s brätscht eifach..

cutastrov
10.06.2004, 19:34
heyo homie, hesch e paar ganz scheeni drunter!

Hart!

technician
19.06.2004, 18:09
krass. echt geil. dicki propz!!!:dance:

scope
19.06.2004, 18:34
Original geschrieben von tony_flare
hehe..merci..aber tha liks sin derb....do gitts eifach nüd us'z'setze ;)

gruezz und oooout

STOP! d'neptunes si derb... tha liks oh aber die hei dis verwändete instru nid gmacht.

sehr dope scratches :respect: