Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Most Hip Hop Award

Pump
21.12.2003, 06:36
Schade gibt es den Most Hip Hop Award nicht mehr...die Konzerte waren anständig die Verleihung lustig.....

was meint ihr ?

Wer weiss vielleicht startet ja jemand ein nachfolge Projekt wer will den schon einen Grammy...:hmmm:

rm
21.12.2003, 11:58
ich bin no nie am most award event gsie aber fänds no luschtig wänns das wider wür ghä.

het nöd de curse s letschtmal d moderation übernoh...??

Stubaehocker
21.12.2003, 13:04
jojo di liebe most hip hop awards die sind immer recht fresh gsi!!!
hans recht lustig gfunde!!! han leider di letzte versifft will ich am boarde gsi bin aber dazumals wo ich gsi bin isch de torch host gsi und da isch abgange!!!

peaz stubähocker

Stylebock
21.12.2003, 13:29
isch scho schad...sind amol au Schwizer Rap-Künstler für ihri Verdianst uszaichnat worda, i hans a guati Sach gfunda!
as kunnt aber sicher irgend as Nachfolge-Projekt!

Sheikong
21.12.2003, 13:32
fingä sonä verhleihig söttis ou witerhin uf jedä fall gä.
zum einä isches würklech ä spassigi sach, zum anderä isches när ou ä art äs zückerli für diä lüt wo hart garbeitet hei um guetä rap ds bringä, wenn si ä award absahnä chöi.
weiss nid, aber vielläch cha dä alass gwüssä lüt zu meh bekanntheit verhälfä?

subtile
21.12.2003, 23:50
imene johr gits denn d aightgenossen awards ;)

P-Flow
21.12.2003, 23:51
äs we nu starch wenns der award wider gebi.. :kiffer:

dela
22.12.2003, 10:45
dä pump hät recht. ich vermisse dä alass sehr. nebed all dene sache wo ihr dä gseit händ isch für mich dä alass ebe zuesätzlich no en tag zum usklinge gsi. mehr gseet wieder lüüt wo mer villicht underem jahr nöd gsee hät und so...eifach so kurz vorem 31.12 no en ch alass. tja..was mached mehr jetzt. chum pump. schieb mer dä cash und mir mached en alass. hoho

Tii
22.12.2003, 11:34
ja isch zimmli schad dass de alass nömm git.
Wie de dela ebefalls xeit hät, hät mer det hald ami auno s'paar lütt xeh wo mer s'ziitli nömm so atroffe hät.
Müesst mer hald uf next jahr mal luege was sich da mache lah würdi. Finanziell isch leider chli s'problem wär das übernäh würdi, sponsore etc.
Intresse soen alass wiiter z'füehre und z'bsueche wär aber sicher bi villne heads da... oder? :D

Kili
22.12.2003, 12:04
first of all muessi säge dassi nie a derer verleihig gse be... e bezieh mi eifach uf das züüg woni dröber gläse ha (most, etc...)

rein theoretisch fendi das scho e gueti sach!
esch ergendwie no wetzig (fash e chline ironisierig vo de "grosse awards") ond anderersiits beni absolut de meinig, dass gueti könstler mönd belohnt wärde...

doch genau im letschte ponkt hani problem (ou bi grosse verastautige).

nomme scho ned name wie "best act"... das esch so öppis vo relativ!
nor wöu eine meh aubene verchout hett esch er doch ned besser as sösch öpper!
okey, klar... bi de ch-hh-szene gohts ou ned ome verchouf!
aber wenn z.b. s'letschmou de rennie best mc worde esch, ohni dass är i dem jorh ergendöppis grössers greleaset hett esch doch eifach komisch!
(nüüt gäge rennie, fende dä hammer!)

e dänke dass ned zo 100% sette d'"fans" entscheide... aber das wär de weder e andere diskussions - ponkt.

schlossändlech dänki eifach dass me d'verastautig us ganzes mou sett öberdänke...

reezer
22.12.2003, 12:25
chan ja ohni problem da im forum gmacht werdä... umfrag erstellä, nämä uflistä und los gahts...

wänn das chli einä durädänkt und aständig ufziäht chönd mir das scho so halb offiziell als aightgenossen award machä... aber ebä... muäss chli suber dähär cho... forum isch ja eigenltich optimal für das well mär nöd würklich chan bschissä und nur eimal chan abstimmä...

Tii
22.12.2003, 13:03
ja das wär natürlich au e idee wo mer chönnt umsetze.

aber das chasch dänn hald völlig nöd miteme award wo live über d'bühni gaht vergliche.

Hät niemert chli förigs gäld ;) :P

Pump
22.12.2003, 15:25
Connection & Sponsoren würden reichen..aber eben...

dabu lego
22.12.2003, 16:54
Original geschrieben von Kili
... das esch so öppis vo relativ!
nor wöu eine meh aubene verchouft hett esch er doch ned besser as sösch öpper!

nur zur information, beim most-award wurden nicht die verkäufe berücksichtigt, sondern die einreichungen der antwortbogen. man konnte abstimmen per post oder per internet und dort auch nur einmal abstimmen.

und naja; rennie wurde halt zum besten mc gewählt auch ohne veröffentlichung, weil er ... schlicht der beste war (es gibt ja auch konzerte an denen man das beurteilen kann).

Kili
22.12.2003, 17:19
Original geschrieben von peter rüppel
nur zur information, beim most-award wurden nicht die verkäufe berücksichtigt, sondern die einreichungen der antwortbogen. man konnte abstimmen per post oder per internet und dort auch nur einmal abstimmen.

und naja; rennie wurde halt zum besten mc gewählt auch ohne veröffentlichung, weil er ... schlicht der beste war (es gibt ja auch konzerte an denen man das beurteilen kann).

das mett de antworte-boge hani scho gwösst,... das mett de meist verchoufte plattene hani augemein uf so awards bezoge. okey, ha grad gmerkt, dassi das wörklech klar gschrebe ha... darom hesch rächt!

wägem rennie ond de konzert: jo klar, stemmts cho... aber er esch ned schlicht de best gse!
er hett zwar vellecht gueti konzert gmacht, aber das hend jo anderi wo es hammer aubom dropped hend ou!

annes-thropo
25.12.2003, 12:36
@reezer:
wenn mer das im forum durezie würed, möstemer das aber früäner oder später als aightgenosse-award au live durezie!!

mit es gwüsse sponsore, wo du sicher au vo dinere page kennsch, wo bi dir werbig machet, so hiphopstore.ch, virus.... wär das kei sach zum mache, brucht eifach chli engagement und organisationstalent....

mc rassko
27.12.2003, 11:50
Original geschrieben von jaz-o
ich bin no nie am most award event gsie aber fänds no luschtig wänns das wider wür ghä.

het nöd de curse s letschtmal d moderation übernoh...??
schlüss mich ah!!!:hippie:

roemer
03.01.2004, 16:54
jep. isch schad, wiu aus plattform si so aaläss definitiv diänläch für newcommers..

piiis

sector
20.01.2005, 20:36
Original geschrieben von reezer
forum isch ja eigenltich optimal für das well mär nöd würklich chan bschissä und nur eimal chan abstimmä...

und plötzlich frogt ma sich, warum bi aightgenossen.ch d mitgliederzahl ums mehrfacha astiigt oder so...:rolleyes:

Ziehmutter ZH
20.01.2005, 21:53
fuck awards, ds isch öppis für dummi amis wo nöd fähig sind in lade laufe...

en award isch für mich, wänn öpper e platte chaufft, nachdem er sich diä inezoge hät...oder wänn de künschtler persönlich props bechunnt

awards - we do not need them!

nüt anders als e möglichkeit zum cash mache, zum künschtler wiiterpushe...usserdäm...sit wänn hät d'masse scho gschmack?
d'masse wählt de bush, d'masse hät de hitler gwäält...

FlinkerFinke
20.01.2005, 21:54
Original geschrieben von sector
und plötzlich frogt ma sich, warum bi aightgenossen.ch d mitgliederzahl ums mehrfacha astiigt oder so...:rolleyes:
amel chum will öpper mehrmals abstimme will :D

sha
20.01.2005, 23:33
Original geschrieben von FlinkerFinke
amel chum will öpper mehrmals abstimme will :D

zom gedankegäng vo täil lüt nochvollzie...

"ou näi, dä esch jo vor mim liebling ond das esch so ne blöde, das daf ned si - do mues ech öppis degäge mache. ou genau, ech mäld mech nomol a, ond due nomol för mi liebling stemme, ond d wält esch weder guet, trallala"

Stylebock
20.01.2005, 23:41
Original geschrieben von sha
zom gedankegäng vo täil lüt nochvollzie...

"ou näi, dä esch jo vor mim liebling ond das esch so ne blöde, das daf ned si - do mues ech öppis degäge mache. ou genau, ech mäld mech nomol a, ond due nomol för mi liebling stemme, ond d wält esch weder guet, trallala"

poetical
21.01.2005, 09:03
Original geschrieben von Ziehmutter ZH

en award isch für mich, wänn öpper e platte chaufft, nachdem er sich diä inezoge hät...oder wänn de künschtler persönlich props bechunnt

awards - we do not need them!

Ds isch irgendwie o mi 1. Gedanke gsi. Für was ä Award? Platteverchöif si doch meh aus ä agmässeni Uszeichnig für herti Arbeit. Klar isch ds ir CH no immer nid so grosse Gäud dermit ds mache isch, um so meh zeut jedi verchoufti Platte fingi.
Verstah aber scho das me sech innerhaub vor Szene einisch im Jahr wett träffe u chli fiire. Aber für ds brucht's nid unbedingt ä Award Show, da fingi so öppis wie d'Slang Nacht vom Konzept här viu cooler.

dela
21.01.2005, 09:29
Original geschrieben von Pump
Schade gibt es den Most Hip Hop Award nicht mehr...die Konzerte waren anständig die Verleihung lustig.....

was meint ihr ?

Wer weiss vielleicht startet ja jemand ein nachfolge Projekt wer will den schon einen Grammy...:hmmm:
ich bin dran. mit dem eb gipfeli award. coming soon. the most pump blockbuster award 2006. bin noch auf der suche nach sponsoren. aber ich vermisse den anlass halt auch..es war irgendwie der abschluss vom jahr.

dela
21.01.2005, 09:33
der hat mir gefallen von ziehmutter "ein award ist wenn einer ne platte kauft"

Abart
21.01.2005, 12:20
wär brucht esone award? frog eine vo dene wo für ä nomination würd in frog cho ob er das ä gueti sach findet und er wird mit ere gägefrog antworte: wär steckt d hinter, wär organisiert das? und die frog chunt will me abkläre will ob die wahl representativ isch. muess nid ane wahl wo eine nominiert isch, wos ganze joor kei output het, nur will sini homes dä event organisierä. Egal ob er uf dem frogeboge druf isch oder nid, das isch denn ebe die planke wo dr verastalter muess setze(muess objektiv sage: dä wird nid nominiert, d lüt lieben zwar, aber dä isch eifach nid gnueg produktiv gsi und muess für das nid au no belohnt werde.wie isch das gsi mit dem gägesitige schultter chlopfe und sich mit mittelmass z friede z gäh?) d hälfti vo dene acts wo s verdient hätte würde sone award gar nid ahnäh will sis nid chönte ernst näh, emel eso wies bis jetzt glofe isch! darum gits dä au nüm, ganz eifach will er kei aseh in dr szene gnosse het, will kei act spitz uf die trophähe gsi isch, s zschlächt organisiert und dure dänkt gsi isch und darum au keine gäld ivestiert het. wenn das öpis söll werde miehn lüt hinde dra stoh wo souverän, seriös und objektiv sin. keini lüt wo intresse dra hän das dä und dä act jetzt gwünnt, damit sich das und das dmit afange loht. ich weiss es chöme jetz wieder sache wie: das isch nie so glofe und d lüt hän gwählt...chönd grad ruihg si...wieso isch denn dä act überhaupt uf dere lischte? s muess ganz klar ä aforderigsprofil für d nominatione gäh, wo jede nominierti muess glich erfülle. und das muess uf em abstimmigsboge und uf em internet(oder wo au immer abgstumme wird) klar und transparent ersichtlich si, für jede wo abstimmt! denn gohts nämlich au nid das d verastalter findet: chum dä erfüllt zwar die und die aforderig nid, isch im 20005 chum aktiv gsi, aber dä flasht mi z todes, dä nähme mr au no uf d liste(wos um d wahl vom zbs."beste act'05" goht). die abstimmigs böge müehn in alli städt glange an alli labels und bookings verschickt werde. so wärs einigermasse fair und representativ und so nach ei zwei glungene verastaltige, wär eventuell d respäckt vo dr szene do, d medie würde mehr intresse zeige das heisst meh wär au intressanter für sponsore, ect.....Nur damit am schluss vom joor nomol sone "sehnundgesehnwerden"-party stattfindet muess meh das nid mache, nei dörf meh das nid mache! s fiehrt nämlich nur wieder d zue das ch-rap ins lächerliche zoge wird: "paar trottle wo ihrne kollege eier chraule und diehn als wäre si an dr oscar verleyig". wenn öper gas git und das macht findi das guet, denn muess di person/das team aber unbedingt d aspruch ha representativ z si! sunscht cha kei act das ernst näh...und i glaub bi somene award söt d künstler und sini leistig im vordergrund stoh! oder nid?

dela
21.01.2005, 12:32
sehr gueti asätz!

mieze
21.01.2005, 18:44
eigentlich isch e award ja immer so chly e selbstbeweihräucherig vor szene um sich i szene z setze.
sprich, um sich und ds ganze z pushe - vorallem medial und dadermit schliesslich dementsprechendi outputs ans ziilpublikum, promo u letztändlich denn wiider platteverkäuf. es bizznezztool ;) dernäbe sicher e gueti glägeheit sich z treffe, wieder mal z gseh, connecte, ustuusche, small talke etc. ob me das guet findet oder nid, unnötig, uusverchauf das isch jedem selber überlaah.

grundsätzlich e gueti glägeheit für promo. aber ganz klar nume wenn's suuber und seriös ufzoge wird. sprich einersiits credebility innerhalb vor szene, und da mein i nid nume dr inner zirkel vor hiphop szene sondern d musik- und mediebranche inklusive. süsch git's e bozo lachnummere wo niemmer ernscht nimmt. denn aber au professionell und interessant gnueg gmacht damit's es publikum interessiert. sicherlich müesste d nominierige resp awards nach greglete kriterie usgwählt aka vergäh werde, schüüsch stinkts nach schiiebig. damits doch chly viilfältig isch macht me div. kategorie (erfolgriichst - fürd quote :), wiiblich, männlich, crew, newcommer, d-ch, franz-ch, beste live, ehre/lebenswerk - naja no chly früh, etc etc). wie ds voting ablauft müesst sicherlich auno überleit si, ob öffentlich für alli zuegänglich oder nume usgwählti - aber neutrali (hmmm) - jury us dr szene und branche (wie oskars) oder en mix. oder überleg i da scho viil z wiit u nutzorientiert?

wenn's nume um es "sich wieder mal treffe" geit dann gschiider u eifacher mal irgendwo e gueti party zäme uf d bei stelle, im ne club, mit DJs u MCs/Crews und evtl. sogar open mic. wenn's würklich händ und füess söll ha und als tool gnützt söll wärde denn heisst's vielviel arbeit & iisatz, chönnt aber evtl. würklich e interessanti sach sii. entweder vo grund uf selber ufzie mit guete und au de *riichtige* partner, oder viellech sogar d überlegig das i ne bestehende aalass/event z integriere, sprich aahänke, scho vorhandeni ressource nutze etc.

d frag isch was isch z ziil vom ganze, denn ergiit sich au dr wäg... oder umgekehrt als freestyle variante :D brabbel, brabbel, blablabla u es wunderprächtigs wuchenend...

eMKay
22.01.2006, 23:07
Original geschrieben von poetical
Ds isch irgendwie o mi 1. Gedanke gsi. Für was ä Award? Platteverchöif si doch meh aus ä agmässeni Uszeichnig für herti Arbeit. Klar isch ds ir CH no immer nid so grosse Gäud dermit ds mache isch, um so meh zeut jedi verchoufti Platte fingi.
Verstah aber scho das me sech innerhaub vor Szene einisch im Jahr wett träffe u chli fiire. Aber für ds brucht's nid unbedingt ä Award Show, da fingi so öppis wie d'Slang Nacht vom Konzept här viu cooler.

5ive
23.01.2006, 12:21
isch das d'uuszeichnig für de bescht öpfelsaft oderwie?Hä....?:confused: :D

Ruedi Snare
24.01.2006, 13:41
kei sau brucht ma