Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Für Mixer sparen

fan03
15.02.2005, 12:13
moin,

ich bruch mal eue rat.

ich wot mer en HAK 360 :blingblin chaufe und bin am spare.
aber bis i de chan zieh, bruchi ja öpis anders zum sounde. ich han jetzt so en scheiss reloop mixer wo usenandgheit:no: .
söll ich mir jetzt bis i de HAK chan zieh es übergangsmodäll chaufe (so bis 200.-), oder lohnt sich ds nöd? wüssteder es guets priiswerts modäll wo gnueglang läbt, so min. 1 jahr. han eifach kei bock uf en fader wo knischteret.

merci

Supremedjgm
15.02.2005, 12:15
Original geschrieben von fan03
moin,

ich bruch mal eue rat.

ich wot mer en HAK 360 :blingblin chaufe und bin am spare.
aber bis i de chan zieh, bruchi ja öpis anders zum sounde. ich han jetzt so en scheiss reloop mixer wo usenandgheit:no: .
söll ich mir jetzt bis i de HAK chan zieh es übergangsmodäll chaufe (so bis 200.-), oder lohnt sich ds nöd? wüssteder es guets priiswerts modäll wo gnueglang läbt, so min. 1 jahr. han eifach kei bock uf en fader wo knischteret.

merci

chauf dir vo ahfang ah en Vestax Mixer !!! Die burne, und dr Fader het au lang !
Peace

Boogieblind
15.02.2005, 12:28
Original geschrieben von Supremedjgm
chauf dir vo ahfang ah en Vestax Mixer !!! Die burne, und dr Fader het au lang !
Peace

Du bisch ja richtig uf sini Frag igange!:stupid: Hesch nöd glese, er will en Hak 360 und nöd en Ratschlag öber en Vestax söll chaufe!!

@fan 03: Klar gits billigi Mixer wo für wenig Stutz es jöhrli anehebet. Aber richtig glücklich wirsch demit sicher nöd, vorallem wennt scho weisch was de Hak 360 alles chan! Also min tipp, lieber das Geld spare und früehner en Ecler chaufe oder suscht mal bi ebay wegme billige Teil luege wennt nöd warte chasch!

Supremedjgm
15.02.2005, 12:36
Original geschrieben von Boogieblind
Du bisch ja richtig uf sini Frag igange!:stupid: Hesch nöd glese, er will en Hak 360 und nöd en Ratschlag öber en Vestax söll chaufe!!

@fan 03: Klar gits billigi Mixer wo für wenig Stutz es jöhrli anehebet. Aber richtig glücklich wirsch demit sicher nöd, vorallem wennt scho weisch was de Hak 360 alles chan! Also min tipp, lieber das Geld spare und früehner en Ecler chaufe oder suscht mal bi ebay wegme billige Teil luege wennt nöd warte chasch!

jo und ! was kümmeret die dass ???

nise
15.02.2005, 12:39
HA EN VESTAX MIXTIK FÜR 250 UND EN TECHNICS FÜR 210.- GFUNDE OCCASSION. ALSO MIT CHLI SUECHE FINDSCH ÖBBIS HARTS

Stubaehocker
15.02.2005, 12:45
ich wör nochli wiiter spare also ich han mer de hak 360 uf dwiehnachte gschänkt... und das sind mini glückleste wiehnachte gsi.. immer am sounde mit de babee!!! en traum... ebe ich wör spare denn chaufsch der das ding und hesch din spass..
was au chasch mache luegsch mol be kollege vilicht hend die no en alte mixer umestoh... ich han min alte technics au no .. gut de fader isch an arsch aber wert glich no verwended!!!

LKB
15.02.2005, 13:12
Bitte chauf dir kein Vestax. Diä sind vil z tüür für das was sie chönd. Also ich find Vestax sehr scheisse.

Wennt än günstigä übergangsmischer willsch, denn wör ich mol bi stanton luege. Wenn er en Focus Fader dinä hät, denn hebät dir dä Fader sicher so 5-10 Johr. Das langät sicher, oder?

fan03
15.02.2005, 13:13
jo,
merci für eui tipps. ich lueg mi mal nach ere günschtige occasion lösig ume. und dänn machi eine uf hardcore-sparer und iss die nöchschte 2 mönet nüt, dänn chan mer das teil chaufe.

ah ja: weiss gad öpert wos das teil günschtig git? aso de HAK 360.
wär das unterbiete chan söll sich mälde: http://djdiscount.ch/shop.cfm?c=artikeldetail&artikelnr=89790210&kategorie=774http://djdiscount.ch/shop.cfm?c=artikeldetail&artikelnr=89790210&kategorie=774

LKB
15.02.2005, 13:23
Hehe, do häsch en 4 Fr. günstiger!!!!
http://www.jackpoint.ch/index.php?main=details&artNr=887

und do häsch no än günstigä "stanton SA-3": chostet neu 388!!

http://www.azone.ch/load-index.html?Stanton_SA-3.htm

Supremedjgm
15.02.2005, 13:33
Original geschrieben von DJ LKB
Wenn er en Focus Fader dinä hät, denn hebät dir dä Fader sicher so 5-10 Johr. Das langät sicher, oder?

jo wen einisch im Tag ei Cut machsch !! nei sorry, aber das möcht ig gseh 5-10 Johr ! chani gar nöd gloube...

LKB
15.02.2005, 13:37
jo wen einisch im Tag ei Cut machsch !! nei sorry, aber das möcht ig gseh 5-10 Johr ! chani gar nöd gloube... Dä Focus Fader hät jo kei abnutzig! Das isch nöd so än Scheiss mit Choläbahn und Schlittä usw.
I han jetzt 2 oder 3 Johr än Focus gha und ich cutte zimlich oft. Dä Fader hät aber keinerlei abnutzigserschinigä..
Dä Einzig Fader, wo ich no besser find isch dä vom Rane. Uf dä häsch sogar lebeslangi Garantie!

fan03
15.02.2005, 13:43
es muen scho en hardcore scratch fader si. suscht hetti mi ja nöd in HAK 360 verliebt...hehe..

de stanton SA-3 xeht scho no guet us... mal luege isch eher chli ztüür wäni ja eh ah ecler wot. und uusertdem hät de kein Focus Fader, de müsst mer nachträglich iboue = nochmal geld weg!

wot niemert sin mixer verchaufe? :cool:

LKB
15.02.2005, 13:49
es muen scho en hardcore scratch fader si. suscht hetti mi ja nöd in HAK 360 verliebt...hehe..

de stanton SA-3 xeht scho no guet us... mal luege isch eher chli ztüür wäni ja eh ah ecler wot. und uusertdem hät de kein Focus Fader, de müsst mer nachträglich iboue = nochmal geld weg!

wot niemert sin mixer verchaufe? :cool: i weiss dä hät kein Focus. Aber dä ander Fader hebät scho au äs johr. Möstisch dä Mischer halt als Occassion findä.

Min Stanton han i leider scho verchauft und dä Rane wör i nöd mol für 1000.- verchaufä.

Supremedjgm
15.02.2005, 14:22
Dä Focus Fader hät jo kei abnutzig! Das isch nöd so än Scheiss mit Choläbahn und Schlittä usw.
I han jetzt 2 oder 3 Johr än Focus gha und ich cutte zimlich oft. Dä Fader hät aber keinerlei abnutzigserschinigä..
Dä Einzig Fader, wo ich no besser find isch dä vom Rane. Uf dä häsch sogar lebeslangi Garantie!

yes tönt nit schlecht ! ig ha mi mit denä ebe no nit so vertraut gmacht...weiss au nit, villecht isches au ds design vo dä mixers gsi ! Aber uf das darfsch höt nömme usä...
muess den au wider mal mit em ne stanton oder rane uflege ! isch scho lang her woni mou chli uf sou eim gmixt han...Kollege händ alli Technics oder Vestax...isch bi eus scho am meischte verbreitet...hehe
isch das din Tüür Rane ?
Peace

LKB
15.02.2005, 14:33
isch das din Tüür Rane ?
Peace Jo, das isch mis Baby!! Das isch ä Investition fürs Läbä gsi... Das isch würklich äs geils Teil und d Vestax sind glaub au nöd günstiger. I han 1300 zahlt...

Supremedjgm
15.02.2005, 14:38
Jo, das isch mis Baby!! Das isch ä Investition fürs Läbä gsi... Das isch würklich äs geils Teil und d Vestax sind glaub au nöd günstiger. I han 1300 zahlt...

hehe ! chani mir vorsteue...ha ou lang müessä uf min Vestax warte, aber ig ha im ganze ca.700.- zauht ! vo Amerika bstellt...und das isch verdammt billig für dä 07pro...hie in Europa bechunsch neh für 1200.- am billigschte ! Ladepriis isch öppe 1800.-
auso hani recht viu gspart ! und er geit huerä ab. Bi mim Technics Mischpult isch nach 6 Wuchä dr Fader scho haub gfickt gsi...und dr 07 Burnt so...chasch Kurve ändere, line-faders au uf reverse ihschtelle...geit ab !
peace

LKB
15.02.2005, 15:35
jo ok, für 700.- dä pmc 07 pro das isch scho ä sehr guets agebot!

aber d funktionä vom rane sind im moment glaub au zimlich unschlagbar:
Line Fader Curves istellbar
Crossfader Curves Links und Rechts einzeln istellbar.
Line- und Crossfader Reverse Funktion.
Pan L,R für beidi Kanäl
2 Mikro und 1 Aux igang (zum än 2. Mischer drahänkä)
usw. usw. usw.

Du chasch sogar äs effektgrät an mischer aschlüssä und das denn direkt vom Mischer us bediänä...

Aber isch jo egal. Mir machät jo do kein Mischerbattle.:D

Beatnik
15.02.2005, 15:45
- Hast du wenig Geld, und willst doch ein Fettes Teil das lange hält:
Kauf dir nen ECLER

- Hast du Geld, und willst das was allen gefällt:
Kauf dir VESTAX

- Du willst das beste egal wie teuer, du nennst dich selbst scho Scratch Ungeheuer?:
Kauf en RANE

Hr Hr Hr Hr Hr Hr Hr Hr Hr Hr:D

LKB
15.02.2005, 15:47
Original geschrieben von Beatnik
- Hast du wenig Geld, und willst doch ein Fettes Teil das lange hält:
Kauf dir nen ECLER

- Hast du Geld, und willst das was allen gefällt:
Kauf dir VESTAX

- Du willst das beste egal wie teuer, du nennst dich selbst scho Scratch Ungeheuer?:
Kauf en RANE

Hr Hr Hr Hr Hr Hr Hr Hr Hr Hr:D sehr schön gsait!

Beatnik
15.02.2005, 16:00
sehr schön gsait!

Ja han grad mini Kreativi Phase:D

fan03
16.02.2005, 08:05
muahua....

rane isch ja au geil, aber die laufed doch num uf 110 Volt.

händ ihr demitt kei problem?

Supremedjgm
16.02.2005, 08:07
muahua....

händ ihr demitt kei problem?

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=8084

peace

LKB
16.02.2005, 12:30
muahua....

händ ihr demitt kei problem? also min rane isch grad mit äm richtigä adapter fürd schwiz glieferet worde. aber ich han en au i dä schwiz bstellt...

fan03
18.02.2005, 09:39
was meined er zu mne stanton sk-2? hät öpert scho mal mit dem gschaffet?

out..
Grandmaster Cash

LKB
18.02.2005, 12:41
was meined er zu mne stanton sk-2? hät öpert scho mal mit dem gschaffet?

out..
Grandmaster Cash du meinsch wohrschinli dä sk-2f, oder? Dä isch au ganz es fetts teil. Dä hät sogar Focus Fader V2 und d Funktionä lönd au nöd z wünschä übrig!!

Naja, mittlerwilä gits halt scho huere vil geili Mischer...:D

fan03
21.02.2005, 20:16
nö ich han de sk-TWO gmeint.
aber hätt sich eh erledigt. ich chauf mer en ecler, aber warschinli doch de Hak 310. Das wär vernünftiger, da ich die ville feautures vom 360er eh nöd (oder nonig..hehe) bruche.

s hak 310 hät aber ein nachtei: es isch z billig...muahauahauah...:cool: