Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : FIRST SCREWD BEAT

SCREWD
10.06.2004, 14:49
hehehehehe

lachet bitte nid.....isch mi 1. Beat wo ich gmacht han.....

ich dänk, es git sicher schlächters.....bis jetzt isch es nur e loop, und ich ha no nüt arrangiert und so, aber jo....loset doch sälber......... *g*

Aurel
10.06.2004, 14:51
sample am afang chonnd hert... nachher metem piano loop... eschmer chli z'sentimental, lol...zumelodiös, weiss ned so recht. aber uf jede fall respect...

Bschiisär
10.06.2004, 14:53
ua..das nimmtmi würklich wunder..hehe..sobald i dihäi bin ladis abä und gib feedback..mal luegä, obd näbed platte chratzä au biitbaschtlä chasch..

soon..

SCREWD
10.06.2004, 14:54
merci vielmol :-)

ich lieb ebbe melodiösi, melancholischi und sentimentali beatz.....weiss au nid wieso, ab dem sample krieg ich irgendwie immer e hüenerhuut ;-)

cheerz

krizi
10.06.2004, 17:33
genau drum hass ich's, wänn irgändwer chunnt und seit sample-beats säget geil...

das chann ja jede afänger... (nöd speziell uf dich bezoge screwd) ...es isch eso!!!

i de schwiiz gits soooooooooooo vil lüt, wo siche produzente nännet, aber sample eifach jenschte scheiss zäme... hol dir doch de hiphop-ejay und baschtle mit dem...

out.

SCREWD
10.06.2004, 18:03
nenn ich mich au WANNABE........

:-)

merci fürs feedback.........

hüppnoss
10.06.2004, 18:10
schön, also mir gfallt er...
weiss nöd öb das a mim pc lit oder a dir, aber ich han s gfühl dä bass isch chli z höch..

Hands Solo
10.06.2004, 18:19
genau drum hass ich's, wänn irgändwer chunnt und seit sample-beats säget geil...

für die uussag müesstisch eigentlich chrüziget werde.

Daifel
10.06.2004, 18:22
Original geschrieben von krizi

das chann ja jede afänger... (nöd speziell uf dich bezoge screwd) ...es isch eso!!!

i de schwiiz gits soooooooooooo vil lüt, wo siche produzente nännet, aber sample eifach jenschte scheiss zäme... hol dir doch de hiphop-ejay und baschtle mit dem...

out.

Sämplebeats??? Jenu, also mir gfalled z.B. die vom Rjd2. Sneue Züg het zwor Synthie und Gitarre debi, aber sbasiert alles no ufs Sampling.
Ich sämple au und und finds geil und ich find au Sämplebats??? geil!

Und Afänger schpiiled lieber mol zersch mit de Bontempi Orgle e Line i anschtat e komplexes Samplearragement zemschtelle!

Year. Hip Hop Chickennugget!!!!

:hmmm:

krizi
10.06.2004, 19:51
man, ich han früener au mit samples gschaffet... falls s'reason chännsch, dänn wüsstisch wiä eifach, dass es dete isch... chasch bi dim sample marks sätze, lasch s'keyboard drüber und spielsch mal öpis... ...das nänn ich billig...

vo mir us chasch, wänn du wilsch standard instrumenttön inelade und die zrächt mache, wiä du sie bruchsch... erscht dänn chasch dini idee würkli umsätze. sample-melodie länket dich eh nur ab vo dinere idee und drum tönt de ganz hiphop i de schwiiz eifach genau gliich...

aber mach doch was d'wotsch, so lärnsch niä richtig produziere sondern nur umenandklicke... :rolleyes:

Daifel
10.06.2004, 19:57
Ich klicke nöd ich tappe!!!!

krizi
10.06.2004, 20:02
mpc-freak

de macht doch au fascht alles für dich, muesch nöd emal dänke...

K
10.06.2004, 20:05
krizi:
ha sit ich dich gseh hie im forum
und jedesmal hesch voll über samples abgmotzt etc. aber nie selber öbbis zeigt! also zeig mal öbbis und suscht:
wer interessierts man? wenn er die beats geil fint...
vill anderne gfallt ja au. aber die hend eh kei ahnig, oder?:rolleyes:

Daifel
10.06.2004, 20:08
Genau, gäll es fäget ebbe nur wenn der de Chopf muesch zerbrechä. Hei wenns so im Griff hesch den loh moll was ghöre. Mein, vilich hesch jo recht den züchi de huet. Aber schnorre und nünt tue....

krizi
10.06.2004, 20:11
aber die hend eh kei ahnig, oder?

YES...

-----

ihr wärdet mini sache scho no ghöre, aber im momment wil ich eifach säge, wiä scheisse, dass ihr produzieret...

piiisss...

Daifel
10.06.2004, 20:13
Hei aldä du schtinksch noch Fisch!!!

K
10.06.2004, 20:15
"mit glänzige auge verzellter vo sim album
s chäm ezte endlichuse und när luegemer de all dumm"...

wers glaubt :hater:

krizi
10.06.2004, 20:21
das hani nöd gseit, aber tönt nöd schlächt... nachher lueget ihr all dumm...

cutastrov
10.06.2004, 20:30
YES...

-----

ihr wärdet mini sache scho no ghöre, aber im momment wil ich eifach säge, wiä scheisse, dass ihr produzieret...

piiisss...

okey! so laufts aber nit hombré! Ich kenn x talentierti Beat-Baschtler wo dä shit mi em MPC mache... und das sind gueti Beats!

Denn... sit ich mich mit HipHop (spez. MCee's und Tableists) beschäftige tue, han ich dä Spruch scho 1000 mol ghört "ihr wärdet mini Sache scho no höre" aight! find ich cool.... aber wenn Häls machsch, denn muesch din Standpunkt unterschtriche!

Know what i'm sayin?

ps: Screwd isch e Tableist wo gern mit sound abspaced... ich errinnere nur am Babu sini erschte Beats...

eSkimO
10.06.2004, 20:35
@ krizi
hehhe...ja ich finde au alles wack wo gsamplet isch...es isch nur halbe so real vonre alte platte es break z cutte, z verschniide wider zämezchloibe, z verändere und schlussäntli drums und bassline plus villicht sogar es zweits, dezue passends sample dezue z tue, wi mitre quantisierte midispuur es giigesämple z stüüre...jaaa klaaaaaaar...bravo...lueg entweder spillsch de scheiss ii, per midi oder sogar mit "richtige" instrumänt, oder du samplisch...und du chasch nöd uf beid arte s gliiche, aber uf beid arte hammer beats mache...aber glaub nöd es seg eifach z sample...nur wells recylce eifach z bediene isch heissts no lang nöd dasmer demit au eifach schnäll en massiv guete beat cha anebrösmele...da bruchz schochli meh als "hiphop-music-maker" skills...

aso bidde...zeig wasd machsch und respektier was de rescht macht...schschschsch......

cutastrov
10.06.2004, 20:39
Original geschrieben von eSkimO
@ krizi
...lueg entweder spillsch de scheiss ii, per midi oder sogar mit "richtige" instrumänt, oder du samplisch...und du chasch nöd uf beid arte s gliiche, aber uf beid arte hammer beats mache...aber glaub nöd es seg eifach z sample...nur wells recylce eifach z bediene isch heissts no lang nöd dasmer demit au eifach schnäll en massiv guete beat cha anebrösmele...da bruchz schochli meh als "hiphop-music-maker" skills...

aso bidde...zeig wasd machsch und respektier was de rescht macht...schschschsch......

word!

krizi
10.06.2004, 22:16
isch ja mega luschtig mit eu z'diskutiere... :D

ich weiss ja nöd, was ihr dänket, aber i de schwiiz ghör ich so wänig geili beats und so wänig guet gmachti lieder... und lüt meinet "bboooooooooooooooaaaaaaaaaahhhh, isch das geil"........

fuck off. huere scheiss.

spenzasequenza
11.06.2004, 00:14
iähr nusse
was soll das vowäge sample beats, oder sälber igschpilti beats?? meinegüte.

also ich müäss ehrlich säge, dass en beat komplett ohni samples nur sälte geil chunt, allerdings chunt en beat ohni sälbsch gschpillti sache öi nur in sältene fäll geil.

wiso sind da so scheiss purischte umenand, wo das wellend vanand tränne?

samples sind gäbigi grundlage und alles andre wird denn sälber baschtlet...

naja... aber eigentlich isch miär ja gliich, wiä iähr eiwi beats machät... ich machu miinu jedufalls so.

SCREWD
11.06.2004, 09:05
krizi........merci dass du dir so müeh gisch....bisch e sweetheart.....gibs doch zue, du bisch doch nur NIDISCH weil MIN 1. Beat ALL dini bishärige beatz in schatte stellt.......hehehe ohhhhhhh easy digge, chunnsch emol vrby und ich zeig dr wie me beatz macht, ok?? :cool: :kiffer:

merci für die andere kommentär..........

scope
11.06.2004, 09:09
afang=burner
piano=nid so burner...

aber chunt ganz edel... suberi samples.

krizi
11.06.2004, 09:22
krizi........merci dass du dir so müeh gisch....bisch e sweetheart.....gibs doch zue, du bisch doch nur NIDISCH weil MIN 1. Beat ALL dini bishärige beatz in schatte stellt.......hehehe ohhhhhhh easy digge, chunnsch emol vrby und ich zeig dr wie me beatz macht, ok??

ja scheisse, jetzt häsch es usegfunde... :rolleyes:

also ich müäss ehrlich säge, dass en beat komplett ohni samples nur sälte geil chunt, allerdings chunt en beat ohni sälbsch gschpillti sache öi nur in sältene fäll geil.

wiä hät mers dänn früener gmacht?
vo wo nimmsch du samples?

SCREWD
11.06.2004, 09:33
dörf ich frooge wie alt du bisch?

krizi
11.06.2004, 09:38
ich bi 20gi

wie alt bisch du?
wieso interessiert dich dänn das?

Daifel
11.06.2004, 09:52
Whorschinlig will er di vermöble well du so e komischi meinig hesch!!

SCREWD
11.06.2004, 09:54
ich bi 23....aber das sehsch i mim Profil.....

wieso mich das interssiert? weil, so wie du schribsch, chönnt me meine du bisch 15, ich mein jetzt vom inhalt dine ussage........nach dinere ussag vo wäge, samples sind wack sind demfall z.b. d Beatz vom DJ PREMIER wack........

arme junge maa du

krizi
11.06.2004, 09:54
ja, und jetzt hät er angscht übercho, wil er sicher grad emal 15 isch... :D

-----

oke, demfall bin ich 15ni... :cool:

und mir händ sowieso meinigsfreiheit... und im hiphop i de schwiiz isch langsam ziit da für öpis neus... ;)

SCREWD
11.06.2004, 09:58
ich bi 16 1/2.........

spenzasequenza
11.06.2004, 10:05
tja klar, damals, wänns no kei samples göh het, het me alles nur mit synthesizers gmacht, easy....

krizi
11.06.2004, 10:09
was verzählsch für shit?
bisch zu high, dass nüm weisch wiä alt dass du bisch... :p

tja klar, damals, wänns no kei samples göh het, het me alles nur mit synthesizers gmacht, easy....
hey, theoretisch chasch du alles mit synthies namache, jede einzelne ton...

SCREWD
11.06.2004, 10:22
ja, und jetzt hät er angscht übercho, wil er sicher grad emal 15 isch... :D

-----

oke, demfall bin ich 15ni... :cool:

und mir händ sowieso meinigsfreiheit... und im hiphop i de schwiiz isch langsam ziit da für öpis neus... ;)

denn luegsch emol 1 biitrag wieder oobe oder luegsch emol mis profil a.........

so, und jetzt fertig mit dem kindergarte shaizz.....

bring emol öbbis vo dir und lall kei müll, denn das wo du machsch isch nid konstruktiv........wenn dir samples nid gfalle, ok, das isch dini persönlichi meinig......aber chumm nid mit so scheiss hindefüre, dass sample wack isch......

krizi
11.06.2004, 10:25
aber chumm nid mit so scheiss hindefüre, dass sample wack isch......
ich säge nur, dass die, wo sie benutzet wack sind...

hmmm... wiävil haters hani scho...?

SCREWD
11.06.2004, 10:27
ich säge nur, dass die, wo sie benutzet wack sind...

hmmm... wiävil haters hani scho...?

Ich hass dich nid, du tuesch mr eifach leid.....

aber wenn du meinsch, dass ich wack bi, denn.......jo.....wirds scho so sih.....

krizi
11.06.2004, 10:58
oke oke

ich schaffe vil eso, wil ich eifach kei ziit han de ton mit'm synthi z'mache (aber es funzt, es würd ga)...

ich han so mini standardtön (string, gitarre, piano... usw...)... ich nimm de ton, tuen de so filtere und effect ahänge bis de so tönt wiä ich will...

ich meine, wänn e melodie i nem beat ghörsch, dänn isch das meischtens es instrument, aber s'originale instrument tönt meischtens au nöd so, wiä du das vo dem lied chännsch... nachher chasch du dänn din ton abhacke, wänn du willsch oder schön uslaufe la oder was au immer... du häsch so vil meh möglichkeite... und drum machi liäber alles selber...

FicDic
11.06.2004, 11:11
ayayay... also, ich muäs da mal was sägä...

i dä schwiiz wird sit rund 10 jahr grappt... sit 10 jahr wird s'glichä grappt, sit 10 jahr ghöri di gliichä scheiss beats wo sit 10 jahr di gliichi scheiss qualität hät...

sogar finnland und schwedä und norwegä (detä kännäds hip hop villicht grad mal sit 5 jahr) händ eus scho um einigäs übärholt, diä sind mittlärwiilä viiiill härtär, einärsiitz reimtechnisch, andärärsiits beattechnisch...

ich find eifach das mär sich i dä schwiiz gägäsiitig z'fescht behindärät... will mär behindärät isch...

wäg sample beats und eignigäm stuff...
ich findä, nach übär 20 jahr hip hop wommär eigäntlich alläs gsämplät hät, ischäs langsam a dä ziit sälbär kreativ z'werdä. wiä iär villicht au gmerkt händ, äs werdäd immär meh beats total sälbär igspillt, seg das jetz synti style odär grad mit instrumänt... mär ghört hützätags fascht kein gsamplätä beats me vo dä "grossä" Produzäntä... s'beschtä biispil däfür isch dä Timberland... odär dä lil jo (odär wiä de au immär heisst) wiitärs biischpil isch de vo NERD

iiich finds eifach chli billig wänn mär samples nimmt und mit denä än beat macht. heutzutage sind d'syntis soo krass, das dä untärschiid fasch nümm ghörsch... und suscht, lernäd doch mal äs instrumänt... am pc hockä und klickä heisst no lang nöd musiziärä...

nüt gägä sample beats... diä tönäd au geil... äs git sehr vill beats wo g'sampled sind... aaabär dä dj premier z.B. isch so einä wo ein ton gaht go suächä und dänn de gaht go pichä.. so wiä z.B. pitch black mit iräm neuä album... glaubäd jaa nöd di hütig musigwält gächi no vill go chlauä... rap hät sich wiitär entwicklät... 20 jahr söttäd ja gnuäg si zum mal druf cho das mär sälbär öppis chönnt machä... und schlussändlich; ischäs nöd vill schönnär wämmär sini ideä sälbär chan umsetzä als das mär ideä vo andärnä muäs värwertä???

piiiiz'n'out...

PS: han kä zigis, dammi siäch... will ä zigii go rauchääää!!!

PPS: ich känn 15 jährigi diä chönd bessär furzä als iär beats machäd...:kiffer:

krizi
11.06.2004, 11:16
PS: han kä zigis, dammi siäch... will ä zigii go rauchääää!!!
mir isch grad vorhär de zündstei us em fürzüg gfloge... eifach "zzziiuuuu"... han richtig gseh wiä er uf de bode gfloge isch..... verdammt nomal... :no:

FicDic
11.06.2004, 11:23
he screwd (?) han no welä sägä, din beat hät so kei kontur...

so wiä bimänä bild wo z'vill weichzeichnät häsch und jetz di einzälnä objäkt gar nümm erchännsch...

und no wägä samples...

uf dä einä siitä hämmär jetz scho sit 20 jahr d'samples benützt... also findi äs wär adä ziit mal was eignigs z'machä...
uf di andär siitä hämmär diä ebä scho sit 20 jahr erfolgriich benützt... so das mär das niä värgässä sötti...

so itzä: piiitzän

FicDic
11.06.2004, 11:47
da iär pimps... alläs sälbär iigspillt, alläs synti, das söll mär zersch mal öppär nahmachä... (ich meinä so reali tön anä z'bringä)

scope
11.06.2004, 11:56
Original geschrieben von FicDic

sogar finnland und schwedä und norwegä (detä kännäds hip hop villicht grad mal sit 5 jahr) händ eus scho um einigäs übärholt, diä sind mittlärwiilä viiiill härtär, einärsiitz reimtechnisch, andärärsiits beattechnisch...

reimtechnisch si si sichr nid viu strüber... aber die beats vo dert. shiiiiiat...

kaappasyteettiksikkö (sichr fausch gschribe) isch mördershit...
när lug mau looptroop, timbuktu, chords, fintelligents, redrama u so ah... isch aus vo dert obe (norw. u schwede) u geit aues uhuere derb ab...

el_CANone
11.06.2004, 12:09
hmm krizi, mi würds ja au wundernä was du machsch!? also am ficdic si beat chunnt easy, döft no chli meh pumpe!;) i bi au dr meinig das beats ohni z sample geiler chöme, we mes cha, und genau döte ligt ds problem, die meiste chöis nid, ig z.b.:D
sample isch für mi dr typisch hip hop beat und au zimlech lukrativ..chönnt mer es läbe ohni sampler nümm vorstelle und wetti eich au garnid, jedem das seine. i glaubs au mitem sampler mache viel lütt geileri beats als angeri wos sälber iispile!

FicDic
11.06.2004, 12:10
finnteligens sind vo (welch wunder) finnland... und diä sind sooooooooo hert mann...
und glaub mär's, reimtechnisch sind diä wiitär... (ich chan äs bitz finnisch und värstah deshalb au was si reimäd)
und diä (finnteligens) sind in etwa so guät wiä dä mos def odär dä talib quali was d'reims abelangt... also technisch gseh, vom inhalt her natürlich nöd ganz :D diä händ au nöd ganz sonäs schweeers läbä detä in finnland... ussärt si händ än süüüfär als vattär gha (das chunnt no hüfig vor)

auf schwedä macht uuu huärä geilä sound, norwegä weissi nöd so rächt... hani glaub no nüt ghört... abär finnland und schwedä... brutalitsch... ;)

du häsch glaub grad nur schwedischi und finnischi sachä ufzellt... da dini kaappasyteettiksikkö ämäl sind zimli sichär vo finnland, äs ähnlät dä finnischä sprach was du da gschribä häsch...:D

SCREWD
11.06.2004, 12:10
du hesch es jo nid anderst welle.......

dä beat isch vom SIMON DA BEATDOCTA...isch mit em YAMAHA RS 7000 igspielt worde, keini samples.....also was willsch??

http://www.aightgenossen.ch/forum/attachment.php?s=&postid=68184

SCREWD
11.06.2004, 12:13
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=3208&highlight=simon+da+beatdocta

do sind no paar snippets vom SIMON DA BEATDOCTA.....

alli beatz produziert mit em YAMAHA RS 7000.....

schnauze tief

FicDic
11.06.2004, 12:17
und was hät das mit diär z'tuä? heissisch du per zuäfall "SIMON DA BEATDOCTA" (kchchch)??? und übrigäns du pimp, han ich dänn 2000 stutz vorig für sonän scheiss wo eigäntlich für dance hits isch??? abär easy...

da chauf ich miär liäbär no än mpc 2000

din krassä meischtär isch wohl chli in hall värliäbt???
und jetz findsch midi beats plötzlich widär guät? ich meinä du wotsch ja dämit ageh odär?

und wiso schnauze tief wäg somänä scheiss???

Saiky
11.06.2004, 12:20
Original geschrieben von scope
reimtechnisch si si sichr nid viu strüber... aber die beats vo dert. shiiiiiat...

kaappasyteettiksikkö (sichr fausch gschribe) isch mördershit...
när lug mau looptroop, timbuktu, chords, fintelligents, redrama u so ah... isch aus vo dert obe (norw. u schwede) u geit aues uhuere derb ab...

wo chamer öpis vo denä inezieh..wür gär mal ä koschtprob ha???

Jigga
11.06.2004, 12:21

ich find eifach das mär sich i dä schwiiz gägäsiitig z'fescht behindärät... will mär behindärät isch...

wäg sample beats und eignigäm stuff...
ich findä, nach übär 20 jahr hip hop wommär eigäntlich alläs gsämplät hät, ischäs langsam a dä ziit sälbär kreativ z'werdä. wiä iär villicht au gmerkt händ, äs werdäd immär meh beats total sälbär igspillt, seg das jetz synti style odär grad mit instrumänt... mär ghört hützätags fascht kein gsamplätä beats me vo dä "grossä" Produzäntä... s'beschtä biispil däfür isch dä TIMBALAND... odär dä lil jo (odär wiä de au immär heisst) wiitärs biischpil isch de vo NERD

iiich finds eifach chli billig wänn mär samples nimmt und mit denä än beat macht. heutzutage sind d'syntis soo krass, das dä untärschiid fasch nümm ghörsch... und suscht, lernäd doch mal äs instrumänt... am pc hockä und klickä heisst no lang nöd musiziärä...

nüt gägä sample beats... diä tönäd au geil... äs git sehr vill beats wo g'sampled sind... aaabär dä dj premier z.B. isch so einä wo ein ton gaht go suächä und dänn de gaht go pichä.. so wiä z.B. pitch black mit iräm neuä album... glaubäd jaa nöd di hütig musigwält gächi no vill go chlauä... rap hät sich wiitär entwicklät... 20 jahr söttäd ja gnuäg si zum mal druf cho das mär sälbär öppis chönnt machä... und schlussändlich; ischäs nöd vill schönnär wämmär sini ideä sälbär chan umsetzä als das mär ideä vo andärnä muäs värwertä???

denk glich....

SCREWD
11.06.2004, 12:24
hmmm.......also, wenn de simon die beatz i mim rüümli produziert hett, hett das sehrwohl öbbis mit mir ztue, weil ich au do au mitgwirkt ha......wenn kei ahnig hesch was ich mach, denn würd ich lieber ruhig sih und nüt drzue sage.......

jo jo, dance hits.....hehehe....also ich ha emol dis file aglost und........nei lömmer das lieber........

krizi
11.06.2004, 12:27
du hesch es jo nid anderst welle.......
jetzt hani richtig angscht übercho...

beat isch geil... aber ton isch scheisse...
naja, soundcreating isch au nöd für jederma...

FicDic
11.06.2004, 12:29
ouuuuu... mini finnlandconnection hät gseit das si bald mal äs paar cd's i dä schwiiz absetzä möchtäd... mal luägä, villicht muäs au ich no däfür sorgä das da mal was i d'schwiiz chunnt... hett glaub sogar irgänd ä connection zu denä... mal luägä... villicht chani...

tja, häsch grad chli päch... vor öppä 4 täg hani no s'ganzä album ufäm pc im gschäft gha... tja jetz halt ebä nümm...
abär ich luäg dasi mal was chan ufäpostä... gugst du einfach ab und zu hier rein gelle

SCREWD
11.06.2004, 12:30
http://www.djbattle.net/stream.php?audioID=636

BEAT: SIMON DA BEATDOCTA BEAT

CUTZ: PIMP

sunnst no bemerkige oder e dumme kommentar??

krizi
11.06.2004, 12:43
sunnst no bemerkige oder e dumme kommentar??
also für mich bisch du no es chlises chind...
sobald e chli kritik überchunnsch, bisch dir scho nüm sicher, dass dini sache geil sind, ha? ich glaubs ja net, wiävil vo dem siäch wotsch eus no zeige? und de stream isch ja au mega de ultimativ burner, dass en unbedingt zeige muesch und dänn so nen satz (im zitat vermerkt)...

Radical
11.06.2004, 12:58
ouuuuu... mini finnlandconnection hät gseit das si bald mal äs paar cd's i dä schwiiz absetzä möchtäd... mal luägä, villicht muäs au ich no däfür sorgä das da mal was i d'schwiiz chunnt... hett glaub sogar irgänd ä connection zu denä... mal luägä... villicht chani...

tja, häsch grad chli päch... vor öppä 4 täg hani no s'ganzä album ufäm pc im gschäft gha... tja jetz halt ebä nümm...
abär ich luäg dasi mal was chan ufäpostä... gugst du einfach ab und zu hier rein gelle

schigg mal chli finnisches Züggs....wäri geil! Ich bin letscht May in Finnland gsii, und wasi det gseh han hät mi nöd würgglich überzügt. Usserdem wohnt en Kolleg sit 8 Jahr dobä und seit, dass die finnisch Szenä nöd würgglich der Bringer isch.....aber ja, villicht Gschmackssach! Uf all Fäll sinds voll Gängschters det obä...alli mit Chopfpariser und so

@ SCREWD: Nimms locker! Step your way ahead!

FicDic
11.06.2004, 13:30
ja screwd, chum obänabä... miär wüssäd das du ja voll dä obärburnär bisch... am beschtä würi, wänn ich dich wär, gar nüt zeigä... mär chönnt ja no was chlauä...

hmmm... din kolleg wo sit 8 jahr detä läbt... was lost dänn de für rap? also iich findä de schiisch vo finnteligens eifach dä hammär... äs git glaub nüt värgliichbars i dä schwiiz... vor alläm qualitativ nöd... abär eh, easy... in finnland sinds eh vill wiitär mit äm sound als i dä schwiiz...

ebä he, ich luäg dasi hüt abig so um di sibni s'züg chan ufäladä... ämäl mal eis herts liäd... wott da ja nöd das iär afangäd leachä i dem board...

--------------------edit

@screwd: ich han irgändwo wiitär obä (glaub am aafang) no konstruktivi kritik bracht (wäg dim liäd) nur so am rande gell?

Radical
11.06.2004, 14:06

hmmm... din kolleg wo sit 8 jahr detä läbt... was lost dänn de für rap? also iich findä de schiisch vo finnteligens eifach dä hammär... äs git glaub nüt värgliichbars i dä schwiiz... vor alläm qualitativ nöd... abär eh, easy... in finnland sinds eh vill wiitär mit äm sound als i dä schwiiz...

ebä he, ich luäg dasi hüt abig so um di sibni s'züg chan ufäladä... ämäl mal eis herts liäd... wott da ja nöd das iär afangäd leachä i dem board...

Der Kolleg hät in Helsinki regelmässig ade HipHop Jam's ufgleit....und kennt die Lüüt vo Helsinki und Umgebig wo chli was mached....ober finnteligens kennt, böh,....fragen bi Glägeheit....er isch momentan uf Weltreis...

Aurel
11.06.2004, 14:09
Original geschrieben von Radical
Der Kolleg

hesch demfall weder eine?:D

cutastrov
11.06.2004, 14:09

so ne Müll! im 1996 isch dr DJ Noise us Denemark DMC Champ worde..... chasch rechne?

FicDic
11.06.2004, 14:20
also dänn beschränk ich mich uf finnland...

sägämär's mal so, vor 5 jahr (villicht au chli längär) häsch no niämärt (fascht niämärt) so homie mässig gseh umälaufä... ebäso techno hät rächt lang bruucht bis äs mal detä aacho isch...

cutastrov
11.06.2004, 14:27
also dänn beschränk ich mich uf finnland...

sägämär's mal so, vor 5 jahr (villicht au chli längär) häsch no niämärt (fascht niämärt) so homie mässig gseh umälaufä... ebäso techno hät rächt lang bruucht bis äs mal detä aacho isch...

Do kani nit drgege argumentiere.... :-)

aber.... muesch jo nit homie-mässig unetrwegs si zum HipHop aktivischt zsi.... uf das kasch also nit goh...

nafackler
11.06.2004, 14:30
ich persönlich find sambelbeats chönd geil cho. wennd der selber en ton bastlisch gits en eh scho uf samble.... und wennd kei ahnig häsch vo beats mache schaffschs au nöd wennd tön selber machsch .... also ich glaub ohni talent lauft gar nüd und geld isch natürlich au es problem ...
:ass:

SCREWD
11.06.2004, 14:40
"Wenn du sie nicht durch Geschicklichkeit beindrucken kannst, dann verblüffe sie mit Blödsinn"

"Herr Ober, Herr Ober! Um meine Fliege ist so viel Suppe..."

An der Grenze, ein Mann fährt mit dem Fahrrad vor, auf dem Gepäckträger einen Sack.
Zöllner: "Haben Sie etwas zu verzollen?"
Mann: "Nein."
Zöllner: "Und was haben Sie in dem Sack?"
Mann: "Sand."
Bei der Kontrolle stellt sich heraus: tatsächlich Sand.
Eine ganze Woche lang kommt jeden Tag der Mann mit dem Fahrrad und dem Sack auf dem Gepäckträger. Am achten Tag wird's dem Zöllner doch verdächtig:
Zöllner: "Was haben Sie in dem Sack?"
Mann: "Nur Sand."
Zöllner: "Hmm, mal sehen..."
Der Sand wird diesmal gesiebt - Ergebnis: nur Sand.
Der Mann kommt weiterhin jeden Tag zur Grenze.Zwei Wochen später wird es dem Grenzer zu bunt und er schickt den Sand ins Labor - Ergebnis: nur Sand. Nach einem weiteren Monat der "Sandtransporte" hält es der Zöllner nicht mehr aus und fragt den Mann:
"Also, ich gebe es Ihnen schriftlich, dass ich nichts verrate, aber Sie schmuggeln doch etwas. Sagen Sie mir bitte, was!"
Der Mann: "Fahrräder..."

Der Vater kommt spät in der Nacht nach Hause. Da hört er aus dem Zimmer seiner Tochter ein Stöhnen. Besorgt öffnet er leise die Tür und muß mit ansehen, wie es sich seine Tochter mit einer Banane besorgt.
Am anderen Morgen bindet er die Banane an einem Strick fest und geht, die Banane hinter sich herziehend, durch die Wohnung. Als die Tochter daraufhin einen roten Kopf bekommt, fragt die Mutter, was das zu bedeuten habe. Darauf der Vater: "Ich zeige meinem Schwiegersohn die Wohnung..."

FicDic
11.06.2004, 14:51
boah krass...

SCREWD
11.06.2004, 14:55
scho klar

FicDic
11.06.2004, 14:56
"Wenn du sie nicht durch Geschicklichkeit beindrucken kannst, dann verblüffe sie mit Blödsinn"

mongo...

#ChRüSiMüSi#
11.06.2004, 14:57
He screwd mir gfallt er eigenlich no.. nur chli churz =) Aber hät ä schöni Melodie..
und fürs erschte mal ischs glaub au glunge..
(aber äbä.. ich ha kei ahnig.. säg nur wasi gad dänkt ha=)

SCREWD
11.06.2004, 15:01

mongo...

ölüüüü lüü büllüüü güllüüüü lüülüüüüüüüüüüüüü ??
blumeeeeeeeeee blumeeeeeeeeeeeeeee

ääääähhhhhhh ihhhhhhhhhhh ihhhhhhhh ähhhhhhhhhhhhh

SCREWD
11.06.2004, 15:03
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#
He screwd mir gfallt er eigenlich no.. nur chli churz =) Aber hät ä schöni Melodie..
und fürs erschte mal ischs glaub au glunge..
(aber äbä.. ich ha kei ahnig.. säg nur wasi gad dänkt ha=)

merci vielmol :-) :knutsch wennigstens öbber wo sich mit "wenig" zfriede git...........

krizi
11.06.2004, 16:10
:D :brille: :wtf: :kiffer: :hmmm: :p :D

mein senf dazu :D

SCREWD
11.06.2004, 16:32
denn scho lieber mayo'n'ketchup

:blumen: :ätschbäts :cheers:

SCREWD
11.06.2004, 16:36
nei, isch jo guet.........wäg hyt morge und dere diskussion........scho guet, ich find euch jo eigentlich alli ganz cooli giele....und ich finds nätt vo euch dass ihr euch mit mir do im forum abgäbet und mich so aktzeptieret wie ich bin höhö

bllllllllllllllllllllumeeeeeeeeeeeee blllllllllllumeeeeeeeeeeeeeeeeee

krizi
11.06.2004, 17:06
*lol* :D

SCREWD
11.06.2004, 17:25
FICDIC..... :stups: :aha: :whiteflag :friday: :clown:

krizi
11.06.2004, 17:29
hääääääääääääääää???????

du spamer, du... :D

lizzle mizzle
11.06.2004, 17:42
de beat isch scho easy....aber nöd so min gschmack...ich stahn nöd so uf so sentimentali beats...aber isch doch na easy glunge fürs erscht mal!!!:hippie:

krizi
11.06.2004, 17:46
boah screwd... scho en zweite fan... :p :D

SCREWD
11.06.2004, 17:50
hehehe was fan :-) will keini fans ha......mich flashts eifach wenn ich nid dr einzig bi wo dä beat "guet" findet :-)

hehe

eSkimO
11.06.2004, 18:06
totsche...echt....
de beat rockt...und um das gahts i dem thread...und vo wäge "nie gseh eine hiphopmässig umelaufe" und drus volgere s geb kei hiphop dete...haahaaaaaaaa d e p p
aber vill spass im dabase falls ma uf winti chunsch...

krizi
11.06.2004, 18:37
hey eskimo, verzieh dich i din iglu uf em nordpol...

various
11.06.2004, 18:56
...gfaut mr, vrauem "piano" isatz...:)

freestyle-girl
12.06.2004, 20:17
chunnt sicher guät!

spenzasequenza
13.06.2004, 22:25
diine beat isch ja schrecklich abgmischt!!! hehe... 1:1
sinä olet hölmö oderso...

SCREWD
14.06.2004, 09:04
.......für d kommentär....... :D

scheisse mann, wiedermol mäntig.......shit...jetzt mag ich nüm lieb sih.....

Fic Dic

:shooter: :angard:

SCREWD
15.06.2004, 00:08
Ha ich hyt zoobe gmacht......super he.......

aXionJaXion
15.06.2004, 00:15
gfallt mer......fetti sach!

jankin
15.06.2004, 03:48
Dr zwöit chunt u huere geil! Vrdammt geili Sämples! Abr d qualität vo de Sämples chönt chli besser si. Vilech chli lüüter. Aber vou tight!

Het würkläch Atmosphäre!

Big up!

SCREWD
29.06.2004, 15:21
das hani no welle los wärde........merci jankin.....

fresh
29.06.2004, 16:35
also ich wäiss ja nid...dini SÄLBER iigspielte tön sind ja scho schön...aber so guet wie du vermuetlech dänksch isch din beat jetzt äu wieder nid...also wenigschtens hett dä screwd d'drums nid so beschisse gsetzt wie du...isch viellicht gschmacksach, aber än text würd ich dete drüber jetzt lieber nid gäh..und dä shit muess minere aasicht nah pumpe,das macht din beat nid...aber isch äu wieder gschmacksach.
aber ich würd chli brämse mit umefigge...und sälber züüg ispiele und drums so setze dass's nid dä ganz beat versout...(oder höchschetns wenn du uf so züüg stahsch..denn lahs natürlich)

und dä krizi nimmt glaub eh niemmer meh ernscht...also ich cha's nid..alli wartet uf sis album,hahaha!
er figgt nur umenand und schpoizt groooossssi tön, aber läider zäigt er nüüt...herzig.
ich warte uf dini superskills,hahahahahaaaaa!

SCREWD
29.06.2004, 16:46
fresh........

:handclap: :cheers: :bolognais

hehehe

dä links bin ich, dä in de mitti de fic dic und du bisch rächts: :smashdown

hehe

cheerz

Bucho
29.06.2004, 22:08
*lol* ihr sind mir glatti vögel..

goht doch prinzipiell um dä beat vom screwd oder? also ich find dä sample am afang hammer, mitem zweite sample hett ich etz en neue track gmacht und jede für sich nochli bearbeitet. Find sind zwei recht unterschiedlichi welte...

aber für da das din erste beat isch - much respect!! go on!

krizi
30.06.2004, 09:43
ihr sind mir au no huere freaks...
wänn öper kritik nöd mag verliede, dänn söll doch gar nüt poste...
das isch mir eigentlich scheiss egal...

mini meinig, vo wäge beats mit abghackte tön, bliibt immer no...

@fresh
ich meine, es chönd ja ned all de arschchrücher spiele... es muess ja au no lüt ha, wo einem uf em chopf umehacket...

piiisss...

SCREWD
30.06.2004, 10:17
Merci Bucho...

Das isch mi 2. Beat.....

http://www.aightgenossen.ch/forum/attachment.php?s=&postid=117676

isch au no hörenswärt, dänk ich emol.....

Jo, Krizi.....findi jo schön für dich, dass du dir die müeh machsch um mich z kritisiere, aber das bringt mi au nid wiiter, mit "HEY, SAMPLEBEATZ SIND SCHEISSE, DAS CHA JEDE AFÄNGER" ich glaub nid dass das jede cha.....klar isch es kei stress öbbis z sample, aber, es chunnt doch immerno druff a WAS me samplet....Voll easy, e CLAYDERMANN oder JAMES LAST z sample..aber d arbet foht denn a bim digge...you know.....DIGGIN IN THE CRATES...ich verbring zig stunde um samples usezsueche...aber was verzell ich do, du weisch es sicherlich besser als ich und hesch FRÜEHNER au gsamplet gäll und jetzt isch das nüm aspruchsvoll für dich....tststs

Möcht jo do nid ummepose und euch zeige, was für en geile Siech ich bi - bin ich übrigens nid, sondern mach lediglich mis Ding, und eigentlich han ich jo sowieso mol gseit, dass ich mich vo do zruggzieh, bzw. vom Forum, aber uff so behinderti iiträg MUESS ich eifach reagiere.....

schen dass mr drüber diskutiert hän

krizi
30.06.2004, 10:29
tja, isch ja gliich...

es git eifach lüt, wo sich mega über mini kommentär ufreget... isch no funny...

@all die gängschterz
blibet krass ey man madafaka... :brille:

MacKah
30.06.2004, 10:57
tja, isch ja gliich...

es git eifach lüt, wo sich mega über mini kommentär ufreget... isch no funny...

@all die gängschterz
blibet krass ey man madafaka... :brille:

POSTE mol en beat vo dir du pfeiffe

SCREWD
30.06.2004, 11:06

so e sample z digge isch nid eifach.......isch übrigens nid vo ere ULTIMATE / DUSTY FINGAZ oder sunnste ere Sample Platte........dem han ich kongred diggt...

aber ebbe, es goht do um mini beatz......

ah jo, ich mach d beatz mit MUSIC MAKER....

FicDic
30.06.2004, 13:26
ah... han doch dänkt du benützisch äs extrem krassäs programm... suscht würäd dini beats niä so qualitativ tönä...

cutastrov
30.06.2004, 14:06
ah... han doch dänkt du benützisch äs extrem krassäs programm... suscht würäd dini beats niä so qualitativ tönä...

bisch min Held!

Wenigschtens hets dr Screwd no kauft....

krizi
30.06.2004, 14:36
ja und? dänn hät ers halt chauft... wäg dem bechunnt er nöd meh...

FicDic
30.06.2004, 14:41
also ehrlich gseit händär mi jetz grad missvärstandä... ich find's erstunlich das mär sowas mit äm MUSIK MAKER (möchämär doch nachli werbig) anäbringt... RESTECPA!

und jetz hani kei luscht me übär gschmack z'redä

cutastrov
30.06.2004, 14:50
also ehrlich gseit händär mi jetz grad missvärstandä...

jep richitg! Bin drum kai Fan vom Musikmaker

McHipHop
30.06.2004, 15:18
fedde sache, nicht übel fürn anfang!

cut clitoria
30.06.2004, 15:35
MUSIK MAKER 2 THE FULLEST !!!!!!!!!!!¨¨

SCREWD
30.06.2004, 16:09
CUT CLIOTRIA, halt d frässi :-)

höhö

Bucho
30.06.2004, 23:17

wieso hani nume s'gfühl das do öppert eine mächtig verarscht? ;) musik maker extrem krass? ok sowiit bini nonig, ich schaffe immerno mitem lahme alte cubase.. naja, stiege vilicht au mol no um ;)

MacKah
01.07.2004, 10:18
Original geschrieben von Bucho
wieso hani nume s'gfühl das do öppert eine mächtig verarscht?

Frieh merker :rolleyes: :D

cut clitoria
01.07.2004, 11:43
SCREWD IS'N RIESEN TOY.............!!!!!

MacKah
01.07.2004, 18:07
fuck ich cha mi beat ni ufe lade

MacKah
01.07.2004, 18:34
do sone after work session

scope
01.07.2004, 18:40
Original geschrieben von McKah
do sone after work session

machsch du für ei CD (80min.) 800Beats oder isch der dä beat chli z'churz grate?

i fängt ne evtl. no cool... aber sächs sekunde chani schwär nid bewärte

MacKah
01.07.2004, 21:28
jo ich has au grad gseh, frog mi nur wieso.
goht eigentlich 1 1/2 min. ich probiers nomol

MacKah
01.07.2004, 21:31
chunnt immer das

Es trat ein Problem mit der Aightgenossen.ch - Swiss Quality HipHop Since 1291 Datenbank auf.
Bitte versuchen Sie es erneut, indem Sie die Seite neu laden (Aktualisieren, Refresh, Reload usw. im Browser klicken).

Eine eMail wurde an den Technischen Administrator geschickt, den Sie ebenfalls kontaktieren können, falls das Problem weiterhin auftritt.

Wir entschuldigen uns für diese Unannehmlichkeit.

MacKah
02.07.2004, 10:05
hät öper webspace für mini beatz?

FicDic
02.07.2004, 10:21
spillsch dini beats sälbär ii? mitmä digitalsampler odär synthie? glaub dä beat wäri no geil... sofern de schiisch sälbär iigspillt häsch... suscht wär's äs bitz billig, also im sinne vo wänn grad äs ganzäs sample gno häsch wo scho so tönt.. glaub zwar nöd das das jetz richtig värstandä häsch... abär easy... für das chani ja nachher no uf din post antwortä...

piiis'n'spliff

MacKah
02.07.2004, 10:26
teils teils, das wo am afang hörsch ha ich eifach in digi sampler übere gnoh und denn modifiziert. beat, bass und zwüsche stück (hört me jo leider nit :mad: ) ha ich komplett sälber gmacht, d.h. bass mit synthie, beat mit redrum generator und zwüsche stück über e digisampler ufeglade