Seite 1 von 2 12 LetzteLetzte
Zeige Ergebnis 1 bis 25 von 28

Thema: delinquet in kiff

Gemeinderat
    Renommee-Modifikator
    0

delinquet in kiff

hey hey das isch jo gestert anderst abgange im kiff mi de delinquets jungs!!! und das mit em gratis tequilla, bier und champanger isch wohl au de hammer gsi.. het mi grad agschisse das ich han müässe fahre!!! aber easy han mer jo glich es paar tequillas gönt....

wie hend ers gfunde?? sind jo sicher es paar genosse am start gsi!!!

peaz stubähocker
    it ben a long time common....

Stimmberechtigt
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

jo muss der rächt gäh die send scho zemlech abgange!!! aber sie send jo vor öppe 2 johr scho mol det xi ond all kollege wo det xi send händ xeit si sege vel derber abgange vor zwei johr! ond tequila hegis au vel meh gäh! aber det send au no mark b & blade det xi! aso esch jo fasch klar dass damals (scheisswort i weiss aber mehr falt em moment kes bessers i) egal i has voll easy gfonde osser denne chline chender vor eus wo nie ufd idee cho wäre mol en tequila hender z gäh....

Bürger
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

SCHEISSE!!!

ich bring mi hüt glaub no um... so wie ich ghört ha isch das konzert voll brutal z geil gsi! und ich .. ich hans verpasst!

*erschiess*

:motz2:
    !!Ist so weil ist so - bleibt so weil schon immer so

Bürger
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

hesch gseh stubaehocker...........tequilas zum abwinkä......aber i hoff dass si snögscht mol wieder uf sg chömed und nöd wieder uf wil!!

Bundesrat
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

zum glück hani dunde a de bar no mini tequilas chönne hindere schletze.. süsch wäri bitterbös enttüscht gsi! ;-)

Nationalratspräsident
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

delinquent sind numeno guet gsi... und das chani säge, ohni das ich en tequilla abbecho han

Stimmberechtigt
    Renommee-Modifikator
    0

Standard delinquent rabbits

Die Jungs waren ziemlich vergrippt und mussten den ganzen Tag im Hotelbett kurieren, inzwischen stehend sie gesund auch gut mal 2 Stunden auf der Bühne, sie haben in der Schweiz (war ja Tourabschluss) eben wegen den Bazillen das Set kürzen müssen und auch sonst sahen sie doch ein wenig mitgenommen aus.
    vor zwei Jahren war's ein eventuell ein wenig druckvoller, tequilas waren's dieses Mal definitiv mehr, ganze 14 Flaschen

Willhelm Tell Benutzerbild von nik
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

...das isch alles letschtmol gsi, sit denn isch es ziitli vergange und nöchst samstig stönd wiedermol dHabbits vor de tüüre...

wär isch alles am start????

tequilla..lala..lala.lallalalallalalllaaaaaa :blingblin

peace
    Wenn du in den selben Thread schreibst wie ich, schuldest du mir ein Bier für jeden deiner Beiträge. Zitate kosten ein Abendessen. Dies gilt als akzeptiert wenn nicht ausdrücklich wegbedingt.

Politiker werden nicht eingesetzt um etwas zu verändern, sondern um den
    Status Quo zu erhalten!!!

!!! b'ruhig di !!!

Bundesrat
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

hans am dunnschtig im kula konstanz gseh. isch nuno ein mc, aber d'show isch glich super gsi! stage diving, tequila, etc.
    cu in the next life - rip dilladog... 11/02/2006

check my website: www.funksoulbros.com

stay tuned for more...

www.thecorner.cc - www.zurichsocial.net

NEXT DATES:
    tbc

Stimmberechtigt
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

vvvvvvvvoooooooooooooooollllllllllll aight...

muess gah umbedingt... TEKKILLLahh...

greezes us ZUG-ciddy
    schöne böne!!!

sly saloon
    Gast

Standard

Original geschrieben von kevp
    isch nuno ein mc,

???-->de wiss oder de schwarz? wiesodasdenn? was dennn?

Renommee-Modifikator
    0

Standard

...gäu...waschn jetzt los?

wieso nurno ein mc? wär weis me????? z'hülf!!!
    Wenn du in den selben Thread schreibst wie ich, schuldest du mir ein Bier für jeden deiner Beiträge. Zitate kosten ein Abendessen. Dies gilt als akzeptiert wenn nicht ausdrücklich wegbedingt.

!!! b'ruhig di !!!

Gemeinderat
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

auso z'bärn im hübeli hani sä numä mässig gfundä - mä het gmerkt, dass si chli am chränklä sii und tequillas hei d'hommiers us dä erschtä reihä abbecho. naja egal - bi rächt enttüscht gsii über das wo d DH botä hei. da bini scho a bedütend bessärä live-acts gsii.

piis
    - It\'s anatomically impossible for humans to lick their own elbow. -

favourits:
    abstract rude, the narcissists, atmospere, 7l, zion i, blade, a tribe called quest, the roots, unknown prophets, j5, ty, diamond d, arsonists, nuttea, classified, saukrates, sks, skitz, pharoahe monch, self scientific, saïan supa crew, k-otix, lords of the underground and others ...

Bündnerdialäkt?

Bundesrat
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

Original geschrieben von sly saloon

???-->de wiss oder de schwarz? wiesodasdenn? was dennn?
    dr wiss. sie händ no en hypeman (au wiss) debi gha und es wese wo sich als frau usgit (hät glaub en medizinball verschluckt).

next album um 2005.

bin gespannt...
    cu in the next life - rip dilladog... 11/02/2006

check my website: www.funksoulbros.com

stay tuned for more...

www.thecorner.cc - www.zurichsocial.net

NEXT DATES:
    tbc

Renommee-Modifikator
    0

Standard

...und wo isch de ball stecke bliebe???
    also i weis eifach ned wieni mer da genau set vorstelle?

!!! b'ruhig di !!!

Bürger
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

also ich bi s letscht jahr im kiff gsi... und naja...
    es hät nur scho mit de soundistellig agfange woni enttüscht gsi bin... uftritt isch au mässig gsi... wirde wohl nüm freiwillig anes konzert vo ihne gah... album chaufe, ja ok... wänns es guets isch... aber sust...

Kantonsrat
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

Original geschrieben von roemer
    auso z'bärn im hübeli hani sä numä mässig gfundä - mä het gmerkt, dass si chli am chränklä sii und tequillas hei d'hommiers us dä erschtä reihä abbecho. naja egal - bi rächt enttüscht gsii über das wo d DH botä hei. da bini scho a bedütend bessärä live-acts gsii.

piis
    Meine Rede... Schächt isch's sicher nid gsi, aber us de Socke het's eim nid grad ghoue...
    Warum richtet die Mehrheit der Schweizer/Innen durch kurzfristiges, egoistisches Denken das Land langfristig zu Grunde, indem sie jegliche Reformschritte verhindert?

Kantonsrat
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

Original geschrieben von DJG
    es hät nur scho mit de soundistellig agfange woni enttüscht gsi bin... uftritt isch au mässig gsi... wirde wohl nüm freiwillig anes konzert vo ihne gah... album chaufe, ja ok... wänns es guets isch... aber sust...

ououou,do hani aber en gaaanz anderi meinig.ok d'soundistellig weisi nömm,aber d'party esch soo fett gsi und d'tequillas sind nor so gflosse

de sound esch eifach de burner gsi und i froi mi shco verdammt die sieche next samschtig werder inezzieh!!!

boubou- das wird rocke!

aber easy,die wos scheisse finde söle ruhig dehei bliibe,s'esch sowieso scho fascht usverkauft und die 10 tix wos am sam. no gha het wärde wahrschinlech au wäg si...

keep rocking!
    mikrofil

Bürger
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

Original geschrieben von DJG
    Hmm also ich bin au voreme Jahr im Kiff gsii, und ich hans eigentlich rächt geil gfunde, es hät au vill tequilla gä, wobii d bächer sind amigs no zu ca. 1/5 voll gsi wänns bis zu mir cho sind
    Aber ebä, ich han nur no waagi erinnerige a das konzert...
    Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don\'t need. We\'re the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War\'s a spiritual war... our Great Depression is our lives. We\'ve all been raised on television to believe that one day we\'d all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won\'t. And we\'re slowly learning that fact. And we\'re very, very pissed off.

Muesch keis wiiblichs Gschlächt ha, säg der gliich Schlampä - Samurai

sly saloon
    Gast

Standard

Original geschrieben von mIkRoFiL
    froi mi shco verdammt die sieche next samschtig werder inezzieh!!!

schrieb denn bitte do ine, ob de blaxican wieder debi gsi isch. und was es mit dem wese mit em medizinball uf sich hät

mässi und vile spass

p.s. ich han dh bis jetz 4mol gseh, und eis mol ishcs geiler gsi als sander mol!

Renommee-Modifikator
    0

Standard

...also i has letschtmol im kiff au huere fett gfunde, obwohls kei tequilla bis zu mer gschafft het. Aber i bi döt eh rächt am arsch gsi woni cho bi, ha garned möge mech bis füre kämpfe...und es wird so oder so vom härtiste, die wüsse scho wieso das sie als abschluss immer sKiff näme

peace

!!! b'ruhig di !!!

Bürger
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

naja isch halt asichtssach... aber ich bi scho a vill fetteri partys/konzert gsi... sogar in zh im wald ischs bi pvp geiler gsi...

Kantonsrat
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

Original geschrieben von nik
    ...also i has letschtmol im kiff au huere fett gfunde, obwohls kei tequilla bis zu mer gschafft het. Aber i bi döt eh rächt am arsch gsi woni cho bi, ha garned möge mech bis füre kämpfe...und es wird so oder so vom härtiste, die wüsse scho wieso das sie als abschluss immer sKiff näme

peace
    hehe,zom glöck bini gross und ha langi ärm,hehe

die spare sech halt s'geilschte publikum bes zom schluss uf

Gemeinderat
    Renommee-Modifikator
    0

Standard

oh mein gott isch das abgange! ich ha definitv z'vell gha. eimol hends mer sogar en wasserfläsche überem chopf usglärt, damn!

es het wörkli gnueg gha, bim letschte konzert hani au müesse fahre, zum glück hani us dem fähler glert und be metem zug gange, nur hends mi am morge früeh ohni GA verwütscht im zug, das het mi scho chli agschesse...

was? mark B und blade sind am letschte konzert gsi? verdammmt, die hemmer voll verpasst! mer send grad uf konzertafang vo delinquent im huus gsi...

die vorgroppe wos dasmol gha hend "die antwort" isch ned so agno worde, aber geili sieche sinds, mer hend si denn no troffe i de kettebrugg, sind voll zue gsi und hend en meega party gha. scho loschtig gsi, derte hani denn au die ganz schissi vercheset, tequilla und so hend use müesse!

alles in allem isches huere abgange und huere geil gsi. merci pödde und dave für das gebortstagsgschänk! aight, vaight
    Zitat:
    Original geschrieben von Giacomo Girolamo
    Die besten Dinge verdanken wir dem Zufall.

Nationalratspräsident
    Renommee-Modifikator
    0

Standard re

Isch hammer gsi!

Marzelez isch Dick daher cho und Delinquents hend mer de grad de rescht geh! hehe..

A dem Abig bisch als "grosse" doch recht im Vorteil gsi. hehe.. Ha ca. 10 Tequillas verwütscht und 4 verschenkt.. Mini Stimm isch immer noni da also wirklich en Abig wo sich glohnt hett.

a dere Stell Thx a min bro Kurios!
    Lyric - "De Lyriker"
    Snook - "Ufstand"
    EtAlso - "De Schmal Grat"
    Bzar - "Der Tiirscht"
    Gran Purismo - "Spit Fire"
    DefG&Zet - "Spill Das"
    LR compilation - \"72h\"