mit windows zippet, mit mac upgloadet. wes nid geit muessi no öpis anders usefinde... hehe.
Nur so zur Info, mit Mac uploaden ist dasselbe wie mit Win oder Linux, bloss das verpacken nicht, wobei das eigentlich OS-Übergreifend funktionieren müsste ;-)
Ich werde heute noch einen Mirrorlink hier reinstellen, neu gezippt mit WinRar, auf Win wie Mac entpackbar...
Ab 15. Januar 2010 - Mister Low "Essentials" (feat. Theory Hazit, Smoke & The Walker, Meni & Deve, Esik, Savant de Rimes uvm.) - Erhältlich bei iTunes, Musicload, Youload, Play.com, ...und als limitierte CD mit zwei Bonustracks unter 9044.ch
AW: BBB18 - Beat Bau Battle XVIII - Samples | Info | Kommentare
Zitat:
Zitat von mfj
Nur so zur Info, mit Mac uploaden ist dasselbe wie mit Win oder Linux, bloss das verpacken nicht, wobei das eigentlich OS-Übergreifend funktionieren müsste ;-)
scho klar, hehe. aber mi cyberduck (ftp-uploader) het irgendwie am schluss öpis komischs gmäudet gha. schreeg dases när bi mac gange isch. drum di "info" vori
das iz mau mitere andere windows chischte abeglade und dä link http://domibeats.ch/bbb18/BBB18_TheBeats2.zip het ämu funktioniert. sorry für d umständ!
zrugg us dä feriä und nonig mol ein punkt hehehehe merci denä wo scho fliisig kommentiärt händ, freut mich, dass grossomodo gfallt
han das file mol gsoge und hand mir d'favourits vo dä heads wo scho gvotet händ geh, nur labtop-böxli... na ja, was söll ich sägä, di üblichä verdächtigä mol wieder domi, low und kilar, würklich nice teils so "vo wiitem" glost, props! und hey slarco, dis teil flasht jo sehrschtäns! meh comments und au voting gits scho glii mol dänk ich, bruch zerscht richtigi speakers und chli zyyt...
Ich fang gar nich erst an, mich zu entschuldigen, dass ich mal wieder die Deadline verpennt hab.
Aber ich drück euch trotzdem noch meinen heutigen Hauruck-Versuch rein: http://patrock.good2go.ch/BBB18_Patrock_Warwohlnix.mp3
Ich hab mir noch nix angehört, werd ich aber nachholen. Wenigstens ein Feedback bin ich euch schuldig.