alsooooo: ech han s ganze tape glost ond ech fends hammer!
mini Lieblingtracks send: step id booth, käi ghetto, am start, felmriif, was ech mach, swagga like us ,em falsche felm ond fühlsch das. ech fühls bestemmt ond s esch bemerkenswert was du of d bei gstellt hesch.
ech säge nor, chaufet s album ( sorry s'tape ) ond onterstötzed gueti musig!
peaceee!
nur öppis stresst mi brutaal!!!!
wer hät das mastering gmacht??
ha jetzt grad en eis zu eis vergliich gmacht mit däm track wo ich produziert han..
dä isch ja totaal zerstört!!
warum sind d stimmä plötzlich so flach und dumpf?
warum sind d stimmä plötzlich so breit uf dä siitä ussä anstat i dä mitti inä iibetted, wie ichs gamcht ha?
warum töönt alles so chraftloos??
sorry aberd däm mastering mänsch söttisch glaubs mal eis an grind hauä!!!
ha sälltä öppis ghöört wo so verhunzt wordä isch!!
wider eimal meh dä fähler gmacht dasi stimmä und beat separat abgä han..
machi definitiv niämee!!!!
hmm würd mich jetzt echt wundernehmen wie sich das anhört wenn man deine version mit der von der cd vergleicht. wär doch mal ein gutes fallbeispiel
__________________ "An diesem kritischen Zeitpunkt in unserer Geschichte bietet die Entscheidung des norwegischen Nobelpreiskomitees, den Friedensnobelpreis an Präsident und Oberbefehlshaber Barack Obama zu vergeben, ein hervorragendes Werkzeug für Propaganda und Verzerrung, welches uneingeschränkt dem Pentagon für seinen 'langen Krieg' dient. Ein 'Krieg ohne Grenzen' in seiner vollen Bedeutung, gekennzeichnet durch den weltweiten Einsatz der US-Militärmacht. Krieg ist Frieden." - Michel Chossudovsky
"Die Freiheit der Presse im Westen, wobei die viel besser ist als anderswo, ist letztlich die Freiheit von 200 reichen Leuten ihre Meinung zu veröffentlichen." - Peter Scholl-Latour
wer hät das mastering gmacht??
ha jetzt grad en eis zu eis vergliich gmacht mit däm track wo ich produziert han..
dä isch ja totaal zerstört!!
warum sind d stimmä plötzlich so flach und dumpf?
warum sind d stimmä plötzlich so breit uf dä siitä ussä anstat i dä mitti inä iibetted, wie ichs gamcht ha?
warum töönt alles so chraftloos??
sorry aberd däm mastering mänsch söttisch glaubs mal eis an grind hauä!!!
ha sälltä öppis ghöört wo so verhunzt wordä isch!!
wider eimal meh dä fähler gmacht dasi stimmä und beat separat abgä han..
machi definitiv niämee!!!!
@dust .
isch mer au scho passiert. min demomix isch öppe 3x besser gmischt / equalised und lüüter gsi als de uf de CD usem presswerk. vielicht hetsch doch nur sölle e stereo spur schicke. mastering ain't easy but somebody gotta do it.
@Mic Young vs. Young Lowflow
uf dem tape hets amibeats druf? also US-instrumentals 1:1 überno und drüber grappt?
und ihr verticked das so uf itunes? ouuuuuu
cheers zäme
Semantik Album \"Willkomme Diheime\": OUT NOW!
Grand Theft Audio: San Semantik Mixtape: OUT NOW! www.semantik.ch
däm mastering mänsch söttisch glaubs mal eis an grind hauä!!!
Sorry, aber solche Sachen kann man auch per PM mitteilen.. Auch wenn ich dein Problem bestens verstehen kann. Habe zwar keinen A B Vergleich, dieser Track ist in meinen Augen trotzdem der am besten klingende. (Im Verhältnis zu den anderen auf der CD)
Im Booklet steht ja, wers gemacht hat... Du kannst nicht immer alle, an deinen hohen Standards messen
Zur CD an sich: Hat paar super Tracks drauf. Hoffe du kannst in Zukunft die Erwartungen auch noch erfüllen... Wird keine leichte Aufgabe für Dich, zu viele haben sich vorher schon verheizt.
lueg dasi i dä nächstä tagä mal min mix ufäladä...
also vorusgsetzt dä lowflow hät nüt dägägä..
nei han eh nüüd degäge. nehmt mi au wonder, wies em diräktvergliich tönt!
Zitat:
Zitat von Studio-Support
Zur CD an sich: Hat paar super Tracks drauf. Hoffe du kannst in Zukunft die Erwartungen auch noch erfüllen... Wird keine leichte Aufgabe für Dich, zu viele haben sich vorher schon verheizt.
also ha jetzt mal es rar file mit dä zwei versionä ufägladä..
ha dä track würkli eis zu eis vo dä cd grippt, mitem cubase, also hätz da sicher kei qualli verschlächterig gä..
ha beidi ines 320 mp3 konvertiert, eifacht us dem grund da es wave chli z groos gsi wer und so..
und ebä..
bi jetzt wonis würkli mal ganz hert verglichä ha sogar nomeh schockiert was dä us mim mix gmacht hät als vorher!!
ich mein nöd nur das er d stimmä irgendwie gspreadet hät, und frequänzä killt hät, hätter au no alles vermatscht und zämädruckt, däzuä anä aber nödmal meh luutstärki gholt..
min premaster isch sogar no lüüter als sis master..
und ich han würkli deht nur schnäll 5 min oder so im mix projäkt uf dä master en limmiter en comprässer und dä inflator ta..
weis nöd, aber entweder das isch absicht gsi dä track so krass z demolierä, oder es isch sust irgend was falsch gloffä, aber das cha definitiv keis ernstgmeints mastering si, zumals ja teilwiis tracks hät uf derä cd wo nöd so krass demoliert sind...
ebä:
Am_start_Premaster_by_dust isch mini version
und
Am_start_Titel_7 isch die vo dä cd
habe mir beide mixe angehört und muss dust vollkommen recht geben: sein eigener premaster (oder wie man das auch nennt) ist um längen besser. wirklich schade um den ansonsten dopen track.