du muesch bedänke, das wen du gangsta si wottsch, muesch au äine abknallt ha - sösch besch käine. ond de hends au käi respäkt i erere hood, ächt, vel z vel bg's ome, fasch niene heds og's...
Original geschrieben von sha du muesch bedänke, das wen du gangsta si wottsch, muesch au äine abknallt ha - sösch besch käine. ond de hends au käi respäkt i erere hood, ächt, vel z vel bg's ome, fasch niene heds og's...
schad ergendwie...
(attention, j'ai fait de l'ironie...)
also zerscht e mol...sorry au wenns ironisch isch.
aber du losch grd meega scheise use.
die schiesserei, het nüt mit gangsta z'tue...
und die andere 2 au nid
odr mainsch öppe e 35 jährige? isch e gangsta?....
naja d gwalt nimmt halt immerna zue, vor 1 monet hets au sone dureknallti gha wo i de bar wild um sich gschosse het, i dere bar gangi na öfters eine go schnappe und frögsch di halt scho was as nächschtz wird passierä....
ich weiss scho dases nöd luschtig isch...d gwalt nimmt immer meh zue und das isch voll scheisse...ich han mich nur übers ghetto ide schwiiz luschtig gmacht!!!
Original geschrieben von samee
aber es sinn jetrzt in 2 wuche, 3 schiessereie gsi.
alli vo uusländer, das wird dr SVP au wähler geh
Hmm, aber zu 98% schüüsed diä Lüüt sich immer gägesiitig über dä Huufe, isch irgendwie schaad.....aber für dSVP Wähler ja eigentlich positiv, wenns mal so wotsch gseh
Das passiert nöd nur zBasel. vor paar Mönet isch das bi eus au passiert. Händ zwei ä Schüsserei ahgfangä imä Näbetsträssli vo dä Hauptstrass und wo dä eint dänn ahgschossä xi isch , häter sich uf dHauptstrass fürä gschleppt und isch det liggä blibä. DBluätfläckä xeht mer no hüt.. Voll nid schön! Und sSchlimmstä ah derä ganzä Sach findi, isch, dass ä Kollegin vo mir wo grad näbetdra wohnt das alles zum Fänster us hät chönä beobachtä! Naja..
piis