Original geschrieben von Peter North ussehe seit doch nüt, went niemert afiggsch, kassiersch au ke füscht
mou ey...i dänke wenn i würd umeloufe wie nes chliins opfer, ds würkt iiladend...nah mean?
wehrlosi lüüt si wie magnete für arschlöcher
hei keiner sagt ja berlin ist nicht krimneller als biel aber guckt mal biel hat 45000 einwohner biel ist bekannt als die hölle von bern in biel haben wir jede nation kurde arab türke albaner zürich 1 millionen einwohner davon sin 900 000 pussys 50 000 missgeburten 49 995 idioten die nichts cheken und 1 ist vielleicht cool
naja mängisch, bruchts das. Normalerwiis passiert eh nüt wöu die meischte nur wei e dicke markiere....
aber je nach aukohoustang chas schnäu mou kaputti chnoche gäh... de loht me sech ou mou schnäuer lo provoziere...
aber allgemein güut doch: Gwaut isch nie e Lösig, und Ching göht id schueu
hmm, chunnt druf ah wer wott schlegle! vilicht gseht me dich als rechte gegner, bedrohig oder so! denn wirsch gad na meh agfiggt, willme e herusforderig bruucht!
Ich gang em beef grundsätzlich au lieber us em wäg. wenn mich denn eine schlat, den hau ich halt zrug, ich mer egal wie ich denn usgseh, hauptsach er sich genau so übel dra...
aber prinzipiell klär ich da scho lieber mit wort...
lug wenn eme mc nüd gschiders in sinn chunnt
brucht er kes mikrophon sondern e gschichtsstund
-EKR
auso i bi eigentlich au eine wo lieber stress mit diskutiere wot usem wäg ruume. abr wen öpr dermasse provoziert... de chani für nüt garantiere. doch i haute mi eigentlich a mini regle, i schlo ersch, wenn diese gschlage het. ussr i heig ne vorhär gwarnt odr är het mini fründin aglängt...
genau wie von den verdammten Playstations und Internet
bin bis jetzt au nur sälte inä schlegärei verwicklet gsi..aber ich findä, mer sötts zerscht mit wort versuechä zlöse..sicher gits lüüt, wo gar nöd fähig sind, uf dem niveau problem zlösä..aber en versuech ischs wert, und ä chance händ all verdient..
piis..
__________________ "Ja, genau, wir sind nicht real.
Wir haben keine Message,
keine dicken Jacken,
keine chromglitzernden Felgen.
Wir sagen "hoi" und "tschau"!
In dieser Hinsicht sind wir
absolute Pussies!"
Lügner | Paar@Ohrä
Ich diskutiär ächt gern! Sletscht mal, womi äinä agfiggt hät, han em gsäit, er dög mit Läid, hät de nöd checkt! Dänn sägi gern "Du Witzfigur", checked au vil nöd, und ja, sust känni gnuäg Wörter, wo dr gägänüber nöd kännt, redi halt chli so, dänn verschtaht mi niämert, git gnuäg Möglichkäitä... abr zerscht chunt au bi mir dVernunft, abr wänni mit öpertem nöd redä chan, gangi dem sowieso usem Wäg, wer ja eh nur Zitverschwändig!
--
Frankly, my dear, I don\'t give a damn
-
jongs, pennereä iar dem pennrs sind es bitz li z`viiil im dem nääz ond ich dig de schitty goil slöng sha`boyy en sling duräziah isch alls was icc ch willl und wüssedr waasss real isch sha`doing aightntlicch au
Ich gange au stress usem wäg...ich versueches zumindescht. Aber meischtens figgt mi niemert ah...villicht liehts a mine 1.95m
Und suscht schlahni erscht zrugg wänn öppert mich agriift, ussert eine macht mini fründin ah...dänn gahts nöd lang...
tip: gönd stress lieber usem wäg...es lohnt sich immer! irgendeinisch isches z'spat und laufsch dur d'wält mit 3 zäh weniger und ganz vil schöne narbe...-> es git immer en stärchere
Original geschrieben von Kueel en schlägerei esch nor en notlag wemer nömme weis was säge ond nömme chan kontere.
aha und wie diskutiersch du mit todbsoffne? hesch z gfüeu die gseh no öppis i? oder mit eim wo nid richtig versteisch? z.b. chasch nid guet französisch und wirsch z gänf agfiggt...
mängisch gits ke angere wäg.. u das ganze het nüt mit schwanzverlängerig z tüe we mäh sich mau prüglet.. geit eher drum dr schwanz nid i z zieh..
mäh cha sache geng us mehrere perspektive betrachte..
Original geschrieben von Dirty Fifty aha und wie diskutiersch du mit todbsoffne? hesch z gfüeu die gseh no öppis i? oder mit eim wo nid richtig versteisch? z.b. chasch nid guet französisch und wirsch z gänf agfiggt...
mängisch gits ke angere wäg.. u das ganze het nüt mit schwanzverlängerig z tüe we mäh sich mau prüglet.. geit eher drum dr schwanz nid i z zieh..
mäh cha sache geng us mehrere perspektive betrachte..
und dini perspektive isch wie sich sälber z belüge.,...
wenn en alki dich afiggt dänn ergriffscvh du also glägeheit, wiedermal dr schwanz nöd izzie????
merksch wie blöd dasses tönt?
sonen alkie isch au nie e situation wo dich i sone notlaag chönnt bringe....
wänn z gänf agfiggt wirsch und du verstasch nöd wieso, dänn würdi zerschtmal defür sorge dass verstahsch warum dass d agfiggt wirsch. villicht isch alles nur es dumms missverständnis..und du willsch mir ja nöd säge dass au bimne missverständnis dr driigschlage werde muen, um nachher usezfinde dass alles für nüt gsi ischz??
das ganze hät NUR mit schwanzverlängerig und sälbschtwertgfühl zute..begriffet doch ändli dass das alles unterbewusst stattfindet und du din stolz nöd stüüre chasch i dem momänt, du aber din stolz erziehe chasch...du verlüürsch au nüt debi sondern günnsch nur erkänntnis über d mänsche und s läbe mit de mitmänsche...
aber es git halt eifach immerno vill type wo das nöd begriffe chönd, wills halt eifach entdeckt händ, dass driischlah di einzig stärchi isch, womer au mal als sieger devogaht...aber dä sieg zehlt ebe nur für de momänt.....
Original geschrieben von Kurios und dini perspektive isch wie sich sälber z belüge.,...
wenn en alki dich afiggt dänn ergriffscvh du also glägeheit, wiedermal dr schwanz nöd izzie????
merksch wie blöd dasses tönt?
sonen alkie isch au nie e situation wo dich i sone notlaag chönnt bringe....
wänn z gänf agfiggt wirsch und du verstasch nöd wieso, dänn würdi zerschtmal defür sorge dass verstahsch warum dass d agfiggt wirsch. villicht isch alles nur es dumms missverständnis..und du willsch mir ja nöd säge dass au bimne missverständnis dr driigschlage werde muen, um nachher usezfinde dass alles für nüt gsi ischz??
das ganze hät NUR mit schwanzverlängerig und sälbschtwertgfühl zute..begriffet doch ändli dass das alles unterbewusst stattfindet und du din stolz nöd stüüre chasch i dem momänt, du aber din stolz erziehe chasch...du verlüürsch au nüt debi sondern günnsch nur erkänntnis über d mänsche und s läbe mit de mitmänsche...
aber es git halt eifach immerno vill type wo das nöd begriffe chönd, wills halt eifach entdeckt händ, dass driischlah di einzig stärchi isch, womer au mal als sieger devogaht...aber dä sieg zehlt ebe nur für de momänt.....
bisch scho mol usgnoh wordä!?
was willsch amchä.... verzell.... bisch joint am rauche basel theaterplatz oder so..... köme 6 franzose und wänn z mötte.... meinsch diä gön wäg bevor si entweder öppis z mötte hän oder so respäkt oder angst das si mün goh..... glaub ebbä nid....
und mein jo nur, loh mr nid eifach öppis wägnäh, do schloni lieber mol no zueh....oder isch das au unverständlich!?
es kunt immer uf d situation druff ah... verstohsch.... usser du hesch gnueg stutz und kennsch so wörter wie ehrä und stolz nid, das kas au gäh!!
DAS ZEIGT MIR DAS DU ÄUÄ GENAU SONE INTERNET-HOMO BISCH WO NO NIE Ä SCHLEGEREI HET GHA.. DU BISCH ÄUÄ EIFACH ÄS RÖCKLI... SÜSCH WÜSSTISCH DU NÄMLECH DASES VIU SCHWIERIGER ISCH Ä BETRUNKNÄ K.O. Z SCHLAH AUS EINE WO NÜECHTERN ISCH...
weisch die möge meh verliide.. mr. i-weiss-aus-wo-wichtig-isch-und-chum-mir-rede-drüber...
Original geschrieben von struubiskillz bisch scho mol usgnoh wordä!?
was willsch amchä.... verzell.... bisch joint am rauche basel theaterplatz oder so..... köme 6 franzose und wänn z mötte.... meinsch diä gön wäg bevor si entweder öppis z mötte hän oder so respäkt oder angst das si mün goh..... glaub ebbä nid....
und mein jo nur, loh mr nid eifach öppis wägnäh, do schloni lieber mol no zueh....oder isch das au unverständlich!?
es kunt immer uf d situation druff ah... verstohsch.... usser du hesch gnueg stutz und kennsch so wörter wie ehrä und stolz nid, das kas au gäh!!
oke...das wär für mich au en grund mich z wehre...
aber sicher nöd wenn en völlig bsoffene irgendwas zämelallt, und du irgendwie meinsch er heg die jetzt agfiggt, obwohl er sälber nüme weiss wasser seit..
sorry aber das isch dumm und so eine wo i somene fall driischlaht isch kän friedliche mänsch und suecht, wänn au unterbewusst nach gewaltsami konfrontatione....i somene fall müesstmer doch sin stolz sowiit im griff ha und sich säge, dassi mi uf so öpis nöd abelah...
bi dim gegebene fall würdi au säge: mit händ und füess wehre und sich dass uf kän fall gfalle lah...allerdings findis unrealistisch, dass du driischlasch wenn 6 franzose uf di los chömed, ussert du rächnisch scho voll demit dass d eh eis uf d frässe bechunnsch....
ich bin ehrlich gseitz nie i sone situation cho, will ich nie allei kiffe usser diehai wenni mische oder schriibe oder so.
das mit dr ehre und em stolz isch es thema für sich...wo isch dr massstab und wo fangts ah und wo hörts uf...stolz isch erziehbar und muen nöd dr schalter sii, wo umgleit wird wenn aggressione benötigt werdet. stolz söll dr hälfe dini position idr gsellschaft chöne iznäh, das wäred dänn für mich so sache wie bimne konzert e gueti perfomance anelegge, oder en kolleg und fründ us irgendnem problem loch usegholt zha..das sind für mich gründ zum stolz zsi uf mich, und nöd dassi am andere 2 zäh usegschlage han und ich nur eine han müesse lah...
ehr isch da scho meh dynamisch und unkontrollierbarer dunkts mi...
ich fühl mi i minre ehr nöd verletzt, wenni kleinbei gib gäge 6 anderi type...ich würd mi aber sehr ehrelos fühle wenn drüü schüeler wännd mis gras chlaue, und ich das ihne au würd gäh...das ischmer scho des öfteren passiert. die hani denn eifach voll zämegschisse und agfluecht, und dass hät bis jetzt immer glanget gäge die.....
lol
au det hetti chöne drischlah, has denn aber nöd gmacht willi dänkt han dasses absolut nöd nötig isch...also min stolz häts nöd bruucht die chline jungz abezschlah, um mini ehr wieder chöne herzstelle.
no öpis woni verdammt stolz druff bin:
mini clique...all die jungz und madels woni mer cha sicher si, wenni mit däne unterwegs bin wirds friedlich und werdet kä problem und stress gmacht....isch glaub öpis vo dem woni am allermeischte z schetze weiss....
Original geschrieben von Dirty Fifty HALLO LIEBE KURIOS
DAS ZEIGT MIR DAS DU ÄUÄ GENAU SONE INTERNET-HOMO BISCH WO NO NIE Ä SCHLEGEREI HET GHA.. DU BISCH ÄUÄ EIFACH ÄS RÖCKLI... SÜSCH WÜSSTISCH DU NÄMLECH DASES VIU SCHWIERIGER ISCH Ä BETRUNKNÄ K.O. Z SCHLAH AUS EINE WO NÜECHTERN ISCH...
weisch die möge meh verliide.. mr. i-weiss-aus-wo-wichtig-isch-und-chum-mir-rede-drüber...
tschüüüüüüss..
ja isch guet...
dassi mit mine philosophie und minre läbensart dich nöd gross chan berüehre ischmer klar.
dass jetzt aber grad wieder muesch uusfallend und beleidigend werde zeigt mer nur dis allgemeine geischtige niveau, und dini bereitschaft mit problem effizient und intelligänt umzgah....
wenn mi sonen alkie dumm afiggt, dänn stellschen im schlimmschte fall usem club oder entfärnischen suscht us dim gsicht. aber dass ihm dänn no d frässe poliersch isch absolut nöd nötig, um so eim z zeige wo dr hammer hängt und was sach isch...das hät au nüt mit dem ztue wie vill en alki chan iistecke..ich frög mi scho chli wied jetzt uf sonen quark chunnsch...
anderersiits isches klar warum, will du augenscheinlich nöd dezue fähig bisch überhaupt uf dr gedanke zcho dass solchi problem au andersch, vill eifacher, und au ohni anderne unbeteiligte mitre schlegi uf dr sack zgah, z löse wär....
und wäri sonen internet homo wie du, hetti wahrschinli drümal meh biitäg als dr herr DirtyFifty....
das mit dr ehre und em stolz isch es thema für sich...wo isch dr massstab und wo fangts ah und wo hörts uf
^
glaub das sött jedä für sich sälber wüsse....
jo und sunscht, wie gseit es kunnt immer uf'd situation ah....
koleg het letst wuche trouble mir grau gha, voll aggro druff gsi.... ufem heiwäg het en irgendein schienz biz überraschend agfickt, er isch verschrocke und het en verbrätsch us reaktion zweri zähn duss.... isch denn eifach wiitergloffe, er wess nid mol wers gsi isch....
das meini es kunnt uf d sitation ah, ab und zue klöpfts halt eifach...
bi mir au so, wenni no keins kifft ha z.b kasch eher rvo usgoh das ich mol eins driibrätsch als wenni scho 3 j graucht ha.... capiche...
isch überflüssig wells immer uf d situation der ort und stimmig druff ah kunnt..... isch im normalfall nieh berrächabar....
das mit dim kolleg löst bi mir chopfschüttle us...
mini ängschte homies sind teilwiis hooligens und punks und metal freaks...aber ich würd so uusraschte wenn dass eine würd eifach so mache und dänn drvolaufe!!!
feige isch das! es isch es missverständnis gsi, en unfall sozsäge. sowas chan tatsächlich mal passiere...
aber dänn eifach drvolatsche, isch dänn scho wieder e sehr lapidari abhandlig vom ganze, und chönnt unter umständ zu meh problem und troubles füehre.....
suscht bini mit dir absolut einig....es isch immer situationsabhängig..ich bin aber trotzdem dr meinig dass meh als d helfti vo allne schlegereie im usgang, völlige blödsinn und us pure sälbschtwertsteigerig zustande chömed....
...naja, was sölli drzue säge? manne schlönd eher zue als fraue...fraue bisset, chratzed und ziehnd sich adä haar...fraue aber dodure eifach es bitz..hm..riifer? *smile* i weiss nid, aber i dänke chum dass ihr viel fraue gsehnd wo schleglet? so richtig drischlönd?
naja, guet, i bi viellicht eini vo dänne..aber i wehre mi bloss....will im usgang gits meischt manne, die gugget nöd nur..die langet au ah..und dänn seisch ihne dasses nöd lauft...dä chömmets dumm, beschimpfet dich as schlampe.....blablabla
tja, i bliebe idä meischte situatione ruhig und fröge halt, wo eigentli sproblem lieht..warum die eigentli immer müend alange. die meischte manne, fühlet sich dä plötzli unsicher. (dur dassi halt mega chlii bin, meinetses amel, ja die...was cha die scho)
naja, jedefalls..hani au scho füscht vo manne bercho. demit hani keis problem. i schlah genauso zrugg wie jede anderi ma. pfff...ich cha usteile und istecke...nöd dassi grad bsundrigs gwalttätig bin..aber i liggä dä nöd am bode und fang a hüle, nur will en bodäwich*%("% mir e fuscht gäh hät..pff! das lahni nid uf mir hocke! dä schlahni zrugg..
klar, als frau häsch du niemals so viel chraft..aber wenn du e gwüssi technik druff häsch, klappt das scho..*zueversichtlichbin*
suscht isch gwalt scheisse..me sött sich würkli im sport uspowere chönne...das machi au.
und alli wo meinet kampsport seg brutal händ kei ahnig. dezue ghört disziplin und kontrolle vom körper...wer das nöd chan isch en afänger hihi...
muen saege, dae kurios hets recht uf de punkt troffe.
ich bin grundsaetzlii au gaege gwalt, find aber, dass mer nie cha usschluesse das es au ma cha richtig sii drii z schlaah...
wenn mer zum biespiel wueckli ganz ganz draeckig agmacht wird,
hani au nuet degege wenn min brueder und t jungs chli anderii levite ergriffet--->obwohls immer bim bloefe bliibe isch
aber isch sogar au scho dezue cho, das ich "gschlegglet" ha
und zwar bin ich die gsi wo zerst gschlage het...
jede mensch het sini wundpuenkt und wenn mer im falsche moment eh chinesin rassistisch aafiggt dann erbarme gott...