Um Feedbacks wär i dasmol würklich sehr, sehr froh! Dä Refrain teil isch mega abgfreakt, i weiss. Aber mich flasht dä Remix uuuhuere! Und drum nimmts mi wunder, öb ihr das au fresh findet...
Peace
__________________ FRISCH UF DÄ TELLER <-- FREE ALBUM!!
Echo & Soul - Willkomme Dähei - Ab 10. Juli in allen digital stores!
ach wiso hock ich nur im büro, würd der so gern es feedback gä! aber ich ziehs mer sicher am abig deheime rein! aber die hüere zit schaffet öi nid ver mich, dämlich da zit relativ isch...*lol*
grüess Pleschen
find s dä beat/percussion chli z schäpprig, vo de rhythmiksetzig her abr geil. dä orgleteil odr was das isch geil. und s isch mr halt chli z jazzig. dä "strubi" teil isch scho easy, abr chent irgendwie alles chli minimalistischer defür prägnanter si...
[b]so killt man nen mc (auiobattle-track gegen de_k. aus zuwenig symphatie mir gegenüber hat er mir den sieg überlassen. WICKED!)
merci für d stellignahm, widelex. zu jazzig gits doch nöd hehe? vo mir us chönts no vil jazziger si!!
Ok. Du als MC hetsch äs vilicht lieber chli minimalistischer. ich als producer finds scho fascht zu minimalistisch. dä beat bestoht jo usschliesslich us dä orgle und dä drums, susch häts nünt!
hehe... han halt chli e jazzphobie. jazz isch scho o.k. abr dä söll schön im jazz blibe isch abr mini gaaaaaaanz persönlichi meinig zu dem. und mr gaht dä jazzhype chli uf de sack. ich wott meh rohe sound wo fägt
[b]so killt man nen mc (auiobattle-track gegen de_k. aus zuwenig symphatie mir gegenüber hat er mir den sieg überlassen. WICKED!)
Jetzt war ich für nen Moment kurz EXTREM mistrauisch. Weil wenn sich einer an J-Live vergreift, muss er's besser als nur gut machen. Aber was du da abgeliefert hast, ist sogar besser als besser als gut, hehe.
Hammer Teil, alder, das Drumpattern isn Geniestreich. Die Samples sind auch sehr geil, aber ich persönlich hätte einfach noch n paar mehr eingebaut, aber vielleicht is das einfach n Fimmel von mir... Riesenrehspeck, in letzter Zeit hör ich von dir fast nur noch Bomben! Da stört mich auch dein Anflug von Grössenwahn nicht, hehe...
Aber wieso hast du dich eigentlich nach der Luzerner Kantonalbank benannt?
ps. Tu dir mal n anständiges Benutzerbild zu, die Animation is ja grausam...
also zersch mol dankä a alli wo gfeedäd händ...
@patrock: bei vielen, die hier im Forum einen Kommentar abgeben, kann ich das nicht ernst nehmen, aber bei dir freut es mich um so mehr, wenn du sowas schreibst. naja, die drums sind sicher geil, aber ein geniestreich wäre vieleicht etwas übertrieben ausgedrückt. Und ja du hättest vilicht noch mehr samples genommen, ich nicht, hehehe. Für Widelex waren es scho zu viel Sample, für dich nocht zu wenig und für mich passt es so Aber nochmals danke für das Feedback!!
Übrigens die Luzerner Kantonalbank hat ihren Namen nach mir benannt, nicht umgekehrt Und das Benutzerbild: Sorry, werd ich vieleicht auch irgendwann ändern. Deines nervt übrigens auch, hehe...
@Röschti: Meinsch mit Mittelteil dä Refrain Teil?? Dä isch hält scho sehr struub...
@Spenza: Merci vil mol!! Dä Beat han i übrigens "Rodes Action" gnennt. (Ich weiss also scho, dass das Rhodes sind) Aber Rhodes gönd doch au unter Kategorie Orgle oder nöd?
Also danke nomol und peace...
Will süsch grad no öpert sini Meinig zum Remix üsserä?
Original geschrieben von DJ LKB ...Aber Rhodes gönd doch au unter Kategorie Orgle oder nöd?
nööö, oder wiä das en weisä mänsch mal so schön gseit het: "vou nööd"
rhodes pianos sind elektrischi pianos, mit hammer-mechanikä drinnen. , also pianos.
orglä, zum biischpil hammond, oder bontempi, oder farfisa etc, hent en tongenerator. da hets fär jedä ton es zahnradähnlichs metallrad dri wo schnäll dreht, und en tonabnähmer, und jetz jenachdem, wiävil zacke das rad het, gits en andri frequänz, schprich en andrä ton. geil oder?? hehe
oder denn gits no chircheorglä, di funktioniärend mit pfiiffä.
und denn gits no di schpeetäre orglä, ohni tongenerator, aber da wird der ton eifach mit oszilatore gmacht, also eigentlich synthies...
uiuiui! chunt sehr gediischä. chillig. min gschmack. (jaja, madlip ischn, und mitäm doom zämä no vil meh.) häsch do eifach ä geili mischig anäzischt. das elemänt, wo mich am wenigschtä flasht, isch dä kick, wo do iäghauä häsch... aasichtssach.
Original geschrieben von MC le Dée Ai..Ai..Ai..Aighte Shizzle, meeen! Huere chillig s blast mr grad mis nach-mitternacht-ar-buechhautig-vom-gschäft-arbeite-gringweh wäg!
Thanks das chunnt besser aus Aspirin, passt aus guet zämä...
Weiter so!
hehe, merci das D! Also, dass dä Beat sogar heilendi Wirkig hät, das han i jetzt nöd grad erwartet. Aber vilicht werdet jo mini Beats denn mol i dä Drogerie verchauft als Schmerzmittel
Weitere Wortmeldungen?
Original geschrieben von Nudosotzghandi also ich finde de remix voll fresh. vor allem de mittelteil!!!
restekpa. krasses ding. drums chömed ganz gediege.
peece
thanx dude