so, hamer deicht, als alternative zume motu traveller, oder so gschichtä, chännti doch mal en es tascam interface chöife.
het jemand irgendwelchi erfahrige mit dem ding? het di gliiche wandler drinnen, wie ds FW-1884, nur ohni controler.
üsgseh tüäts so:bild
isch wahrschiinlich e bitz es bodeschtändigers teil. aber müäss ja nit negativ sii...
het jemand irgendwiä enorm schlächts uber di maschine kheert?
kännt das ding niämer?
d wärte sind bis uf de signal to noise abschtand eigentlich ganz cool.
kännt wirkli niämer jemand, wo jemand kännt, wo das ding kännt?
Ich liebäugele seit dem Verscheiden meiner M-Audio Delta 1010 auch mit dem Ding...
Und wenn mir sogar der krankste Studio-Hightech-Überperfekt-allesnurvomfeinsten-kosteeswaseswolle-ober-freak-fanatiker empfiehlt (und das hat er), dann kann das teil nich sooo schlecht sein, oder?
Ich hab mir überlegt...4 von den Dingern, aus jedem von den 32 Mischpultkanälen raus und in je einen Kanal von dem Teil rein... Und Protools kann abfahren, hehe,,,
Original geschrieben von Patrock ... und schön isses eben auch noch...
gelle!!
mir gefällts eben auch...
nur hat mich der rauschabstand von 96dB ein bisschen stutzig gemacht, momentan auf meiner scheisskarte hab ich 103 dB signal to noise. (oke... was bringt das schon) hehe
Also das "Ding" isch eigentlich "nur" e sounkarte! hald fürs Studio und in High-end quali...
wandlet also analog->digital und digital->analog. het no midi in&out
pro-tools oder nid pro-tools..?
mir isch s pro-tools "zwenig flexibel", wobii d iibindig vo dr Hardware scho super isch. Bisch hald eifach an d software bunde
und ich schaff nid so gärn uf pro-tools
naja, ich brüüche halt eifach en soundcharte, wo e biz wiiter voner cpu wäg isch, (ha ja probem momentan darum, in miinem shuttle)
und de is halt vorallem praktisch zum mehrschpur recorde. (fär schlagziig zum biischpil, oder miini hammond, oder ds Vibraphon woni mit 3 miks müäss üfnäh.)
und da natiirlich zum beatsbaschtle, obwohl, darfär öi gringeri interfaces würdi länge... aber äbe, das cheibe multitrackrecording... hehe
irgendwiä isch mer das Tascam ding scho änz sympathisch... hehe