wie so mänge andere vo dere website, mues au ich mal en Diplomarbet schribe.
Ich mach en Tourismusfachschuel und darum mues mini diplomarbet öppis mit tourismus z tue ha.
Natürlich möcht ich mis "lieblingsthema" Hip Hop ibaue.
Darum möcht ich vo euch wüsse:
Laht sich Tourismus mit Hip Hop verbinde bzw vermarkte?
z.b. Wie sind d uswürkige vomene Hip Hop Festival wies Hip Hop Kemp für es Land wo ned Touristisch DAS Higlight isch (wie z.b. Italien oder Frankreich)
Oder wie chönt mer mit Hip Hop es touristisches Agebot gstalte?
Pilgerfahrte zu de HOF in Basel?
Was sind euri meinige, gedanke, idee?
-----------------------------------
Also ich finds ä rächt geili Idee.. Hip-Hop Tourismus wär scho realistisch.. Z.B. d'Schauplätz vo 8 Mile go aluege oder s'Splash hät ja au e riese Pilgerfahrt nach Chemnitz usglöst, wo süsch niemals eine wür anegah.. Voll abgfuckt die Stadt..
hip hop und tourismus, das isch jo wiä, ähm, wiä vo a noch c z'wölä, ohni z'wüssä, wiämä noch b chunt, hm, oder so, hehe passt vo mir us xeh gar nöd zämä, fascht scho widerschprüchlich
Original geschrieben von Mora wie so mänge andere vo dere website, mues au ich mal en Diplomarbet schribe.
Ich mach en Tourismusfachschuel und darum mues mini diplomarbet öppis mit tourismus z tue ha.
Natürlich möcht ich mis "lieblingsthema" Hip Hop ibaue.
Darum möcht ich vo euch wüsse:
Laht sich Tourismus mit Hip Hop verbinde bzw vermarkte?
z.b. Wie sind d uswürkige vomene Hip Hop Festival wies Hip Hop Kemp für es Land wo ned Touristisch DAS Higlight isch (wie z.b. Italien oder Frankreich)
Oder wie chönt mer mit Hip Hop es touristisches Agebot gstalte?
Pilgerfahrte zu de HOF in Basel?
Was sind euri meinige, gedanke, idee?
S H E DOPPEL T -M O R A, CHONNSCH AMEL IM FERNSEH BE DE TOURISMUSFACHSCHUELSÄNDEG?
WÄR NO AIGHT.
nei, ich bin ned im fernseh. mache was völlig anders.
@ruedi
ich versuech etz ebe usezfinde ob mer hip hop und tourismus chan zämebringe. danke für din input.
Original geschrieben von Ruedi Snare hip hop und tourismus, das isch jo wiä, ähm, wiä vo a noch c z'wölä, ohni z'wüssä, wiämä noch b chunt, hm, oder so, hehe passt vo mir us xeh gar nöd zämä, fascht scho widerschprüchlich
S GED JA A SEXTORESMOS, WESO NED S GLECH, EIFECHT MET HEPHOPP?
ESCH HEPHOPPTORESMOS WENN ECH OF LONDON ODER NYC GANG GA PLATTESHOPPE?
oder wie all die pseudogängschters nach QBC pilgeret zum boaah gah go luege wo de jigga oder nasty nas ufgwachse sind und somit de tourismus dete d'armut bekämpfe chönt so wie in thailand sehr hilfrich ich weiss..
i mein du chasch ja uf di verschiedene kulture igah und d gründ wäge mer es land bereist...
und wiä obe scho erwähnt gits ja würkli scho so hiphop-Tourismus ort, diä chöntsch ja dänn chli gnauer dokumentiere und hindergründ unzo sammle....
vill glück wünschi der uf all fäll shco mal
Verschiebe nicht auf morgen, was genausogut auf übermorgen verschoben werden kann.
Original geschrieben von sookie oder wie all die pseudogängschters nach QBC pilgeret zum boaah gah go luege wo de jigga oder nasty nas ufgwachse sind und somit de tourismus dete d'armut bekämpfe chönt so wie in thailand sehr hilfrich ich weiss..
- also me chönt z.B. rundreise in NY mit schwärpunkt HipHop mache und eifach wichtigi strosse, clubs, läde usw. go aluege
- me chönt badeurlaub mitme geile HipHopOpenair kombiniere
- me chönt i reisefüehrer hewiese uf HipHop-Spezifischi orte ibaue
aber sone richtige tourismus wie de kiffertourismus zAdam wird ned funktioniere, ich dänke de schnitt vo de HipHop begeisterte lüüt het garned gnueg gäld das sech z.B. es HipHop Reisebüro würd lohne...
- me chönt badeurlaub mitme geile HipHopOpenair kombiniere
- me chönt i reisefüehrer hewiese uf HipHop-Spezifischi orte ibaue
ähm, musch di uf öpis konzentriere oder chasch e art brainstorming mache?
paar gueti sache sind scho gmacht worde. wennd wotsch innovativ sii tusch e marktlugge schlüsse und für die hobby-g's ide schwiiz und dütschland usw. tusch reise organisiere nach compton, dass sie wüsset wie ihri "idol" ufgwachse sind. naja, so chasch tourismus gseh!
oder du gasch ine komplett anderi richtig und luegsch das vode sicht vom jewilige künschtler ah. wenns uf tour sind, wie sie au chli touriste sind. z.b. de eminem in amsterdamm usw...
ich mache die schuel in Züri. also IST. kenne dini schwo leider net.
@schubi
d arbet isch no gar ned konkret, bzw. ich han ned agfange.
han dänkt frage mal hie chli nache was so für gedanke umesind. so brainstorming @aight, i dere art.
mich gurkts ebe a, en studie über d ökologie vo tourismus uf mallocra oder so was.
danke, allne wo en sinnvolle input bracht hend!
nomol mini meinig: lass es sein!! und das isch gar nöd böös gmeint oder was i diä richtig. ich mein das ärnscht. klar chasch noch verbindigä vo tourismus und hip hop suächä, wirsch das züüx miner meinig no an dä hoor härbii ziäh. und das chunt (meischtäns) nöd guät usä
chasch doch au ohni dä tourismus z'värhiphoppä ä geili arbät schriibä. s'git eh viil intressanteri aasatzpünkt als ebä hip hop. aber ebä, isch din entscheid. han jetzt min finalä dijonsänf däzuägeh und bin dussä...
Stimmt.
Hip Hop ist ne Kultur der Neuzeit, Tourismus is ne Industrialisierung der Reiselust. Pilgerfahrten gehören für mich nicht in den Bereich Tourismus, ebensowenig wie gorssangelegt Anreisen an ein Festival wie z.B. das Splash (obwohl ja in Chemnitz ausserhalb dieser Zeit tote Hose ist).
Es sei denn, man nimmt Hip Hop sinnbildlich als Person und schaut, in welchen Regionen und Kulturkreisen ausserhalb seiner Heimat er sich besonders wohl fühlt... aber damit kommst du an der Tourismusfachschule glaube ich nicht durch.
ach, und ich hätt doch so freud gha, wenn mer tourismus und hip hop hetti chöne verbinde. mer chan doch hip hop au suscht mit allem möglich und unmögliche verbinde.
vilicht chönt mer au sowas wie an agebotsstudie mache.
irgendwie es hip hop camp organisiere usw. und denn usefinde ob das überhaup würdi aklang finde.
aber....bööö...gseht wohl schlächt us....:lätsch:
falls aber öpper en gueti idee het ->PM
und suscht närv ich euch bald wieder.
ha mir das rasch düre chopf la ga. mit hip hop meinsch du ja glaub die ganzi kultur, und nid nume dr sound. das isch aber schlussendlich meh oder weniger untergrund u eigentlich öppis für individualischte
du chönntisch's aber mit musik verbinde, sprich hiphop wo momentan sehr agseit isch, quer dür mind. 2 generatione und vorallem bi junge, d charts dominiert etc etc. weisch, d iibindig vo aagseite modeströmige u wie das me d synergie nutzt lüt derzue z bringe a eint ort häre z ga (hip) anstatt a ander (unhipp). zb bi turnschue, klamotte, getränk etc etc wird das erfolgriich praktiziert.
also meh richtig musik, lifestyle und tourismus....und da chasch denn hiphop wieder iibringe.
viel glück...und machsch e aständegi und innovativie diplomarbeit, gell!!
Original geschrieben von mieze ha mir das rasch düre chopf la ga. mit hip hop meinsch du ja glaub die ganzi kultur, und nid nume dr sound. das isch aber schlussendlich meh oder weniger untergrund u eigentlich öppis für individualischte
jaja, hip hop isch s'ganzä und rap dä sound
Zitat:
Original geschrieben von mieze du chönntisch's aber mit musik verbinde, sprich hiphop wo momentan sehr agseit isch, quer dür mind. 2 generatione und vorallem bi junge, d charts dominiert etc etc.
jo rap isch in... (oder isch's pop?)
Zitat:
Original geschrieben von mieze weisch, d iibindig vo aagseite modeströmige u wie das me d synergie nutzt lüt derzue z bringe a eint ort häre z ga (hip) anstatt a ander (unhipp). zb bi turnschue, klamotte, getränk etc etc wird das erfolgriich praktiziert.
Zitat:
Original geschrieben von mieze also meh richtig musik, lifestyle und tourismus....und da chasch denn hiphop wieder iibringe.
jojo, bi musig und lifestyle (unwort) chasch "hip hop" scho iibringä, aber bi tourismus...........................
ja ja und jo jo, stimmsch mir zue, findsch es aber eigentlich gschisse...
hmmm, i dänke halt scho das lifestyle im tourismus mitspielt und wenn denn hiphop aka rap en läbensstil oder es läbensgfühl isch momentan....denn chasch nä genauso bruuche um es paar potentielle chunde abzhole (grosses unwort). naja, mini ungschuelti meinig oder iiblidig halt
Atme aus, atme ein!
Du musst härter sein!
Du hast Blut geweint!
Ich hab Blut geweint!
Ich hab mein Blut geteilt!
Jeder Augenblick, kann der letzte sein, steh dein Mann!