jo ich weiss dä Thread hets bestimmt scho um die tuusigmol scho gä... aber ich ha eifach s problem vo Beatmangel mini Text hüffe sich aber beats fähle....
dorum hani dänggt ich frog jetzt do mol noche vellicht mäldet sich jo öpper über pm
Also erstens ich cha der leider nit helfe, aber so zu dem wo jetz de vo de Produzente verlangt würdi....
1. Kick scho mal eppis va dir hiä dri, wond scho mal recordet häsch, scheiss egal ufumu giklaute Beat oder nit, das me shcich mal so chännti es Bild mache!
2. Säg mal ver was das di Beats brüächsch? Wend nur em bitz druf wild freestyle oder so, finsch ja hiä gnüäg... Aber wend ses wild veröffentliche, würdi mi Informiere weli Produzente das dir iner Schwiiz güät gfallend und die afräge. Aber da gähnt de di Priisa em bitz vanander.
3. Ja der thread hgits scho 1003646543137446 mal, aber egal!
schiinz scho klar..... jo für mi und Cligge mir bruche eifach was aber jo me chönnt sich jo mol träffe und was us mache so wit wäg vonenand wohne mir nit
altäää, ich shiss dir beatz im takt nei boe, muess warte bis mi g5 dehei achunnt, erst denn chani wieder bastle, stay down! und viel erfoug bim wiitersueche
ja post hald mal was vo dir, ohni hörprob wird dier niemert öpis gä (mich igschloss) beatz hani gnueg, keis problem, aber zersch wili mal was ghöre! quali isch wurscht, beat chasch au eine chlau, au wurscht.
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"
Original geschrieben von thieu 1. Kick scho mal eppis va dir hiä dri, wond scho mal recordet häsch, scheiss egal ufumu giklaute Beat oder nit, das me shcich mal so chännti es Bild mache!