und... wie findet ihr unsere neue Homepage?!? kann viel, oder?
burnt alles bisherigen weg... oder was meint ihr?
SAMURAI & P. MOOS Album \"Swiss Made\" => OUT NOW!
PHENOMDEN Album \"Gangdalang\" => 29.08.08
BANDIT (Luut & Tüütli) Album \"Dr letscht wos git\" => 26.09.08
BUCHER & SCHMID Album \"Iisziit\" => Herbst 08
schlechter aber immer noch verdammt geil!
schlechter darum weil die events noch nicht angezeigt werden und die galleries auch und im forum fehlt noch der banner links!
Und die Frage, obs besser oder schlechter als hiphop.ch ist, könnt ihr euch sparen. Sie wo ich das sehe sind hier Leute mit Leib und Seele dahinter, das kann nur besser werden als hh.ch!
E cha ou nomme props gä! s'desing gfaut mer besser as s'vorige. Wörkt v.a. ergendwie komplexer ond dör das macht eim s'sörfä ebbe scho no spass.
Meh chani momentan noni säge. be natürlech ou no uf aui die reviews ond au das enhautleche züüg gspannt wo sech met der ziit denn werd asammle.
Ey Rieser...
No Doubt, s'Design chunt Phäääd. Und ich wett mal behauptä durch euri hart arbet und eusi mithilf, sprich: Plattekritike und suschtigi chlini biiträg, wird die Page de no schnell emal es Muss für jede wo öpis mit HH am huet hät.
Also ich finds Design echt fett! Die bescht Aightgenossen Page bis jetzt! vorallem s'Forum gfallt mer mega.. es isch sehr übersichtlich und guet unterteilt
Ich finds sehr gepflegt. D Site isch so sehr übersichtlig und gut gliederet. S'Forum isch au geil gmacht. Hoffentlig wird Site bald aktualisiert, denn isch es e perfekti sach.
Original geschrieben von samaz ich wür ide agända no gern grad de wuchetag bim datum zue xeh.
und?!? besser so?
Also d'Rubrik "Drogä" im Forum find ich ehrlich gseit echli en Seich. Das hät jo nüüt mit däre Siite z'tue, nöd? Do cha mer jo gad so guet ä Rubrik "Cornflakes" eröffne - fressed au nöd alli und hät nüüt mit HipHop z'tue.
Original geschrieben von petrus Also d'Rubrik "Drogä" im Forum find ich ehrlich gseit echli en Seich. Das hät jo nüüt mit däre Siite z'tue, nöd? Do cha mer jo gad so guet ä Rubrik "Cornflakes" eröffne - fressed au nöd alli und hät nüüt mit HipHop z'tue.
naja.. . häsch du im prinzip scho rächt... aber mindestens kiffer diskussionä häsch uf so foränä halt immer (und muäss nöd mal unbedingt hiphop sii) und ja... so störäts dänn wenigstens nöd i dä anderä boards und mär chan dä scheiss deht hi verbannä... wänns nach wuchä no kein iitrag hät, chönd mir immer no löschä
die siite isch fascht zu flauschig ich mein,sit ich mich agmolde han muess mini arbeit eifach voll dra glaube,die siite nimmt rächt ziit in aspruch,aber dass isch guet so,das isch sogar sehr guet so!!!
__________________ "Ja, genau, wir sind nicht real.
Wir haben keine Message,
keine dicken Jacken,
keine chromglitzernden Felgen.
Wir sagen "hoi" und "tschau"!
In dieser Hinsicht sind wir
absolute Pussies!"
Lügner | Paar@Ohrä