wiä findäd eigäntlich iär das liäd vo sektion kuchikäschtli i han? also ich find sowohl dä beat als au dä text eifach dä hammär, chumä immär hüänärhut übär wänn ich dä afang vom beat ghörä... findä sowiso das sektion kuchikäschtli iräs niveau extrem gschteigärät händ
Ups bi no nid so wach. Ha Shit aus positiv ufgfasst. Mi bounct "I han" natürlech o wäg. Isch ke Frag.
welche plötzlich umfallen
und an einem Luftzug sterben.
Es sind die,
welche nicht leiden gelernt haben,
Leiden macht zäh, Leiden stählt.
Original geschrieben von Jigga alles schomal ghört! aka das thema(thread) gits scho!
findi dä track vom greis 'showdown' eifach dä hammer
vo dämm beat chumi immer hühnerhut über!
yeah!
schiinbar isch das äs wiiter verbräitets phänomen!
gockl-haudd-styles!
bi mir äu...äu bi andere....isch äifach hammer di sach!
ich liebe das album,ich lieeebeees!
mich flasht meh oder weniger alles uf däm album 'i han' das liäd glaub eifach scho chli vill glosät ufdä nation-gratis-ceedee
chumä mittlerwylä bi anderä träkks hüänderhuut über...
Da Lied goht mer scho voll uf de Sack! I mein de Beat isch abartig! Doch de RAP!? 1. scho 100xg'hört(nüt neus) 2. Sprechets mit dem Lied e viiiiiel z'grossi Masse a! 3. Es goht i richtig "Kommerz"........leider.....Zum Glück hätts no anderi dicki Tracks uf em Album.........
Original geschrieben von snm Da Lied goht mer scho voll uf de Sack! I mein de Beat isch abartig! Doch de RAP!? 1. scho 100xg'hört(nüt neus) 2. Sprechets mit dem Lied e viiiiiel z'grossi Masse a! 3. Es goht i richtig "Kommerz"........leider.....Zum Glück hätts no anderi dicki Tracks uf em Album.........
ja schtimmt... voll unriil de track!
aber eis wördi gern no wösse. inwiefern sprechts en grösseri masse ah als zb damals mit "lampafiabar" oder "dorfgschichta"?
Original geschrieben von snm Da Lied goht mer scho voll uf de Sack! I mein de Beat isch abartig! Doch de RAP!? 1. scho 100xg'hört(nüt neus) 2. Sprechets mit dem Lied e viiiiiel z'grossi Masse a! 3. Es goht i richtig "Kommerz"........leider.....Zum Glück hätts no anderi dicki Tracks uf em Album.........
uaahhh... ja, extrem kommerz... ein pitchtä-refrain... mit pitchtä refrains hät sich sogar scho dä gölä platin gholt und d'beatles händ au scho pitchti refrains brucht... scheiss kuchikäschtli... sind scho fangs wiä popstars...
häsch einä a dä schüsslä junge?!? da däfür gits grad es
SAMURAI & P. MOOS Album \"Swiss Made\" => OUT NOW!
PHENOMDEN Album \"Gangdalang\" => 29.08.08
BANDIT (Luut & Tüütli) Album \"Dr letscht wos git\" => 26.09.08
BUCHER & SCHMID Album \"Iisziit\" => Herbst 08
Original geschrieben von chuebueb also es chunt mer so vor, als ghörme in jedem refrain mindeschtens ei quietschendi verzogeni stimm
=Mickey-Mouse-Stimmä
Also z.B. wüschä "I Han" und "Sie" git's da sehr starchi Ähnlechkeitä. D'Beatz sind scho geil, aber eifach liecht übertribä mit däm Effekt findi. Schüsch hammer.
ez fangt das riiiiiiil-komärz-zügs wieder a... kännä glaub kein musiker vo nümä 5 lüüt wöt ahsprächä! schad gäll, "bisch (hützutags) känn held me wänd dä schwyzer hiphop kännsch"!? mir ischs egal. viva oder kommerz - hin oder här - hauptsach d'liäder chömäd guät inä... öbs ez 10 vollkrassreali lüüt kännäd oder di halb schwyz!
muss man dieses album gut finden? sonst hat man keine ahnung? komisch. ich finde das, was ich gehört habe äusserst professionell aber auch äusserst langweilig. wahnsinnig langweilig.
Original geschrieben von wir muss man dieses album gut finden? sonst hat man keine ahnung? komisch. ich finde das, was ich gehört habe äusserst professionell aber auch äusserst langweilig. wahnsinnig langweilig.
ne, man muss es nicht gut finden. aber wer von "kommerz" und "es spricht grössere massen an als früher" redet, der hat wenig ahnung, würd ich mal sagen...
aber ich find rennie teilweise auch ziemlich langweilig, ehrlich gesagt. aber claud ist einfach ein genie.
[quote]Original geschrieben von reezer
[b]uaahhh... ja, extrem kommerz... ein pitchtä-refrain... mit pitchtä refrains hät sich sogar scho dä gölä platin gholt und d'beatles händ au scho pitchti refrains brucht... scheiss kuchikäschtli... sind scho fangs wiä popstars...
I ha nüt geg d'Beats gseit.(De pitchtä Vocal-Sample g'hört zum Beat) Es goht um de Text(de spricht e enormi Masse a). Und zum Clip muess i globs nüt segä........i mein: sicher Top-quality und so, aber da mit de Chinder(i weiss es "verstärkt d'Message" vum Track) isch nöd grad "underground-style", oder? Es goht eher i richtig Kommerz(z.B. Micheal "Kinderfigger" Jackson).......
Peeeez....
Endli mal en guete Schwizer-Videoclip, wo nöd nur s paar Lüt so Jam-mässig im Bild umehüpfet und chli representet! Sondern mal en richtig stimmigsvolle Clip wo eifach mal guet azluege isch, und denn motzisch du no!!? Fuck that!
De Clip und de Song dezue isch definitiv öpis vum beschte was euses Rapland zur Ziit z'büte het!