also s'53i isch nix für mich ... isch irgenswiä au chli ... hmm ... unfärtig oder erscht aagrissä (?)
s'54i isch geilo aber wenn mir dä beat jetzt jo gfallt, bin ich gar nöd real? ... einzig s'paino isch mir chli z'luut, aber suscht ... big PROPS für das teil!!
Stay tuned 4 some great new G.i. John Collaborations ... comin @ year 2006 - 2007 ... two great years who bring us the biggest CH-Rap n\' Bass-music-experience since 1291. FilteredStudio is burning all night long and on and on on .... on
Doix06bränntdäshittabwieäsaazündetzferiechalet bukka bukka watch ya back!!
und was dänkät di andere lüüt?
also ich find s 53i gar nöd so übel. (ussert mä findät pitchti stimmä us prinzip scheisse!) ich chan mir eigentlich no guet vorstellä, wiä ein döt drüber rappt!
54i wird denn äbä no updatet (wenn i mol zit han)
und überhaupt und sowieso: wenn öpper über mini beats rappä will, denn eifach PM a mich, am beschtä miterä Hörprob, damit ich mir chan äs Bild machä vo däm Sound. (ussert natürlich diä, woni scho kenn oder wo ohnehin bekannt sind )
also plz witerhin feedbackä...
piees
__________________ FRISCH UF DÄ TELLER <-- FREE ALBUM!!
Echo & Soul - Willkomme Dähei - Ab 10. Juli in allen digital stores!
geili siechinne und siechä! merci fürd feedbacks...
isch eifach huere lustig, wie d meinigä usenand gönd. bis jetzt häts aber glaub no keinä gha, wo beidi geil findet (ussert ich natürlich).
@uigi: s het eigentlich au was in richtig drum&bass söllä si
denn fang doch a beats machä, das isch nöd so schwirig.
@smo: dänks hehe. chaotisch isch do easy oder? hauptsach nöd standard und hauptsach 's rockt
beat 53 isch zimmli fresh! d'percussion chunt chli struub aber nacheme ne ziitli gwönsch di dra. geili snare. hihat au na fresh gsetzt. guete bass.
beat 54: drums sind easy. chorsänger scheisse. das piano chunt aber huere fresh. das türkische inschtrument findi unpassend. nur piano und drums chämt voll geil.
Original geschrieben von StanekK 53 chunt fett...echt
abäs fählt igend was...isch chli abghackt...melodie, tonfolg samples=super..abä igendwas värbindends wär na kool...so chli tüfer...bass odäso eifach sonän fettä bodä...das fählt nachli...weischwanimein
ich weiss ächli wasde meinsch. Bass häts jo aber scho. Mir gfallts eigentlich abghackt no. S verbindendä wäret denn eigentlich d Raps.
Aber wohrschinlich will sich niemert däzue bewegä zum dä Beat berappä
Witeri Meinigä?
PLZ.