wer hät en vo eu scho xseh oder gaht en no go luege?
ich chan en eu nur empfehlä... ich find en echt dä hammer!
dä stress macht sich au nöd schlecht als schauspieler, aber was mi wunder wür neh, dä track woner im film hät, isch dä nur intern für dä film?! dä wär recht geil findi...
hehe....han i da igend öppis verpasst :-P wo isch denn de stress vorcho?! :-) han de gschnell verpennt?! :-D
ich weiss das de Carlos Leal mitgmacht het! Er ischja vo Sens Unik! Und sini liäder usem Film sind ja uf de CD mite Filmmusig! Diä CD isch no edel ;-)
Grüässli
the turntable is a musical instrument which can be played in an infinite numbers of ways. whether you\'re mixing at parties, or cutting the baseline in a quartet, you are creating something new through the manipulation of sounds.
isch en guete film, einersits isch es unterhaltig, anderersiits bringt er eim zum nahdänke, ich würdne wieder go luege, und de sound isch au ned schlächt...
lug wenn eme mc nüd gschiders in sinn chunnt
brucht er kes mikrophon sondern e gschichtsstund
-EKR
ische hammer film.. super schauspieler, mol neui gsichter und e gueti story.. isch chli ind lengi zooge und dr schluss isch mr e chli z kitschig aber susch ischs mol wieder e film wos wärt isch go luege
Han au grad zwei mal müessä läsä und überleggä woni dä Stress xeh han. Abr dem Fall häts sich ja klärt. Find dä Film genial! Han dVorpremiere xeh gha und bi hi und wäg xi. Wiä chli abcho wo dä eignä Wält. Dä Soundtrack hani au grad kauft
jäjo
Nu isch teils chi übertribä mit äm Zürislang. So extrem reded mir glaub scho nöd
also i ha de film au gseh und bi eigentlich überrascht gsi! sanzige womi krass gstört het ischd as alles so vorkeut worde isch! sini gedanke gäng wäret zum teil nöd nötig gsi zum vertone! weil mer sich dodemit selber züg het chöne usmole, au paar anderi kommentär im film hend dstory extrem vereinfacht! tja, das isch aber au de anzig punkt woni ade story bemängle chan, wegem sound, beat isch de hammer, aber daser im film öppe 20mol chunt isch übertriebe! geil wär gsi wie ime 8mile de glich beat nur ime andere arragement! aber sus top! mir hets zum nohdenke bewegt und ezt koksi chli weniger!
au üs gründ weg miner sponsorin!
ich find de film guet, aber ich ghöre immer dasne d fraue guet und d männer weniger guet finde, ich dänke d fraue chönd sich meh mit de wibleche hauptrolle identifiziree. ansuschte findi s konzept isch nöd so ganz durezoge, geili effektli, met em flugzüg wo metrere line coci assoziert wird und wod girls am choche sind, hends ganz geili effetkli dribracht, a là requiem for a dream, nur leider isches ebe nöd konkret durezoge worde.
de carlos hed mi voll überzügt, si chli weniger.
die letscht szene wosi usem fänschter gumpt findi die geilscht, det hätti cönne looshüüle, lool
doch de film berüehrt und de sound findi andersch geil, vorallem de einti beat wo so ganz sanft afaht, wo a im trailer vorchund....
was isch das??das isch hammer!!!!
TOO SHORT
dr carlos isch wük e guete schouspiler, genau glych wie e guete rapper,är het mi überzügt, d gschicht isch o guet,isch rächt ihgfahre,aber irgendwie fingi dä fium hammer,aber glych chanis nid klar säge wöuer mi eifach chly dürenanger het bracht die ganzi gschicht...dr schluss isch rächt speziel gsy,het aber das ganze weniger durchschoubar gmacht....
i finge d schwiz het widermau e guete fium is chino bracht!
aber mis fazit: ghönd en go luegä!
krässischt szene: det wo sie dä eltärä vo ihrere verstorbene fründin ade beerdigung adütigä macht, dass sie bi dä überdosis au debi gsi seg und si zwei sich verchauft gah händ... bööööös
än sehr än guätä schwiizer film!
und achja: pis to virginia, wo d'schwizerdütschi synchronisation vo dä nici gmacht hät! ---> süüss