Ein WM-Song für die Schweiz
DRS 3 / VIRUS. Um zu verhindern, dass die Schweizer Nationalmannschaft ohne WM-Song nach Deutschland fährt, sucht DRS 3 und der Sonntagsblick die Schweizer Fussballhymne 2006. Alle Komponisten, Musiker und Soundtüftler sind aufgerufen ihren WM-Song bis 29. Februar einzusenden. Informationen zur Teilnahme sind unter www.drs3.ch zu finden. Aus allen Einsendungen wählt eine Fachjury den offiziellen Schweizer WM-Song aus.
Hm ... Producers, Sängerinnen etc. UNITE !
Suscht chunnt wieder eso e Baschi-Kacke oder so en Gotthard-Schnulz an Start ... he he ... da heissts: s'Schlimmschte verhindere ...he he he
ch ch, i glaub es git so oder so irgend sonä baschi-schnulze. egal ob äs paar genosse mitmachet oder nöd. aber wer weiss, probierä chan mä's jo...
Mach doch selber mit
Ich stell scho än Beat zur Verfüegig für das
__________________ FRISCH UF DÄ TELLER <-- FREE ALBUM!!
Echo & Soul - Willkomme Dähei - Ab 10. Juli in allen digital stores!
Hm ... erhlichgseit .... binicht ja no ....a miim nögschte album wo nögschtens droppt ... und han drum chli wenig ziit ....
Usserdem gits no suscht einigi Sache, wo ich am bröötle bin .... aber das söll kei Entschuldigung sii ... villicht langts ja no für en churze Style mit de Sina oder so ....ch ch ch
Original geschrieben von Lügner Hm ... erhlichgseit .... binicht ja no ....a miim nögschte album wo nögschtens droppt ... und han drum chli wenig ziit ....
Usserdem gits no suscht einigi Sache, wo ich am bröötle bin .... aber das söll kei Entschuldigung sii ... villicht langts ja no für en churze Style mit de Sina oder so ....ch ch ch
Ja vom Baschi und so ... wär langwielig wine franzstund
ich han mer geschter eusi ehrwürdigi nationalhymne bsorgt, das wknd machi glaubs en techno remix - de ultimativi wm song :blingblin
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"
also gad sind uf drs3 paar snippets gloffe. huere scheiss was da z.t. bastlet worde isch. s`einzige wo mi no fresh dunkt hed so ufs erschte ohr sind paar hardrock freaks mit jodle und alphörner drine.
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"