hey,
wür mi interessiere was ihr über mobb deep dänket, s'neue album etc.!?
ich meine jetzt händs en kommerzielere wäg igschlage, idems en träck mit em nelly (isch z.G. wege heftiger kritik cancelt worde) und em lil'jon ufgno hät und dä lil'jon und dä kanye west händ zusätzlich no beats gliferet.
isch doch en zimli stylwechsel, denn früener händ vorallem lüüt us qb (queensbridge) wie infamous mobb, nas, tragedy etc. bi ihrne schiibe mitgholfe.
ur opinion
tbo187
:::::::::::::::::::eastern fire station #187::::::::::::::::::::::::::::::::::::
.......................................
Amerikaz Nightmare isch grosseteils vom Havoc produziert. lil' jon und kanye hei gloub beid nur ei beat. derzue e hammer RED SPYDA beat, und alchemist het ou 3 öfe bout
aber s'album isch schreckläch scheisse. die chöi gar nid rappe.... aber d'instrumentals si hert.
Original geschrieben von scope Amerikaz Nightmare isch grosseteils vom Havoc produziert. lil' jon und kanye hei gloub beid nur ei beat. derzue e hammer RED SPYDA beat, und alchemist het ou 3 öfe bout
aber s'album isch schreckläch scheisse. die chöi gar nid rappe.... aber d'instrumentals si hert.
naja, han dasmal d beats sogar schlächt gfunde, win or lose hanni de einzig würkli geil beat gfunde. mobb deep hend ihri ziet gha denki mal.
Ich ha d' Whiskey & Liquor Squad am Splash gseh.... e Schand isch das gsi! Gebet dene wieder mol was ahständigs z'esse, es Steak oder so, velliecht hän Sie denn wieder echli biss. Ahjo, und me ka sich ufere Bühni au bewege...:-)
schön, dass nit nur d SR-Crew e schlechti Bühnepräsenz ufzwiese het.
Mobb Deep isch für mich en schlechte Live-Act, trotzdem händ Sie's immer fertig brocht, dass ich Ihri 12" und Lp's kauft ha, und blöd gsait, Heim bi go wixe...hehehe
Just 2 Remember:
Hell on Earth
God pt. 3
Quiet Storm
Shookones
Survival of the fittest
Original geschrieben von Aurel übrigens, gehört nicht ins swiss hiphop board...
*verschoben*
merci monsieur, ha nöd so gnau anegluegt!
:::::::::::::::::::eastern fire station #187::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Mobb Deep celebrated the release of their sixth album Amerikaz Nightmare last night in New York at club Spirit. Raekwon the Chef, Black Thought, M.O.P., the Roots, Treach, Sean Price and Shyheim took to the stage and gave enthusiastic performances. Lil Jon, Talib Kweli, Buck Shot, Grand Master Caz, Styles P., Jadakiss and others were also present. It was also announced that Mobb Deep and M.O.P. would be collaborating on an upcoming untitled album.
live sind die jungs unter aller sau; cutty häsch absolut rächt; sinds scho immer gsi und werdets immer bliibe; zumindest da in europa! uf platte; a whole other story!! hehe
und nomal für die wo eifach drübergfloge sind:
It was also announced that Mobb Deep and M.O.P. would be collaborating on an upcoming untitled album.
album mit m.o.p.? da säg ich nur: "stompdatshitoutu", hehe...
und wege live... also wer sie in luzern zum erste mal gseh hed, werd vellecht ned überzoge gsi si. wer sie aber vor paar jahre im volkshuus erlebt hed, hed d'show z'luzern wohl au vergliichsmässig de absoluti burner gfunde. aber ebe, das isch au ned schwierig, haha...
ich weiss es isch eini vo dine lieblings kru's...(vo mir ja au)
aber mal ganz ehrlich: au das in luzern isch under jeder sau gsi!!! klar hend sie eifach fucking tuusig bangers wo's chönnd laufe lah und alli händ gänsehuut; lieht aber sicher nöd a ihrem ufträtte; die beatz sind eifach killer; und wär de a.l.c und de noyd nöd ume gsi hettsch gar nöd gmerkt das da öppert uf de bühne staht!
da gits nur scho i de schwiiz tonnenweise peepz wo besser live sind au wenn's halt kei shooke ones sind und au kein god father parat händ;-)))
finds schaad aber isch so; die meter 50 fürz sind live eifach whaack... aber ebe uf platte isch's was gaaaanz anders
misk, bisch demfall endi 90er ned im volkshuus gsi, wo nach 40 minute d'stimm vom prodigy verseit hed? das isch no i sine "gnussvolle" ziite gsi, woner echt fast abkratzt isch. sowas weaks hani live no nie erlebt. derom meini au, dass vergliichswiis das in luzern scho fast tight gsi isch. aber ebe, klar gehts schwiizer acts, wo live meh abgönd. aber wie du seisch gehts keine, wo uf schiibe nur halb so guet isch...
Original geschrieben von misko .....uf platte; a whole other story!!
Ebbe, das will ich nomol unterstrieche, will das isch au mir ganz wichtig:-) Die sind eifach z'dirty! word!
öhm was ganz anderes... ich bi am Sunntig bin Freestyle am See... oder wie das scho wieder heisst. Kunnsch schnell dure wenn nit scho usbuecht bisch? (just 4 fun)
find eifach echli scheisse, dass es jetzt afanget mit em nelly und lil' jon z'kollaboriere!
findi s'geile a unbekanntere us queensbridge wie infamous mobb oder tragedy.
Original geschrieben von tbo187 find eifach echli scheisse, dass es jetzt afanget mit em nelly und lil' jon z'kollaboriere!
findi s'geile a unbekanntere us queensbridge wie infamous mobb oder tragedy.
nelly feature isch im letschte moment anschiinend droppt worde...
tragedy? de chan ned vell...
Original geschrieben von Aurel nelly feature isch im letschte moment anschiinend droppt worde...
tragedy? de chan ned vell...
könig vo queens isch immer no de ali vegas!
ja,das weiss i. aber dafür sind mobb deep ufem nelly sim neue album druf !
dä tragedy khadafi isch voll geil, hät au tracks mit em havoc. d'lp heisst "still reportin'", isch no dope!
mol eh scho aurel...und ebe; das isch def. s'wackste gsi ever; und die show isch nöd 40 sondern öppe 20 minute gange und sie hend 3 mal de drop vom survival oder shook ones verhängt! i rememba, leider nur zu guet...dehte bini rächt ufd welt cho...falls chocolate chees & sounds häsch check mal mini sache deht druff..somewhere findsch en spruch..."you shook? i'm not,...." hahaha...guess who dat was for...hahahaha...young misko am hate gsi....kcchchchch.
und ich han nie gschribe es gäbi niemert ide schwiiz wo uf platte glich guet isch..das häsch du gseit! han nur gseit live .... leg mer kei sache is muul..haha!
cutty: jepp han's gseh: wenni ide city bin chumi eh schnell verbi..tradition! und suscht ghöremer /läsed euis.. und yo..für sowas gits PM..hahahahaha!
Original geschrieben von misko mol eh scho aurel...und ebe; das isch def. s'wackste gsi ever; und die show isch nöd 40 sondern öppe 20 minute gange und sie hend 3 mal de drop vom survival oder shook ones verhängt! i rememba, leider nur zu guet...dehte bini rächt ufd welt cho...falls chocolate chees & sounds häsch check mal mini sache deht druff..somewhere findsch en spruch..."you shook? i'm not,...." hahaha...guess who dat was for...hahahaha...young misko am hate gsi....kcchchchch.
ja ok, sinds halt 20 minute gsi, chan au sii. isch zu lang här für mis versiffte hirn, haha...
und ebe de schochi, chäs und musig sampler hani leider ned, gfindsch ja absolut nienet meh... aber du heschen sicherlich no deheim ned? hehe...
Zitat:
und ich han nie gschribe es gäbi niemert ide schwiiz wo uf platte glich guet isch..das häsch du gseit! han nur gseit live .... leg mer kei sache is muul..haha!
ich han au ned gseid, du heigschs behauptet. aber ich säg das...