Original geschrieben von Planet MK sicher meh we basel, fcz, gc und all diä andere idiote!
möö nene ich han's dänk nöd so gmeint sondern,du häsch ja gseit " wo bliibt fc schaffhuuse " und ich han gseit " was häsch s gfühl was FCS bedüütet " ? ... Demit hani gmeint FCS bedütet ja Fc schaffhuuse !
Original geschrieben von tumen möö nene ich han's dänk nöd so gmeint sondern,du häsch ja gseit " wo bliibt fc schaffhuuse " und ich han gseit " was häsch s gfühl was FCS bedüütet " ? ... Demit hani gmeint FCS bedütet ja Fc schaffhuuse !
HAHAHAHAA.. ich han FCS gar nöd gseh!!! ächt peinlich! ich sött glaubs go schlofe
aber easy.. grad go vote
__________________ BOUGE LA TÊTE SUR LE KICK ET LA SNARE!
jaja fcs...sion hett halt en verdammte stellewert, ou wenns no en de nlb send, do denkt be fcs niemer an schaffhuse, sondern alli a sion ond die wos noni machet...warte mer no es jöhrli oder bes zom cupfinal.....
Original geschrieben von samu l jaja fcs...sion hett halt en verdammte stellewert, ou wenns no en de nlb send, do denkt be fcs niemer an schaffhuse, sondern alli a sion ond die wos noni machet...warte mer no es jöhrli oder bes zom cupfinal.....
Ja Cupfinal chent sie Aber wer weiss scho nöd das Fcz dä günne wird?
Original geschrieben von tumen Ja Cupfinal chent sie Aber wer weiss scho nöd das Fcz dä günne wird?
du besch en loschtige....weisch wie mängisch esch sion em cupfinal xe?? jo esch velech chli dommi frog, wel eg weiss es selber ned ganz genau....gloub 7 mol, velech 8 mol...aber ebe weisch wie mängisch hett sion de fucking final verlore?
sion esch ned omsöscht die cupmannschaft.....
ond next johr werd sion mol die liga uffrösche....basel sell de tettel vom 06 nomol rechtig gniesse....
ah jo ond wasi eifach no muess loswärde....
FUCK AARAU!!!!
die selle bete, dass sie abstiege, wel wenn sion be dene ehrere bruchbude vomene möchtegernstadion gascht esch, geit das teil usenand...
Original geschrieben von tumen Ja säg nüüt,s'git aber vill wo es scheiss stadion händ ... Bispil : FC SCHAFFHUUSE (hehe srryy planet mk ) ... Oder ebe Aarau ...
jo das scho...aber aarau esch ou ned weg em stadion scheisse....nei stadion esch jo scho fasch sbeschte an aarau....aarau pff nei wenni das scho nor ghöre....
de sends abgstege....sion esch e de nla blebe....ond denn hend die scheiss fegg aarauer doch chönne e de nla blibe, wel sion ned gnueg geld gha hett....haha so ne wetz. aarau esch eifach ned nla wördig, die hend kei ahnig was stemmig esch...sion hett e de nlb meh zueschauer als aarau e de champions league hätt (ond die ussag werd nie chönne bewese werde...haha)
nei echt aarau....du als zürcher stemmsch do secher zue, oder?!!
de sends abgstege....sion esch e de nla blebe....ond denn hend die scheiss fegg aarauer doch chönne e de nla blibe, wel sion ned gnueg geld gha hett....haha so ne wetz. aarau esch eifach ned nla wördig, die hend kei ahnig was stemmig esch...sion hett e de nlb meh zueschauer als aarau e de champions league hätt (ond die ussag werd nie chönne bewese werde...haha)
nei echt aarau....du als zürcher stemmsch do secher zue, oder?!!
Mich regt's eifach nur uuf,wänn basel verlüürt heissts immer es segi Glück gsii ! und das säged all vo Basler Siite ...
Ich känne kein BASLER womer bis ez normal hät chöne drüüber rede ! Keine Chas zuegeh,das züri dazumal bim cup spiel dete,die besser mannschaft gsii isch ... KEINE !
Original geschrieben von tumen Ja,isch alles richtig was'd gseit häsch
....danke för dini bestätigung...hani echt mol brucht, ez chani mer endlech secher si, dass aarau wörkli scheisse esch.....aber sion werd trotzdem cupsieger ond em fcz bliibt weder nor de 2 platz...ja so es 2 uf em rögge...ned agnehm