hei keiner sagt ja berlin ist nicht krimneller als biel aber guckt mal biel hat 45000 einwohner biel ist bekannt als die hölle von bern in biel haben wir jede nation kurde arab türke albaner zürich 1 millionen einwohner davon sin 900 000 pussys 50 000 missgeburten 49 995 idioten die nichts cheken und 1 ist vielleicht cool
Original geschrieben von 2handz Sorry, ned verbote...aber so kritisiert...und z.t. wennds ja, dases Kinos absetzed..
ja auso in DE wei si nä äbe gloubs wük verbiete...
hei keiner sagt ja berlin ist nicht krimneller als biel aber guckt mal biel hat 45000 einwohner biel ist bekannt als die hölle von bern in biel haben wir jede nation kurde arab türke albaner zürich 1 millionen einwohner davon sin 900 000 pussys 50 000 missgeburten 49 995 idioten die nichts cheken und 1 ist vielleicht cool
es isch schliesslich nur en film...und so verbot oder was au immer mached en nur no interessanter, will mer halt wüsse wett wieso mer ihn verbüte wett.
__________________ Explicit & DJ Hellfire Present "Symphony Sounds Beat Tape"
Original geschrieben von Francophon es isch schliesslich nur en film...und so verbot oder was au immer mached en nur no interessanter, will mer halt wüsse wett wieso mer ihn verbüte wett.
Original geschrieben von Francophon es isch schliesslich nur en film...und so verbot oder was au immer mached en nur no interessanter, will mer halt wüsse wett wieso mer ihn verbüte wett.
nei i fings vorauem z düre wöu:
a) dä fium extrem amerika-ussäpolitik kritisch ish und
b) dä fium vom nä "nahoshtstaat" chunnt
macht mä itz huere ds drama. die meishte europäische staat hei haut dr gring scho rächt wit in amerikaz ass...
o wenn i däm fium deu sache überspitzt sy, heisst das ja nid, dass dä fium "aamassend" ish.
nur wöu me nid weiss, dass dr täter eis opfer meh het umbracht, heisst das nid, dases nid passiert ish....
ei punkt im fium ish ja, dass dr arzt vo dä amis (achtung KZ! ) glloubs ä jud ish. u ds ish itz angäblech huere antisemitisch.
wird wou satirä mit 'rä prisä schwarzem humor sy....
edit: ah ja, i has is politik ine ta, passt besser hie fingi
find guet das dMuslime und dAraber au darstelle wies für sie usgseht, dases ned nur die amerikanisch sicht git und dases ebe ned nur terroriste git sondern au sehr sehr viel söttig wo zu unrächt verdächtiget wärde
zieh mer de film sicher irgendwenn ine...
und kaum wird was am western rumgemeckert, via film, ist meinungsfreiheit nicht mehr gefragt
...
Die Entscheidung der deutschen Kinokette Cinemaxx, den umstrittenen Actionfilm "Tal der Wölfe Irak" aus dem Programm zu nehmen, ist in der Türkei auf Kritik gestoßen.
Als "Zensur" wertete die angesehene Zeitung "Cumhuriyet" die Entscheidung. Von einem "ersten Verbot" war bei "Hürriyet" die Rede. Cinemaxx hatte die Entscheidung damit begründet, dass von Anfang an nur eine Aufführungsfrist von 14 Tagen vereinbart gewesen sei. Diese Frist sei jetzt abgelaufen. Der in der Türkei und auch bei Türken in Deutschland sehr erfolgreiche Film "Tal der Wölfe Irak" erzählt die Geschichte eines türkischen Geheimdienstagenten, der im Nordirak gegen US-Truppen kämpft. Kritiker werfen dem Streifen anti-amerikanische und anti-semitische Tendenzen vor.
"Cumhuriyet" zitierte den Bundesvorsitzenden der Türkischen Gemeinde in Deutschland (TGD), Kenan Kolat, mit den Worten, die Absetzung des Films sei ein großer Fehler. Die türkischen Jugendlichen seien wütend. Durch ein Verbot würden viele erst recht dazu gebracht, sich mit dem Film zu identifizieren.
...
dä fium muesi mer ineziä... hüt oder geschter isch no öppis luschtig i dä zitig gstandä... und nur will im film mal d amis d arschlöcher sind sind grad all dägägä... bzw. isch scho no krass, wi grad alli politiker etc. dägägä reded...
ich als Türk kenn die serie ehrlich gseit nur vom ghöre. ha nie richtig ziit ka mich damit zbeschäftige. nur die letscht folge han ich gseh. und dät händ sogar andy garica und sharon stone mit gspielt ka.
anyway
was mi stresst isch, in wievielne hollywood filme sind russe chinese vietnamese araber etc. die böse gsi? hät irgend es europäisches land die filme deswege verbote? nei sicher ned.
jetzt sind rolle mol tüschlet und scho gits es ghetto.
de film säg antisemitisch. warum, nur weil eine en ned grad nette jüdische arzt spielt?
nur weil amis diesmol ned die helde spielet isch en film grad antiwestlich?
und die spröch vo de politiker hey nei würkli
"mi muess ned jede schund gseh ha um zbehaupte es isch schund"
oder min favourite "wenn Türkei ned i die eu will, muess sie nur so witter mache"
isch das en vom Türkische staat produzierte film, dass de so en scheiss kommentar abloht?
die action szene säget achli öbertriebe so ala james bond, aber handlig säg geil han ich ghört. ich werds mir innezieh
ps: und ebe, wie scho erwähnt, weste und presse-, meinungsfreiheit scheiss zwei gsichtige politiker
Hip Hop soll am Leben bleiben
Ich häng am Untergrund
Den wen wir gehn gehn wir ab
-------------------------------------
Original geschrieben von zonobono vor allem witzig:
in sachen mohammed-karikaturen pochen alle westliche staaten auf meinungsfreiheit,
und kaum wird was am western rumgemeckert, via film, ist meinungsfreiheit nicht mehr gefragt
heuchler, allesamt, die bescheuerten politiker.
wie recht du hast! ich finde das aber überhaupt nicht witzig sondern dumm.
bullshit. de film bedient sich hald de arabische klisches. lueged mal en holywood film und achted euch uf d`feindbilder. ischs genau s`gliche, nur umgekehrt.
ich freu mi uf di dütschi version
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"