Ich han eifach uf däre Chischte wo eigentli huerä Power sött haa, zimlichi Latenz Problem.. Er hät im Fruity Loops meh Underruns als min Alte PC.. 1.3 GHz, 512 GB Ram, SB Audigy.. Paar Waves FX gliichziitig und ich chan dä Puffer voll ufeschruube und es isch immerno schlimm mit dä Underruns.. Hät wer ä Idee? Chas am Interface ligge? Muesi spezielli Triiber haa? Oder no ä zuesätzlichi interni Soundcard?
jo also mitm asio triiber vo dä soundcharte sött das jo eigentlich scho go. ladsch mol di neuste triiber usem netzt, denn sötts scho go. für än feste pc wär allerdings ä pci-charte sicher nöd di schlechtist idee. aber firewire sött jo eigentlich au ohni grossi latenze und vorallem ohni underruns funktioniere.
__________________ FRISCH UF DÄ TELLER <-- FREE ALBUM!!
Echo & Soul - Willkomme Dähei - Ab 10. Juli in allen digital stores!
@Snub: PC sälber zämegstellt!
@zonobono: Bim Fruityloops werded Latenzproblem als Underruns im Audiosettingsmenü azeigt
@LKB: Han grad mit eim gredt wo s'Interface au hät, er hät überhaupt kei Latenzproblem und en schlächtere PC!
MAC G5 chaufe!!
Nei ernst, an dr Leistig (CPU) chans wohl nid ligge..?
Neue Firewire Triiber?
Han eigentlich sgliiche Problem au gha! isch am Chipsatz vom Board glääge. hoff hesch kei ASUS Board??
Han denn es MSI kauft und underrunns und Latenz wieder i.o.
Jep isch alles abcheckt wordä.. Allerdings ischs es Asus Mainboard.. Git ja nonig so vill wo Dual Core unterstützed.. Aber es isch eigentli es zimli tights!
Haha neuers Bios.. Dänn machsch mer Freud.. Ich tue glaub namal alles neu ufsetzä, Triiber Installiere und nacher no Triiber Updates mache und dänn hoffi das es gaht...
Isch aber eigentli keis Wunder, dass dä alti PC besser gloffe isch mit 512 GB!!! Ram. Det häts dir grad dä ganzi Harddiskinhalt chöne iis Ram innelade.......
Peace
Jahkri