ich weiss das sehrwahrschindlich 80% vo dä aightgenosser oft ih dä rote fabrik sind..aber sorry boys & girls das isch eifach en verschissene club..bin letschtä fritig gsi..meine sound isch geil das mussi lah..aber so ih sache fraue etc..isch voll so s junkie loch irgendwiä..han nur verhangeni fraue det ine gseh ehrlichgseit..und ja so garderobe mässig au alles voll schlecht organisiert..naja
was haltet ihr so vo dä rote?
peace
Original geschrieben von hotsauce ich weiss das sehrwahrschindlich 80% vo dä aightgenosser oft ih dä rote fabrik sind..aber sorry boys & girls das isch eifach en verschissene club..bin letschtä fritig gsi..meine sound isch geil das mussi lah..aber so ih sache fraue etc..isch voll so s junkie loch irgendwiä..han nur verhangeni fraue det ine gseh ehrlichgseit..und ja so garderobe mässig au alles voll schlecht organisiert..naja
peace
Du bewegsch Dich in dr HH-Szene - mol ehrlich, wie viel hübschi chicks hämer in dene Umfeld 1, 2, oder velliecht 3? und denn no in dr Rote?!? Anyway in clubs jo, aber an grosse Jams - def. nope.
Original geschrieben von hotsauce ich weiss das sehrwahrschindlich 80% vo dä aightgenosser oft ih dä rote fabrik sind..aber sorry boys & girls das isch eifach en verschissene club..bin letschtä fritig gsi..meine sound isch geil das mussi lah..aber so ih sache fraue etc..isch voll so s junkie loch irgendwiä..han nur verhangeni fraue det ine gseh ehrlichgseit..und ja so garderobe mässig au alles voll schlecht organisiert..naja
peace
kandidat für dümmste ussage fred. boy informier di was roti isch
Original geschrieben von hotsauce aber so ih sache fraue etc..isch voll so s junkie loch irgendwiä..han nur verhangeni fraue det ine gseh ehrlichgseit.
och bebe ich hab dir doch gesagt dass ich clean bin und so verhangen bin ich am freitag doch auch nich rumgelaufen! aber ich fand dich trotzdem recht:blingblin
TOO SHORT
Original geschrieben von cutastrov Du bewegsch Dich in dr HH-Szene - mol ehrlich, wie viel hübschi chicks hämer in dene Umfeld 1, 2, oder velliecht 3? und denn no in dr Rote?!? Anyway in clubs jo, aber an grosse Jams - def. nope.
srry ladies, loh mich gern vom Gegeteil überzüge!
ehm also tschuldigung da muss ich dir jetzt wiedersprechen (ok, ich geb zu in basel hats wirklcih grösstenteils nur hippies) aber ich kenn echt viele frauen die sich "in der hiphop szene" bewegen und echte schönheiten sind, meiner meinung nach, und die frauen sehn nich nur gut aus sondern haben auch noch style, nich so wie die kaufleuten chikks!
aber eben wenn ihr unter schöne frauen echt nur so rnb tussen versteht, dann seid ihr an den falschen partys was das betrifft!
TOO SHORT
nei fööö keh ahngst, mir stönd all uf di
junge, die rot isch nid din club, nid din stiil, nid dis level! aso gang eifach nüm dert häre we'd eh nur schlechti luune hesch!
die roti fabrik isch hip hop junge!!!!
Nur gueti Erinnerige dra - do het sich ammigs au d'Autofahrt quer durch d'Oschtschwiiz glohnt zum det uftauche mit de ganze Horde.
Arsonists, The Roots, Seeed, .. und das zu Hammerpriise.
Legendär für mich isch aber immerno "DJ Vadim and Russian Percussion" gsi - die Afterparty werd ich nie vergesse. Nie meh sowas fetts erlebt. Und Fraue hets det gha, s'isch e Pracht gsi.
Bin jetzt scho länger nüm det gsi und momentan hangi meh im Huset ume als susch wo.. so vo wege schöni Fraue..
die rot isch öppis vom schönschte was züri überhaupt kulturell hät.
s ziegel au lac isch fät, s zielpublikum au, es liit wunderbar gläge am see...es isch so schön abgfiggt und hät paar spezielli pieces.
ich weiss nid was du häsch...gang doch mal in kidstown, villicht entspricht das ener dine vorstellige...
Original geschrieben von Phôe
und ich sehe an den partys also mehr schöne frauen als männer, soviel dazu!
word phööö...velmeh schöni hiphopperinne als hip hopper!!!!
If you get another lover, I\'ll take him, too
Original geschrieben von cutastrov Du bewegsch Dich in dr HH-Szene - mol ehrlich, wie viel hübschi chicks hämer in dene Umfeld 1, 2, oder velliecht 3? und denn no in dr Rote?!? Anyway in clubs jo, aber an grosse Jams - def. nope.
vorallem gseht mer i dä rote nonig so vill jungs folk wo im einheitshiphop look ume lauf sprich : hose im socke(wwiiiieee chaaammer nuur!!!)chumi nur schüüb über weni sowas gseh..DIE ROT? immerwieder gern!! peessss