ich bin jetzt entlich stolze bsitzer vomene fender rhodes mark I ich han au na en e-gitarre. mini frag isch eifach:
wie chan ich das anen pc aschlüsse? ich han en röhreverstärcher. ich han d'gitarre oder s'rhodes döt uf input ghenkt und de output mit em line in vom laptop verbunde. ich chan scho ufnäh, erhalt jedoch es sehr unregelmässigs und verzerrts signal. es ruuscht au wahnsinnig. de verstärcher an sich ruuscht au zimmli.
na zum erlüütere:
- verstärker: Aria Pro II
- kabel: whirlwind - Leader
edit: die eigentlichi frag isch, wie ihr so suuberi instrumental-ufnahme krieged?
auso zersch mau bruchsch es aständigs interface. vergiss dä chäs mittem line in vom laptop. da wirsch nie äs guets signal becho. doch d'frag isch: wieviu gäud bisch parat uszgä?
- ä gitarre nimmt mä im normalfall mittemä mikrofon am gitarreverstercher uf. klassisches mik isch shure sm 57.
- rhodes nimmsch direkt ab (klinke) ine preamp.
Original geschrieben von Glowsound I gloube das isch mis Gebiet...
aha! denn hetti de öi no grad e frag:
ich ha es hohner pianet T organisiärt, aber das ding bringt uhüäre wenig output.
also, no weniger, als miis rhodes, oder als di gitar...
preamp müäsch dermasse üfschrüübe, dasses rüüscht (sind de nit mal so schlächti preamps, der vo der motu 828 mkII)
und ame twin reverb chunts öi z liislig...??
öi wännds uf en DI box nimmsch, und denn symetrisch wiiterfahrsch, kriägsch es meega rüüsche druf...
mit em rhodes hani niä problem gha, eifach ine guitar input voner soundhcarte, und denn isch gutt...
chunt süüber...
öi, und übrigenz: gratuliäre zu diinem rhodes! wirsches nit beröie!!! hehe
nur grad no so us reiner neugier: sind di pickups nooch bi de tines? oder ischer uhüäre soft igschtellt, dasses viliicht darum e bitz weniger output git?
Original geschrieben von Glowsound I gloube das isch mis Gebiet...
auso zersch mau bruchsch es aständigs interface. vergiss dä chäs mittem line in vom laptop. da wirsch nie äs guets signal becho. doch d'frag isch: wieviu gäud bisch parat uszgä?
- ä gitarre nimmt mä im normalfall mittemä mikrofon am gitarreverstercher uf. klassisches mik isch shure sm 57.
- rhodes nimmsch direkt ab (klinke) ine preamp.
wieso vertritts du die meinung dass man eine e-git. per mik vom verstärker abnehmen soll? ergibt doch weitere störgeräusche und der einzig vorteil ist dass man die toncharakteristik des verstärkers hat. oder übersehe ich da was? die mikroabnahme macht doch vor allem im live bereich sinn
ich würde das signal eher direkt abnehmen und dann am pc beliebig verändern.
sm-57 als mik: ich habe gelesen dass man immer mehr zu kondsens.miks übergeht. was ist den der vorteil der kondens.miks gegenüber einer dynamischen version wie das sm57? "nur" der frequenzbereich?
was bi mir mängisch (nid im rap bereich) zu guete resultat füehrt, isch wenn d gitare (au live) mit mä dynamische (sm 57) und mä kodensator (akg c200 z.b.)abnimsch..........es git dä zwar gwüssi phaseverschiebige etc. aber de sound isch der wahnsinn...
d störgrüsch und s rusche häng halt schu fum verstärker ab......aber minere meinig nach häsch eifach druckvollere sound wenns über de amp nimsch als wie wenns direkt ine hänksch und dä schrubsch
Ja Du bruchsch äs Interface. Du hesch mir aber dFrag nid beantwortet, wieviu Gäud Du chasch usgä. Meischtens isch haut tüürer besser i däm Berich. Was für es Programm bruchsch? Wenn Du no ke aständige Sequenzer hesch, chönntisch dMbox oder DIGI002 choufe. De hesch no grad Pro Tools debi. Wenn Du scho ä Sequenzer hesch, gits verschiedeni Produkte:
I hätti jitz gseit, ds Signal über normali Instrumente-Kabel (Klinke) in Instrumänt-Igang vom Preamp und sowohl bim Instrumänt, wie ou bim Preamp ipeglä. Oder DI-Box und nähär wie immer mit XLR i Preamp.
@ hobgoblin
Chunnt ganz druf ab was Du wosch. Es git zwar dMüglichkeit nume mit DI-Signal i Preamp aber denn hesch Du dCharakteristik vom Amp nid. Chasch das zwar härebschissä mit Amp-Plugins aber das isch meischtens nid die beschti Lösig. Gitarre und Amp ghört haut zäme wie Fondue und Brot. I maches meischtens ähnlich wie bi Grossproduktione: I ga mit dr Gitarre imä Signalsplitter und vo dört i zwöi Gitarre-Amps. Die wärde mit mehrere Miks abgno. Mis klassische NuMetal-Set isch: pro Amp ä Shure SM 57 und ä Sennheiser MD 421. Mängisch (je nach Ruum) no ä Grossmembraner es paar Meter witer für dAtmosphäre. Das macht im Ganze 4 - 6 Miks. Die Signale chani nähär beliebig zämemixe und so ä geile Sound baschtle.
Es Gitarrebrätt à la Rammstein bechunnsch nid häre wenn Du nid mit guete Gitarreamps schaffisch. Und praktisch aui Produktione wärde o so gmacht. Die Störgrüsch wo Du meinsch, chasch mit EQ, Kompressor, Gate, etc. wägbringe. Ä Gitarre muess halt immer nachbearbeitet wärde....
Original geschrieben von Glowsound @ spenzasequenza
I hätti jitz gseit, ds Signal über normali Instrumente-Kabel (Klinke) in Instrumänt-Igang vom Preamp und sowohl bim Instrumänt, wie ou bim Preamp ipeglä. Oder DI-Box und nähär wie immer mit XLR i Preamp.
ja, das hani öi alls scho gmacht, und das funktioniärt bim rhodes und der e-gitarre ja gäbig, aber bim pianet geits eifach nit, obwohl das en ähnlichi impendanz miässti ha, isch ds signal eifach z schwach...
naja, viliicht isch öi mis pianet müll... hehe
okay. tönt spannend die versch. mik abnahmen zu mischen! stimmt die e-git wurden ja zusammen mit den verstärkern entwickelt, vom diesem standpunkt her macht es schon sinn dieses zusammenspiel auch zu nutzen. bin halt ein synth-fan, von git. keine ahnung aber davon fasziniert, hat den die gitarre an sich keinen einfluss auf den klang, abgesehen von den saiten? ist es korrekt, dass die obertöne(=vielfache der grundfrequenz, welche den klang eines instruments ausmachen, dies nur nebenbei) erst im verstärker entstehen? wenn ja, wie geschieht das?
i gloube das isch ä eigeschaft vo pianet. versuech nä mau ame Verstercher (ev. Gitarre-Amp) zhänke und de Amp denn über Line-Out abznä... Im Handbuech vom Pianet wird sogar gratä, ä Chopfhörer-Amp zbruche wenn Du Chopfhörer wosch ahänke. De verwunderets mir nid, dass dä wenig Pegel het.
Original geschrieben von Glowsound i gloube das isch ä eigeschaft vo pianet. versuech nä mau ame Verstercher (ev. Gitarre-Amp) zhänke und de Amp denn über Line-Out abznä... Im Handbuech vom Pianet wird sogar gratä, ä Chopfhörer-Amp zbruche wenn Du Chopfhörer wosch ahänke. De verwunderets mir nid, dass dä wenig Pegel het.
hmm.... ogge..
gopf, de müässi scho wider der Twin reverb vom kolleg gah hole...
ich glöibe der typ hasst mi jetz denn... hehe...
Oder het grad jemand en günschtige fender twin reverb abzgäh? oder en roland jazz chorus?
dings....
Original geschrieben von Glowsound @ Bluntmosphere
Ja Du bruchsch äs Interface. Du hesch mir aber dFrag nid beantwortet, wieviu Gäud Du chasch usgä. Meischtens isch haut tüürer besser i däm Berich. Was für es Programm bruchsch? Wenn Du no ke aständige Sequenzer hesch, chönntisch dMbox oder DIGI002 choufe. De hesch no grad Pro Tools debi. Wenn Du scho ä Sequenzer hesch, gits verschiedeni Produkte:
Vergiss ds Line-In. Ds Interface schliessisch mittemä Firewire-Kabel a Dim Laptop a. Das isch nähär so zsäge Dini Soundcharte.
Und was ds Interface betrifft, so chunnts haut druf ab was Du wosch. Wenn Du ä professionellä Aspruch hesch, würdi uf DIGI002 oder Metric Halo nä. Süsch längt dEsi sicher guet für Di. Obs jitz no besseri Interfaces git für dä Priis weiss i haut nid. I kennä mi i däre Priisklass nid so guet us...
- Digidesign Mbox (für mi immer erschti Wahl. Pro Tools rockt und im Factory Bundle si einigi cooli PlugIns debi)
- Mintprint Trio USB (i ha säuber ä Preamp vo Mindprint und dä rockt)
- M-Audio Fast Track Pro (ds Günschtigschtä aber ganz guet bruchbar)
Original geschrieben von Glowsound auso da chani ganz klar fougendes empfähle:
- Digidesign Mbox (für mi immer erschti Wahl. Pro Tools rockt und im Factory Bundle si einigi cooli PlugIns debi)
- Mintprint Trio USB (i ha säuber ä Preamp vo Mindprint und dä rockt)
- M-Audio Fast Track Pro (ds Günschtigschtä aber ganz guet bruchbar)
edit: vergiss edirol!
chlini frag, han grad vor churzem glese, dass d'wandler imä digi002 nöd im geringstä a diä imä Fireface 800 oder imänä ramsa wz ad 96 anächömed....!?!
falschi info??