klar, s läbe inspiriert eim schoo, aber wo schriibed ehrs abe be mer eschs ebe so wenn mer grad en idee umeschwirrt esch uf hundert kes blatt oder kein stift i de nööchi
Original geschrieben von REd ReeF klar, s läbe inspiriert eim schoo, aber wo schriibed ehrs abe be mer eschs ebe so wenn mer grad en idee umeschwirrt esch uf hundert kes blatt oder kein stift i de nööchi
im chopf erschti lines kreiärä dhihei ufschriebä - han aber eigentlich immer en schrieber im sack - denn wird d'hand missbrucht wenn keis blatt oder heft vorhandä isch.
Hm.. also meischtens isches zumindest etz bim Mixtape so gsi:
Mir chömmed is Loch und froged enand wamer hüt schribe wönd, den het öpper ab und zue e freshi idee und suss chunnt noch 2 minute eine : Hey machemer mol was neus??
Alli andere: was???
Er: machemer mol en battletrack
Und den machemer halt en battle track wills halt eifach am meischte spass macht!
Aber suss bi deeperem oder ifallsricherem shit ischs eifach so das was erlebsch oder im fernseh gsehsch oder vomene kolleg ghörsch und es fallter i wad dezue chöntsch texte..
wensder bsunders guet oder bsunders scheisse goht bisch meischtens au recht kreativ!
Im Bett vorem ipenne, isch ke Scheiss. Oder bsoffe u chlatsch weni nachem Usgang hei chume. O ke Witz. Irgendwie muessi immer so haub imne Delirium si......it's a strange world, yes it is.
welche plötzlich umfallen
und an einem Luftzug sterben.
Es sind die,
welche nicht leiden gelernt haben,
Leiden macht zäh, Leiden stählt.
...also ich laufe täglich dur d streetz vo De Schwiiz, lueg all diä junkies und gangs aah...und während dem ich amene 9mm Projektiil uuswiichä, chömed mer dänn meischtens härte punchlines in Sinn...
ich schriibe au wänn i kei inspiratione han... wänns nöd guet isch, ladet dä tegscht im chübel... oder ich nimm dä rap mal uf... und wänns mi nöd flasht verstaubt dä track uf dä hd... und dä zeig i dänn au niemert em...
meischtens han i zwar scho ideeä... öpe diä laufts besser mal schlächter....
ich schriibe am liebschte im studio über en beat... oder suscht diheime am compi über es ami-instrumental oder so...
i han för mi persöönlech usegfunde wenni dääne ben lauft be mer gar nüt! i bruuch en freshe grind zum whrite und denn gits tage do machi inerer halbstund en 4minute track womi flasht und z.t schriibi en absatz, rapps uuuund ab in chübel
nemme a be de meischte gohts besser met weed oder alk?
Original geschrieben von REd ReeF aah... dasch au no sonen punkt...
weed ond alk.
i han för mi persöönlech usegfunde wenni dääne ben lauft be mer gar nüt! i bruuch en freshe grind zum whrite und denn gits tage do machi inerer halbstund en 4minute track womi flasht und z.t schriibi en absatz, rapps uuuund ab in chübel
nemme a be de meischte gohts besser met weed oder alk?
bi mir isches öppä glich wie bi dir... bruch en klare grind zum schribä, weni blau oder stoned bi bringi kei gschidi lines me uf d'reihä...