... na ja, odr halt ebä doch! hüt morgä isch, bis uf en anschienend langahaltende kater vom samstig, no friede-freude-eierkuchen agseiht gsi... joa, bis de sandro mich ufmerksam gmacht hät uf di neust usgab vom backspin. ha gmeint ich gsehs nöd rächt – etz chunt doch tatsächlich ändli mal wiedr easy dütsche rap vo females use, da nännt sich doch di eint rapperin (wo wi ich blondi, langi haar hät) voll gnau glich wi ich! ...nöd diva, nöd iva sondern D’IVA.. n homie vo mir us düsseldope hät mich dänn ufklärt, dass die zwar scho länger sound macht, abr erst neu unter dem name. man, da’sch doch huere fies! naja, etz isch s halt so, dass die etz en release händ und promo isch agloffe.. dementsprächend chan i da etz au nöd vill mache (ussert chli uf aight umejammere..hehe) bzw. was will i da go beefä und täubele!?
naja, bi halt en friedliche mänsch, ne.. und sowieso weiss i, in anbetracht vo de umständ, dass i zweite wür mache im kampf um de brand „d’iva“
ich bitte um mitleid.. odr no besser än masterplan für mini zuekunft!!! heul!
joa, und will ich halt mal so bin wie ni bin, da no de myspace account vo denä ladies.. ich hoffe sie wird dem name alli ehr mache! ischen impossibel @ myspace
Original geschrieben von Irgendeis ... na ja, odr halt ebä doch! hüt morgä isch, bis uf en anschienend langahaltende kater vom samstig, no friede-freude-eierkuchen agseiht gsi... joa, bis de sandro mich ufmerksam gmacht hät uf di neust usgab vom backspin. ha gmeint ich gsehs nöd rächt – etz chunt doch tatsächlich ändli mal wiedr easy dütsche rap vo females use, da nännt sich doch di eint rapperin (wo wi ich blondi, langi haar hät) voll gnau glich wi ich! ...nöd diva, nöd iva sondern D’IVA.. n homie vo mir us düsseldope hät mich dänn ufklärt, dass die zwar scho länger sound macht, abr erst neu unter dem name. man, da’sch doch huere fies! naja, etz isch s halt so, dass die etz en release händ und promo isch agloffe.. dementsprächend chan i da etz au nöd vill mache (ussert chli uf aight umejammere..hehe) bzw. was will i da go beefä und täubele!?
naja, bi halt en friedliche mänsch, ne.. und sowieso weiss i, in anbetracht vo de umständ, dass i zweite wür mache im kampf um de brand „d’iva“
joa, und will ich halt mal so bin wie ni bin, da no de myspace account vo denä ladies.. ich hoffe sie wird dem name alli ehr mache! ischen impossibel @ myspace
...mä ghört wiedr..
iva
haha pech ga
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"
Original geschrieben von dscheims mis mitleid hesch...
ooo danke, sehr nett ... naja whatever
@steve.. joa, merci.. gnau so meinige bruch i ebä, igendwie.. ich bi gad huere unschlüssig was i söll mache s'schiist mi huere a.. has nie so rächt chöne nahvollzie wänn ähnlichs andere passiert isch, abr etz passierts mir und isch scho huere tumm.. ha ja au mit dem name releases und präss gha, drum schiists mi ebä scho a sozsägä nomal müsse "afange" ... hmm.. mal luege.. was meined anderi?
Original geschrieben von Miss Chi Woa luag dia amol a, an uuuu huara Nebelkräha! Do würi miar nit z viel Gedanka macha. Söll sie dä Nama doch ha, was bringtsera wenn sie kai Style het!
hahaha
jetz fahts a :P
jo das mitum namu isch scho blöd.. hä öi gmekrt dases p-flow scho git.. haha, aber in form va sonera wissenschaftsschisa.. chumu nit ganz drus.. mathematischi formel und irgendwas vowägu "WorkFlow Management Engine" - what tha fack das öi immer wird sii.. stert mi allerdings weniger... hehe
aber ebe, ich würdi der namu bhaltu.. ja weiss, irgendwie is n'fack.. wellti gat nit in diner situation sii. packsch aber irgendwie scho..
hm, ich spiele auch mit dem gedanken meinen name zu wechseln. in deinem falle würd ich ihn jedoch behalten und weiterhin dein ding machen. wer beide kennt, weiss ja, wer besser ist. das ist alles, was zählt.
offtopic: ich warte immer noch auf den collab mit dir und bschiissär
Original geschrieben von fReEMaN äch chum.. scheiss drauf.. bhalt der namu..
mit schwizer sound wirsch eh niä bekannt z'ditschland - üssär du würsch hochditsch shizzle machu..
also easy.. und wiär hiä wissä, zumindest jätz, wer drichtig d'iva isch!!
hmm..ha ei'ch nöd vor uf dütschland z'gah mit mim sound hehe.. isch meh halt dass eifach, etz agno diä mädels werded famous, ich dänn irgendwänn wahrschinli mit dem konfrontiert wür werde, in igendere form.. abr isch guet zwüsse das ihr wüssed wer di richtig d'iva isch
@ blunt hehe nice! hmm, werden wohl vorher noch andere sachen kommen, vor der bschiisär-collabo, die werden es aber auch in sich haben und der bschissär is nich vergessen, genauso wenig wie du
[quote]Original geschrieben von Irgendeis
[b]hmm..ha ei'ch nöd vor uf dütschland z'gah mit mim sound hehe.. isch meh halt dass eifach, etz agno diä mädels werded famous, ich dänn irgendwänn wahrschinli mit dem konfrontiert wür werde, in igendere form.. abr isch guet zwüsse das ihr wüssed wer di richtig d'iva isch
Bevor dia famous werden, kriagen dia sich so ind Hoor, dass alles heraschmissen und denn hesch din Nama wider, denn allai wird dia ander Üla sowieso schu überhaupt kai Fame ha! *harr harr, ich bin ja soo gemeihn!*
mir isch gad igfalle dass das ganze au en gueti site hed; sobald ihres album usecho isch hesch ganz sicher gratis scratch samples vo dim name. das isch doch au öpis..
näbebi: es gid bi eus au en wicht (wie in züri) oder z.b. hämer in zug zwei mal en el ninô. aber irgendwie wüssemer immer wer das gmeint isch
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"
aber ech wörd de name au bhalte oder zumindest versuche de name z bhalte... chasch sie jo mol froge was sie dezue meinded. aber verwächsligsgfahr esch halt scho do, vor allem wenn sie jetzt scho bekannter send ond plötzlich send amene konzärt vo dier ganz vell lüüt wo sech froged was du so machsch of de bühni...
- Eibol
Original geschrieben von quasoozl ...vor allem wenn sie jetzt scho bekannter send ond plötzlich send amene konzärt vo dier ganz vell lüüt wo sech froged was du so machsch of de bühni...
:auslachen ou shit ey nei, mach mi nöd andrsch! hahaha
weiss immr nonig meh, obwohl bis etz händ ei'ch all gseiht ich söll de name bhalte ...
Original geschrieben von Irgendeis ... na ja, odr halt ebä doch! hüt morgä isch, bis uf en anschienend langahaltende kater vom samstig, no friede-freude-eierkuchen agseiht gsi... joa, bis de sandro mich ufmerksam gmacht hät uf di neust usgab vom backspin. ha gmeint ich gsehs nöd rächt – etz chunt doch tatsächlich ändli mal wiedr easy dütsche rap vo females use, da nännt sich doch di eint rapperin (wo wi ich blondi, langi haar hät) voll gnau glich wi ich! ...nöd diva, nöd iva sondern D’IVA.. n homie vo mir us düsseldope hät mich dänn ufklärt, dass die zwar scho länger sound macht, abr erst neu unter dem name. man, da’sch doch huere fies! naja, etz isch s halt so, dass die etz en release händ und promo isch agloffe.. dementsprächend chan i da etz au nöd vill mache (ussert chli uf aight umejammere..hehe) bzw. was will i da go beefä und täubele!?
...mä ghört wiedr..
iva
hani au scho vor paar wuche gseh - hetters chönä sägä
naja, uf jede fall, take it easy! bhaltisch din name und tuesch sie eifach nöd zu dä friends ine nee seich! aber jetzt im ernscht - ich wür dä name ächt bhalte! ich mein, isch ja nöd nur irgend so en name.. isch ja n'teil vo dir, wo du sit ewigkeitä mit dir treisch, und warum söttsch äs wägnärä pusse (wo halt jetzt per zuefall glych heisst) ändere?
bhalt en!
__________________ BOUGE LA TÊTE SUR LE KICK ET LA SNARE!