aber um was geits. ishs o chli taktisch oder eifach "nur" shooter?
u wie ishes so mit umgäbig? chame da müesle u wänd iirissä u so?
hei keiner sagt ja berlin ist nicht krimneller als biel aber guckt mal biel hat 45000 einwohner biel ist bekannt als die hölle von bern in biel haben wir jede nation kurde arab türke albaner zürich 1 millionen einwohner davon sin 900 000 pussys 50 000 missgeburten 49 995 idioten die nichts cheken und 1 ist vielleicht cool
nur di ditsch synchro isch biz kacke, zum teil nit emal richtig lippesynchron, zum glück chasch uf englisch umstelle (nit im game sondern im system selber und de chunnt alles uf englisch, hell yeah viel geiler)
nur echli schräg hani gfunde, dassi dr üswies bim chäufä ha miesse zeige (city disc oder so) aber das isch gleubs neui reglig, so ähnlich wie bim alkohol. wenn meh jetzt spiele wie gears of war (ab 18) an minderjährigi verchäuft, chat meh grad so drah cho wie harte alkohol an minderjährige. naja lieber eso, als wie in ditschland wo z game gar nit üsa chunnt, latenti indizierigsgfahr *g*
aaaaaaaaaaaaaah hooooooooly shiiiiiit,has ez sit em fritig und muen eifach säge: phänomenal. scho lang hät mich keis game me so gfessled wie das da.geili atmosphäre, grafik isch killer und d'soundeffekt lönd eim scho mal vergässe das mer vorem tv hockt. für mich isch das game es muss für jede xbox 360 bsitzer und actionfanatiker. now that's what i call next-gen gaming!!!
Grafik gseht übrigens au uf normale TVs Hammermässig uuus!!
unterschrieb. games uf beidem tv und hdtv. bi meh tv, eifach ehn güete röhrenbildschirm und es advanced scart cable inkl. rgb igang bim tv. will video suckt so! aber das sellti ja klar si
@ beatnik: jo ha di ja ufer liste, nerve de scho mal *gg* headset? ha nu kei richtigi multiplayer session gspielt, nur single. bi scho vam single küm weg cho. wie isch multi? es hät 3 modi? versüeches de sobald ich zit han, hehe.
würkläch nid üüübel... Co-Op isch Hammr... haut wiä dr normau Storymode, abr mitmnä "gschidä" säidkick wo eim chli besser cha Rüggädeckig gäh.
Multiplayer Geschtr churz paar Mätschä gmacht. Isch okey abr chli churz gsi. 4 vs 4 isch o nid würkläch viu...
shit, Geschtr ds erschtämu ä RICHTIGI Multiplayersession gmacht.
7bni am Abä agfangä und ufghört am 2 odr haubi 3. Mit Abschtand eis vo dä geilschtä Multiplayergames wenn'd äs guäts Team hesch.
Mir isch itz no schturm
Original geschrieben von VJP shit, Geschtr ds erschtämu ä RICHTIGI Multiplayersession gmacht.
7bni am Abä agfangä und ufghört am 2 odr haubi 3. Mit Abschtand eis vo dä geilschtä Multiplayergames wenn'd äs guäts Team hesch.
Mir isch itz no schturm
Wänn i di mal Online gseh und dZiit han, hau di mal uf e Session ah
d Berserkerin hehe
duäschmi zu dä Fründä hinzuäfuägä u mr machäs dert schnäu ds 2 witr - chasch ja dr Storymode ds 2 schpilä! Abr dämm schpichrpunkt wo einä vo beidnä het.
Original geschrieben von $Langstrass$ chume scho det nüme witer wo so es fiech musch dazue bringe türene zschlissse!und wen dich de 1mal trifft bisch grad tot!
Diä Stell hett mi au 5min ufgregt Aber gmacht isch es geil!!
Muesch eifach vor dä Türe stah, wänn dBerserkerin chunt wegjumpe (hechtrollä), und das bi allne 3 Türe. Am schluss mit em Hammer dä Rescht gäh (2x) that's it...isch kei eifachi Stell, aber locker machbar...
Im Coop sicher eifach zum erledige, wiä alles eigentlich...