Intel anstatt AMD macht de PC eifach öpe 100-200 Stutz tüürer. Aber lohnt sich glaub scho.
Ich han au en Intel Core 2 Duo T7300 i mim Laptop Und d Grafikprogramm laufed ämel rächt guet. S Fruiyt au. Aber wies mit würklich Ressourcefrässende Sache isch weissi nöd.
nei JFM, Mac chunt nöd in Frog. Kei Bock für nüt dopplet so viel Kohle usgeh!
Jo also i han ebä eignetlich vo vilne lüüt ghört, dass AMD besser isch. Intel isch eifach viiiel türer.
I bruch eigetnlich nöd s bescht vom beschtä, sondern eifach öpis, wo verhebät. i mein, i han bis jetzt än P4 3GHz mit 1.5 Gb RAM...
Wenn i jetzt än AMD Athlon 64 X2 6400+ mit 4 Gb RAM würd chaufe, wär jo d Performance sehr wohrschinlich scho um äs vielfachs besser, oder gsehn i das falsch?
__________________ FRISCH UF DÄ TELLER <-- FREE ALBUM!!
Echo & Soul - Willkomme Dähei - Ab 10. Juli in allen digital stores!
jo das chan scho sii, dass d core2duo grundsätzlich besser sind.
D Frog isch einersiits, ob än AMD für mich nöd würd lange, wel i doch eher äs chlises Budget han. Und die ander Frog isch, ob än Core 2 Duo E6550 (2333) mit 2.3GHz würklich besser isch, wie än Athlon 64 X2 6400+/3200MHz, wo 3.2 GHz hät???! Wel diä chostet öpä glich viel.
Original geschrieben von JFM Das ist heute mit den Mac's sicher nicht mehr so... Aber ich sehe schon dich kann ich nicht überzeugen
nope
oder säg mir nur ein mac, woni mir für 500-700.- chan zämestellä, wo einigermasse was taugt und woni bi vorteil, s alte netzteil, ghüs und d festplatte chan bruche
Passend zu dem hani au grad none frog: Het en Quad-Core Prozässer bezüglich Musig-Awändige en grosse Vorteil gegenüber emne normale Core 2 Duo. Bruch s Cubase SX 3 und s FL und wött mr au e neui chischte zuedue.
Original geschrieben von LKB nope
oder säg mir nur ein mac, woni mir für 500-700.- chan zämestellä, wo einigermasse was taugt und woni bi vorteil, s alte netzteil, ghüs und d festplatte chan bruche
ja gut für den preis gibt es keinen mac, der was taugt. Wobei man auch sagen muss, das du keinen PC für 500-700 findest der was taugt
Original geschrieben von LKB
für 500-700.- chan zämestellä, wo einigermasse was taugt
Genau das isch dr springende Punkt. Einigermasse tougt o ä Trabi... Aber wär fahrt scho gärn söttigi Chischtene? Für 500 Stutz muesch o bi PC's nid zviu erwarte. Chunnt haut ufe Aspruch wo Du a Dim Studio hesch a.
Übrigens zahlsch für ä glich usgstattetä PC sogar bi Dell meh aus bi Apple. Vo wäge Mac und tüür... Wär im Applestore ichouft isch haut o säuber tschuld. Bi Heiniger AG chunnts günstiger.
interessante thread wo i gern no e anderi frag driwerfe würd: muess es programm nöd au so programmiert sie das uf mehreri chern chan zuegriffe? aso nu bi eim programm wirds gross was bringe?
the turntable is a musical instrument which can be played in an infinite numbers of ways. whether you\'re mixing at parties, or cutting the baseline in a quartet, you are creating something new through the manipulation of sounds.
jo i will au nöd än komplette kompi chaufe für 500-700, sondern nur mainboard, cpu und RAM... Bi Mac sind eifach d Komponente ztür... glaubs...
i will eifach min pc selber zämebaue, i chaufen au nöd bi dä dell
Original geschrieben von Cyclone interessante thread wo i gern no e anderi frag driwerfe würd: muess es programm nöd au so programmiert sie das uf mehreri chern chan zuegriffe?
richtig, also en quad-core bringt meh, wenn d'software au uf mehreri chern programmiert isch. Schüsch chasch grad so guet en dual-core chaufe...
Original geschrieben von LKB jo i will au nöd än komplette kompi chaufe für 500-700, sondern nur mainboard, cpu und RAM... Bi Mac sind eifach d Komponente ztür... glaubs...
i will eifach min pc selber zämebaue, i chaufen au nöd bi dä dell
Also do bechunsch für 500-700 emel scho öbis ahständigs! au Intel.. ligt in dem pris problemlos dine.. max. 200 fürs mainboard, cpu für ca. 230.00, ram ca. 100 - 200 je nachdem wieviel de wilsch.. de rescht kasch jo ebe vom alte pc neh... und hesch eh super maschine.. mir isch vor zwei wuche zmainboard an arsch gange und den hani das au grad alles neu kauft, ha ca. 600 usgeh.. jetzt laufts tip top
Original geschrieben von shaby Also do bechunsch für 500-700 emel scho öbis ahständigs! au Intel.. ligt in dem pris problemlos dine.. max. 200 fürs mainboard, cpu für ca. 230.00, ram ca. 100 - 200 je nachdem wieviel de wilsch.. de rescht kasch jo ebe vom alte pc neh... und hesch eh super maschine.. mir isch vor zwei wuche zmainboard an arsch gange und den hani das au grad alles neu kauft, ha ca. 600 usgeh.. jetzt laufts tip top
sag ich doch für das geld gits nöd nur äs trabi
mis budget für dä prozessor isch so bis 240.-... mini frog wär eifach, ob än amd für 240 stutz würklich schlechter isch, wie än intel für 240.-?
oder wie obe scho mol erwähnt, für das geld chumi än intel mit 2.3 GHz oder än AMD mit 3.2 GHz über. und ich chan mir eifach fascht nöd vorstellä, dass dä intel würklich besser isch
jo scho, aber intel hesch defür eh core2, also zweimol 2.4 GHZ.. am beschte losch di mol im pc gschäft berote, aber ich persönlich mein immer no das intel klare favorit isch...
Original geschrieben von Cyclone interessante thread wo i gern no e anderi frag driwerfe würd: muess es programm nöd au so programmiert sie das uf mehreri chern chan zuegriffe? aso nu bi eim programm wirds gross was bringe?
Stimmt s Programm mues defüür usgleit si. Aber de Vorteil isch ebe au, dass wenn mehreri Programm laufed denn teiled die sich uf d Prozessorchern uf. Als häsch bi zwei Programm quasi für jedes en eigne Prozessor. Das bringt scho was.
@ LKB lueg de Test isch gnau was du suechsch mit zwei ähnlich tüüre CPU:
Schlussendlich sind beid fasch glich guet. Wend zwei Prozessore mit gliche GHz verglichsch isch Intel besser. Aber zwei uf em gliche Priisniveau sind ähnlich guet.
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"
Schlussendlich sind beid fasch glich guet. Wend zwei Prozessore mit gliche GHz verglichsch isch Intel besser. Aber zwei uf em gliche Priisniveau sind ähnlich guet.
aso mal grundsätzlich.. bidene tescht isch imer wichtig wer si gmacht het.. si entspräched oft nöd ganz de warheit.. du wirsh teschts finde vo für athlon spräched.. anderi für intel..
jez mini meinig:
es ish so das athlon intel eifach meile wiit hine drii ish...
klar chash en athlon prozässor chaufe wo öppe s gliiche leishted winen intel..
aber de wird vil tüürer sii!
intel het s bessere priisleishtigs verhältniss.. ich han au en intel core 2 due und bi voll nd ganz zfride..
zudem chunts ned nur uf de prozässor druffa sondern vorallem au uf de cpu chüeler,, chaufsch en mittlere prozässor und n guete chüeler.. den chash de prozi zu dine gunshte überstüüre(wens im griff hesh)
hehe so mach ichs au..