__________________ DI EINZIG STADT MITEME RICHTIGE DERBY
DI STADT WO AM WEEKEND SICHER NIE LEER ISCH
MIR ZIEHND DMASSE A - GENAU WINES MAGNET
FÜR MICH IDE SCHWIIZ WIE EN EIGETE PLANET
"man sagt der schlaf sei der couseng des todes, ich erkenn in ihm so viel schönes, frag mich, wie schön mag wohl erst der tod sein..." (oder so irgendwie...) maeckes und plan b
aso wenn dschwiiz de koreaner wenig ruum loht und früeh vorcheggt den isch de match ir täsche!!geg frankriich händ jo dkoreaner nix usem spiil härebrocht si sind nur mit de stehende bäll gfährlich gsi!
ig säge rein spielerisch und technisch sötte die koreaner zputze sii!!
HOPP SCHWIIZ!
mi tipp es 3:1
Original geschrieben von Kälner gygax wird am friitig zimli sicher keis goal schüsse
jup dä isch jo agschlagä...
mal guggä wa dä köbi macht. i wär agentlich defür daser mit einerä sturmspitze spielt (frei) und dehinder dä yakin. barnetta den halt au offensiver spiele, das chömd fresh....
mal guggä wa dä köbi macht. i wär agentlich defür daser mit einerä sturmspitze spielt (frei) und dehinder dä yakin. barnetta den halt au offensiver spiele, das chömd fresh....
Ich find de Frei hät voll nüme überzoge i d letschte Spiil!
Würd mich mal wunder neh wie sich de Lustrinelli astellt wenn er länger chan spille! Wers uf jede Fall nöd bringt isch de Degen.
Yakin und Barnetta sind aber sicher e gueti Wahl. De Yakin höt gäge Togo rächt Zug is Spiil bracht.
Hoffentlich evrwütscht de Senderos en bessere Tag
Das de Gygax verletzt isch hani voll nöd mitübercho *loL*
also yakin wird chum vo afang ah spiele, das mager glaubs gar ned. leider... derom wird wohl stocher-streller spiele und evtl. no stocher-lustrinelli und hatsch igwechslet. degen wird eh nie zum spiele cho, schade...
au das d'Schwiiz gwünne wird. Ich mein Südkorea hat würkli glück cha das sie geg Frankriich überhaupt es goal gmacht händ und au 90 min würkli nüd zeigt und das geg en schwache Frankriich! Ich würd jez mal sägä das d'Schwiiz einiges stärker isch aber ebe sie müend selbstbewusst spiele ohni angst s'ha dass villicht würdet use gheie!
Eifach gas ge...und ebe sie müend fascht gwünne wills am Friitig spillet und ich nacher fett will go abfeschte a de Langstrass
Original geschrieben von Fletsch Ich find de Frei hät voll nüme überzoge i d letschte Spiil!
Würd mich mal wunder neh wie sich de Lustrinelli astellt wenn er länger chan spille! Wers uf jede Fall nöd bringt isch de Degen.
Yakin und Barnetta sind aber sicher e gueti Wahl. De Yakin höt gäge Togo rächt Zug is Spiil bracht.
Hoffentlich evrwütscht de Senderos en bessere Tag
Das de Gygax verletzt isch hani voll nöd mitübercho *loL*
ja er söll de frei ruig mal dusse lah...aber er söllen denn mitem yakin zämä bringe. die 2 kenned sich guet und hend au am mäntig guet zämä harmoniert.
und de wicky söller mal als rechte oder lingge usseverteidiger laufe lah, dete bringt er sicher meh als im mittelfeld und die im mittelfeld chönd für tschutte und müend nöd angst ha wegm degen.
und de wicky söller mal als rechte oder lingge usseverteidiger laufe lah, dete bringt er sicher meh als im mittelfeld und die im mittelfeld chönd für tschutte und müend nöd angst ha wegm degen.
hinte uf siite spield ebe beid top, das isch's problem. bzw. de magin isch teilwiis unsicher. aber de köbi wird uf dä zelle.
und was angst wegem degen? isch eine vo de absolut beschte gsi i beidne matches...
Original geschrieben von Sound Provider hinte uf siite spield ebe beid top, das isch's problem. bzw. de magin isch teilwiis unsicher. aber de köbi wird uf dä zelle.
und was angst wegem degen? isch eine vo de absolut beschte gsi i beidne matches...
wenn de degen di hine isch spillt er scho nöd schlecht, aber es passiert mer efach zvill das den dete uf de siite plötzli beid di vorne sind und keine hinestaht. (de degen chönt sich mitem mittelfeldspiller au mal abspräche dass de hine absicheret, aber 1. rennt de degen sowiso be jedem agriff füre und 2. isch de barnetta hine nöd bsunders starch...)
und wenn en verteidige füre rennt und de bölle vorne verdribblet (was be im eignetli praktisch jedes mal passiert) denn hett de zrugg zrenne und söll nöd vorne stahbliebe!
mir werdeds gseh wiäs usechunt i dänk dä köbi macht da scho, meischtens sind sini ufstelligä guät.... tagesform isch halt au immer es ding und da weissmä vorane halt nöd aber ebe senderos zum bispiel wird sicher besser spiele als gege togo und für mich isch halt dä Djourou hammer ,müller het guät gspielt gege togo aber es wär afach gediegä wenn dä djourou mal wör spiele vo afang ah aber das wird nöd passierä...
ebe Openair Frauenfeld, zerscht spiel luegä, den Party mit Saian Supa Crew, Busta Rhymes und 8tel Final fiiirä !!! tschieh
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"
Original geschrieben von I.C.S. ich hoffe das d`schwizer de südkoreaner so richtig fett de arsch ufrised. die seled wider zrug uf ihri halbinsle vor 500 zueschauer go tschute.