beats, cuts und d räpper chöme fresh. finge eifach d quali vo track zu track ungerschidlech bzw. mau besser mau schlechter. evtl. lits au a mim pc, ke plan.
aber süsch muessi säge chunnt ächt guet.
ei minuspunkt gits eifach füre name. citynord gits leider scho rächt lang, weiss zwar nid ob si no aktiv si aber irgendwie haut glich joa, hoffe dir wüsst wasi meine. (isch nid ghatet)
finge ds aubum würk nice! mir persöhnlech gfaue zwar nid aui texte und flows, grad d'flows ungerscheide sech nach mir zum teil eifach z wenig vo track zu track, finge zum teil wäre o d'texte verbesserbar. mues aber o säge dases verdammt geili tracks drunger het wie bsp. "sichtwies" oder "wenn froge sech kläre" oder "entwicklig" oder "sit dag eis". mit dünkts, weni mer ds ganze so alose, das zu euch deeperi tracks eifach besser passe aus represent und diss-tracks.
d'ufnahme sy qualitativ okay nume sötme d'stimme minim lüütermache, zum teil versteit mes nid so guet.
auso aus ersts mou wägem name city nord....wies dr carlito gseit het, stohts idr bio wieso dassmer dä name gwäuht hei.das het rein gar nüt mit dr dütsche crew zdue. sondern wüu das gebäude womer sounde haut eifach City Nord heisst. und schlussändlech gohts jo ume sound und nid ume name.
wäge dr kritik...das isch üs bewusst gsi, dass nid aui tracks glich döne...das chunt dohär, dass die tracks im zytrum vo 1.5 johr entstange si und nid aui innerhaub vo churzer zyt ufgnoh si worde. und jede wo soundet weiss, wieme sech i 1.5 johr veränderet.hehe
es isch jo eigentlech vo däm här au nid es album, eher eifach es paket.
aber merci für die konstruktive biträg.so lehrt me....
me stuff chunt no...
cheers
city nord ist eine crew aus deutschland, die vor ca. 5 jahren mit tracks wie "zeiten ändern sich" positiv auf sich aufmerksam gemacht haben. vor ca. 2,3 jahren erschien auch ein album von ihnen, das relativ dope war.
daher schon relativ unglücklich gewählter name... aber tja.
ÄÄÄNDLECH!!!
... ha zwar aui tracks scho ghört... aber i due jetz mou so as würdi mi neugierig uf euchi Page schliiche und mer dä shizzle inezieh... und gibe de nächer völlig objektiv Fiidbäck!
Und wägem name: schiss druf! isch scho immers City Nord gsi, wird immers City Nord bliibe! Ah chömet am 5.Auguscht mit is X-Tra!
Brä!
im momänt simer grad die letschte vo 300 cds am fertistöue..
finge duetme die uf dr stross, a konzärt (z.b. simer am arena festival) odr ebe im city nord gebäude
s git 150 imne slim case, mitemne frontcover
und de no 150 imne jewel case (standart), derzue front und back cover
hallo henna...
äähm ich wollte mal fragen ob du voll im ernst alle solothurner MC's anfickst? ...weil, äääh, so wie du rappst kann ich das ehrlichgesagt nicht so ganz nachvollziehen.
Tschihaaaaaaaaaaaa mini Lieblingsgräncher sind aneghockt und händ endli mal Shizzle am Start.. Dä Scheiss wird grad uf dä mp3 Player abegsogä
Lasst ma weeeda was hören von euch :P
Edit: Wägem Name.. Mached nöd sones Gschiss drum.. Dä Name chamer sehr guet nahvollzieh.. Und well Felix XL und Co. sich trännt händ, sötts ja niemerts störe..!
Original geschrieben von REASON holla henna
was mich bsungers wunder würd nä isch, ob dr primo bi dim diss-liedli co.producer isch gsi? oder het er die drumsets vo eu übernoh?!
@reason&Ike: mir si üs im klare wägde gsämplete drums. me gseht/ghört jo asmer au angers chöi bzw. dr sperrow.. vorauem isch das drum set scho etlechi mou gsamplet worde.. nume ir schwiz hets bis jetz niemer verwändet gha.. sowiit i weiss.. werum auso nid wenn dr beat drumume eif zum nicke aregt..
mir ziets ämu immr so komisch dr arm ufe wenn dr beat inechunnt.. hehe
Original geschrieben von HolyMouly! hallo henna...
äähm ich wollte mal fragen ob du voll im ernst alle solothurner MC's anfickst? ...weil, äääh, so wie du rappst kann ich das ehrlichgesagt nicht so ganz nachvollziehen.
gruss Manillio aus Solothurn
was du hesch dr Track sogar fertig glost? hehe..
bisch jo nit suuuber! mir isch das ziiigs überau huerä g'hypet worde....
scheisse Man, ha ke Minute irgend e Track chönne lose.. heheeee...
aber luschtig isch's uf alli fäll xi, aber chasch's eifach nit lose... hehe...
what I'm snotty? what i'm arrogant... well apparently.. ...hehehe
ähm.. cha mr eine säge, wieso dir das us solothurn diss uffasset??? i mein vo scheisse chasch di jo nit disse loh, oder?!
....dääämmnn scho wieder 10min vo mim läbe vergüüüdet....