Original geschrieben von Gigu ..."der Mann verstht mich" Nenei, ke Seich...
eba...nix über verfrühte promo, natürlich absichtlich
Zitat:
Original geschrieben von Gigu Yes, ha's ghört... Di Jung hei drum am Aafang ou bi mir im Studio gsoundät. Dr Fred chunnt öppä diä no cho Tipps und Plugins abholä...
hehe...dia khömen guat...machen sehr geili beats...gohn eh wieder mol vrbi...
Original geschrieben von LIV doch dä kenni, i mach's jo au
..."der Mann versteht mich"... Nenei, ke Seich...
Zitat:
Original geschrieben von LIV äh nit direkt mim Fred, aber er isch au xi mit Jungs vu miar...au scho bi ihna am ufneh xi hehe
Ja, diä Jungs hei bevor sie säch "säubständig" gmacht hei o bi mir im Studio gsoundät... Dr Fred chunnt aubä no chly cho Tipps und Plugins holä zu mir...
Probiers mal mit Gemütlichkeit,
mit Ruhe und Gemütlichkeit
jagst du den Alltag und die Sorgen weg,
und wenn du stets gemütlich bist
und etwas appetitlich ist
dann nimm es dir egal von welchem Fleck!
Original geschrieben von Gigu ..."der Mann versteht mich"... Nenei, ke Seich...
Ja, diä Jungs hei bevor sie säch "säubständig" gmacht hei o bi mir im Studio gsoundät... Dr Fred chunnt aubä no chly cho Tipps und Plugins holä zu mir...
Also e "Takeover" wird miner Meinig nah ufd Verchäuf bezoge. Sprich ich übernimm jetz de Markt. Ales anderi wär subjektiv drumm wirds wohl uf das uselaufe.
Original geschrieben von LIV eba...nix über verfrühte promo, natürlich absichtlich
Business, man...
Zitat:
Original geschrieben von LIV hehe...dia khömen guat...machen sehr geili beats...gohn eh wieder mol vrbi...
zollikon oder so isch's jo?
Du meinsch Zollikofen... Aight, gib doch mau Bscheid wenn dä mau wieder z'Bärn bisch. Ha mis Studio diräkt näbäm HB a.k.a. würd dr de bi derä Glägähei äs "Aagebot" machä... Business, man...
Zitat:
Original geschrieben von LIV absichtlich 2mol dr glich itrag?
Du meinsch Zollikofen... Aight, gib doch mau Bscheid wenn dä mau wieder z'Bärn bisch. Ha mis Studio diräkt näbäm HB a.k.a. würd dr de bi derä Glägähei äs "Aagebot" machä... Business, man...
Nei i ha äs PC-Problem...
denn schick ma infos per pm, damit i bscheid geh kann...
...sus muassi in bern mim laptop n wireless hotpoint suacha,uf aight, pm sc hriba und warta bis online bisch
Takeover heisst, u itz loset guet zue; IG u schüsch niemmer übernimme itz das Game,
1tens: I übernimme dr Markt, will heissen, nomeno MINI Releases wärde gchouft, da alles angere nur no e vrschwindend chline Marktateil bechunnt.
inkl. fifty n co. ..hehe..
2tens: I übernimme z Bizz, will heissen, aui CEOs müesse zersch MI frage ob si die und die Crew dürfe signe oder die und die Schibe dörfe release.
3tens: I übernimm d Shows, wöu d Lüüt nomeno a mini Konzärt chöme
4tens: I übernimm dr ganz anger Scheiss, will heissen, dir choufet aui mini Merchandize Produkte so dass unterbezahlti Chinder Überstunge müesse mache
5tens: ja I übernimm ou öii Bitches, aber nur vo Fall zu Fall, si müesse schön si u ne bis i Haus näh.
DAS ISCH *TAKEOVER*
sit dr ready drfür?
Schad isch nur das, i 1tens keni releases ha, 2tens das i nid gsignt bi, 3tens das i fang eis einzigs Konzärt mit mire Crew ha gäh, 4tens i ha keni Kaländer vo mir wi teu angeri
5tens, das öii Ladyeez eh scho vor mim Huus zäutlä..hehe
aber bis denn loset mini Tracks no gratis uf myspace: www.myspace.com/druflat
...GAMEOVER-TAKEOVER-/
sippe im RANGE-ROVER, xehsch bi mir dis BABE BLOWE...
ich finds cool mit dä takeovers.. alli mached eis und dänn neutralisiered sie sich gägesiitig, wil ja all eis mached und scho isch wieder alles normal, däfür hät mer en album name oder chan am afang vo jedem track säge "Jetzt ist Takeover, XXX übernimmt das Game, brrrraaa usw."
ich finds ä freshi sach..