Sa, 10.03.2007
DELUXE-JAM @ Konvikt Halle Frauenfeld, Frauenfeld
- & Andere Mehr..
- DJ Mixwell (Samy Deluxe)
- Illo (Hamburgs Finest)
- Specialguests
- Dramalicious
..Lecta, Criminell usw.
Newcomer Event diesmal mit ILLO THE SHIT, DJ MIXWELL & R'n'B Hoffnung Emory als Special Guests!!!! Die Spong-Crew mit Drama Lecta und Criminell, Streetriders etc. sind auch wieder mit dabei!!!
verschiebt sich auf den 10.03.2007,
damit ihr auch kollegah sehen könnt um dann am nächsten wochenende bei illo zu feiern paolo magic / paolo77 wird eventuell auch dabei sein
Original geschrieben von Drama verschiebt sich auf den 10.03.2007,
damit ihr auch kollegah sehen könnt um dann am nächsten wochenende bei illo zu feiern
find i e gueti sach. wenn schomal im TG was lauft, denn wenigstens nöd beides am gliche obig!
Mir sind leider nüme am start! Also weder als Act no als Zueschauer!
Zumindest ich nöd! Wünsch dere Verastaltig vil Glück und dir Drama au fürs Tape und so, aber für üs ischs letschtmol nöd son glungene obig gsi..
Erschtens kei Gage (isch aber vilfach so drum keis problem), aber den chunt dezue, kei Gästeliste für Kollege, Nur 1 Gratis Getränk, Weder Werbig uf dä Homepage, no ufm Flyer no ide Zitig oder süss irgendwo wird üsn Name erwähnt...verstohmi nöd falsch alte aber mir hend zimli vil Lüt döt anebrocht und enart hemer i keiner wiis irgenden Dank übercho...seinzig isch gsi mir sind dusse währedem go no dumm agfiggt worde vo so paar tüpe..
Und wasi au no han wölle sege, wott etz niemer persöhnlich agriffe..aber en Soundcheck isch kei hauptprob..und wenn en Act Soundcheck gmacht het, mönd nöd nomol 3 Acts ufe ires ganze Programm durespile und a allne Regler wieder umeschrube nu wil ein zwenig Luft zum rappe het.. uf Dütsch Quali isch verschisse gsi..vilfach au weg dä Rapper wo sMic nöd recht chönd hebe.oder eifach irgendwas unverständlichs rapped..
No was weg dä StreetRhydaz, no Hate a die Jungs, hend cooli party gmacht uf dä Bühni aber ich persöhnlich wör nögschtmol dä Uftritt chli me durchdenke..söll heisse nöd fasch einehalb stund z8te/10te uf dä bühni über Ami Beats Freestyle..sisch halt so das bi sonere Quali und so dUfmerksamkeit vode Lüt schnell mol no loht, ebe wens nix verstönd und den muemer sis Programm villich chli apasse! Wie gseit no Hate isch ja euses Ding isch nu mini Meinig als öpper wo scho spaar Uftrittli gmacht/gseh het!
Trozdem findi dIdee cool, dUmsetzig chönt no besser werde aber ich glaub au das chunnt scho, me lernt jo immer us Fehler usw!
@Drama : Wie hesch dä Obig selber gfunde?
PS: Ah jo us Frauefeld sölled sich doch auno Lüt für dVorusscheidig amelde, git jo gnueg Rapper döt wo chönd Freestyle!
Original geschrieben von Drama paolo magic / paolo77 wird eventuell auch dabei sein
Thurgau / Hamburg Connection am Schtart
würkli super Line Up, wänn ihrs etz vom Organisatorischä her packed (und det würi sägä, chunt mit dr Zit au dr Erfahrig), dänn ischs würkli sehr vilschprächend
go d-jam