mach ä location klar und mir chömäd scho zu eu go party rockä. nur d promo müässtisch sälbär machä, da mir ja vo züri chömäd. dä rescht erledigäd mir, mäldsch di wännt mum häsch.
ech könne nome galvanik ond spennihalle,die esend jo werklech voll em scheiss ose!!!(kei ahnig wies met de busverbendige usgsed, d' stadtbahn werd euch denn jo au no entgäge cho, oder?). das esch eigentlech mol de hauptgrond.
den fählet plakat oder flyer. ech ha en lozärn nonie plakat/flyer vo verastalltige en zoog gse.
jo baar macht jo langsam au chli drock. also ech wörd mol säge es chond langsam
Original geschrieben von gängschter
werum hend er zürcher, luzerner, bärner etc. so grandiosi konzert und partys am start und mer ned?
villciht wells biz grösseri städt sin und d nochfrg grösser isch
ahh übrigens basel hesch no vrgässä
Dosa, die zweite ungesunde Wurzel, bedeutet alle Arten der Ablehnung, böser Wille, Wut, Irritation, Feindschaft und Verärgerung. Seine Charakteristik ist grimmig-aggressiv, die Funktion ist sich auszudehnen und seine Grundlage, d.h. den Geist und den Körper in denen es erscheint, zu zerstören. Es manifestiert sich in Verfolgung und sein unmittelbarer Grund ist Ärgernis. Dosa ist ein gelegentlicher ungesunder Mental-Faktor. Hass ist in allen Cittas, die Hass als Wurzel haben, absolut immer vorhanden.
Hass durch unweises Nachdenken über ein abstossendes Objekt entsteht.
\'Hass\' (dosa) jedes \'Abgestossenwerden\' von leichtester Verstimmung bis zu äusserstem Zorne und Übelwollen.
\"Zur Überwindung des Hasses ist die Güte zu entfalten.\"
jo lueg mou was för partys i de galsche odr so abgön...
wenn ine chonsch ond s gfühl häsch damn met mine 20i ghör ech do enne jo scho zom alte iise... ond meteme lange tischi gsehsch gägi di chicks jo us aus wörsch im pischi i usgang...
esch ned böhs gmeint abr esch doch so...
ech gsehne jedoch am ändi vom tunnel ganz fiin e liechtschimmer...
effedi ond co brenge zog scho wedr zom brönne...
nor ke angscht...smile
ond spötischtens wenn di rechtige acts done sen chömed ou wedr s paar go , ond rocke...
aso eifach abwarte
piis
und wenn mal was lauft, hauet gliich all ab.
würed ier "ned-zuger" au mal i üses städtli cho go bounce wenn was geils wür laufe?
Yo
1. I nimmä mau a, wöu Zug huärä wit isch und nüt speziells het ussert dr Boris Becker!!!
2. Bring mau öppis ds Stand und den gseh mir de witers!
piis
P.S. Biel hesch no vergässe, oder wo leit dr Dj Primo süsch no uf ir Schwiiz???
Galactic tactics match wits I'm from the Bricks (yeah nigga)
I used to catch a switch from any walk-by bitch (bitch!)
worschinlech well zuger fuul send öppis zmache :P nei, ich denke zuger gönd eher au uf züri oder luzern.. isch jo beides ned sowit! aber wörd scho mol uf zug cho bounce wenn öppis lauft... schaffe jo in cham :P
muesch halt de finger usem arsch und chli cash i d fingere neh, denn chasch dini geile konzert und parties organisier.
also ich bi scho sit sibe nüme zzug im usganng gsi, aber do woni gsi bi isch so im 97 oder 99 oder so im galvanik am funkdoobiest gsi, das isch eis vo de geilste konzert gsi...für den son dooler chämt ich au jederzit wider ob...
2007 plattetaufi vo Dynamic Duo : Veni Vidi Vici in Zug...
wennscho taufi vo vidi vivci veni
ohh L gön mr in zug in usgang dört hets alles so gängschter....
ich mein nur aldé, mit däm thread do machsch nid grad gueti wärbig, ich würd nach dem ich das gläsä ha erst rächt nid nach zug go.... denn gangi no liebr nach WIl ind d REMISE-....
Dosa, die zweite ungesunde Wurzel, bedeutet alle Arten der Ablehnung, böser Wille, Wut, Irritation, Feindschaft und Verärgerung. Seine Charakteristik ist grimmig-aggressiv, die Funktion ist sich auszudehnen und seine Grundlage, d.h. den Geist und den Körper in denen es erscheint, zu zerstören. Es manifestiert sich in Verfolgung und sein unmittelbarer Grund ist Ärgernis. Dosa ist ein gelegentlicher ungesunder Mental-Faktor. Hass ist in allen Cittas, die Hass als Wurzel haben, absolut immer vorhanden.
Hass durch unweises Nachdenken über ein abstossendes Objekt entsteht.
\'Hass\' (dosa) jedes \'Abgestossenwerden\' von leichtester Verstimmung bis zu äusserstem Zorne und Übelwollen.
\"Zur Überwindung des Hasses ist die Güte zu entfalten.\"
Original geschrieben von Kush
ich mein nur aldé, mit däm thread do machsch nid grad gueti wärbig, ich würd nach dem ich das gläsä ha erst rächt nid nach zug go.... denn gangi no liebr nach WIl ind d REMISE-....
Stimmt, het öppis!
Macht mi nid würk a, nach Zug dsgo, wenn i ja scho weiss louft eh nüt und wenn, bisch mit 20gi ja schiins dr äutischt! puhhhh
i bi sicher scho 5 mau vo bärn!!¨uf Zug gangä, numä wäg Konzärt wo in Baar oder in Zug ide Galvanik hei stattgfundä. Zug isch scho vou easy vo de konzärt här. aber wenn haut Luzern u Züri i de nöchi isch isch ja logisch dasme dert härä geit und nid in Zug firet!!
Original geschrieben von guru im riders... 20 november.. piiiiis
Mischt!!!
@hobgoblin: ja das mit de verbindige isch scho so en sach. Defür zahlsch fürd parkplätz nüt. Und schwierig zum finde sind d’spinni und galsche au ned. Abgläge isch doch guet. Zmittzt i de stadt hetteds üs scho lang die locations au no zue gmacht.
Aber suech der doch öpper wo fahrt. Snegscht mal chasch ja du denn fahre. Mached mier zuger au so wenn mer in usgang gönd. Und mer chönd ja nur wiiterweg.
@kush: sorry wäge basel, stadt der skater.
Kännsch de friendship?
Und ja, das wäg em thread. Wett ja ned werbig mache, nur chli verschiedeni meinige ghöre. Nur so laht sich öppis ändere. Aight?
@pame: rächt hesch…i allne pünkt
@danielson: sorry für biel…dj primo…sorry, kei ahnig. Aber das laht sich sicher ändere
@kackOr: ja, denn isch es schier es muss z’cho
@adidon: denn weisch ja scho mal zimli vill…lol
also leude...nochmals thnx
hähä geile siech.
aber gang lieber id grabehalle in sg selber, anstatt
uf wil :P isch aber au scho länger her sit was normals gloffe isch (denke do an looptroop, city nord usw... börner).
naja alles nix gege's SOCA gelle
ja böh... wenn was geils lauft chumi au uf zug....
schwiizwiit isch nixzwiit.... sägemers mol so...
mädel,was wotsh denn du ändere?
zug chash a wuchenänd nur shööntrinke.
in sache rap-konzert ishs aber glaub chly am choo (gäll sian?) aber ich mein was erwartish vo zug? d'lüüt wänd nume so krass kuhli gängschter hits ghöre a HIPHOPpartys wie im babylon. mit söttigne lüüt wo nur das wänd und anders nöd akzeptiered chash au nüt afange!
ich finde zug cha sho was (dänk a skk) aber zum teil lang mer eifach nur a chopf... leider ishs eso wenn du alleige gwüssi asprüch hesh mush du zu dine asprüch, wil uf zug chömeds nöd!!
aber wenigshtens hemmer en see und sowieso dr shönsht bahnhof vo dä shwiiz.
das isch äbe s pröblem, will mit 20gi scho alt bisch. das isch aber nume so will, die wo 18 sind mit em auto uf luzern oder züri gönd und drum so huere chlini z zug in usgang gönd. all die wo ned chönt wäg gah wills no keis auto händ oder s mami nonig so wiit wäg laht.
Original geschrieben von Mahatma Ganja kuhli sach... aber für de flyer hett mer sich schochli meh müäh chönne gäh. isch ja ganz en miese grafiker am werch gsi
PURIST!!!
im zämehang mit dem flyer dörfsch jetz also würkli kein grafiker nänne!
absolutely schwach.. gsehni da richtig: effedi organisiert das ganze? muess dene glaub mal en grafiker verbi schicke.
aber props fürs beatnuts booking!