Also ich bi mir bewusst, dass das e absoluti Newb frog isch und wahrschinlich scho mol noime diskutiert worde isch, aber ich ha nach langem sueche glich kei befridigendi Antwort zu minere Frog gfunde. Das wär die Folgendi: Wie (mit welne Mittel und Methode) baued dir Scratches in euri Tracks i? So z.B. gscratchedi Sprüch us andere Tracks oder die eignig Stimm scratche?
Also än DJ-Homie macht das eigentlich normal mit Audio-spure wie normali Instrumänt. Nachher pickt er sich die was er wot z.B für scratch-refrains.
Isch aber intressanti Frag, wür mi au intressiere weli Methode da so gängig sind...
Zweigniederlassungen: 8752 Näfels, sowie 8047 Zürich
Zweck:
Betrieb von Tonaufnahmestudios; Realisation und Produktion von Ton- und Bildaufzeichnungen; Handel und Vertrieb von Bild- und Tonträgern; Handel und Vertrieb von Studio- und Peripheriegeräten; kann Grundbesitz erwerben, verwalten und veräussern, pachten und verpachten, Lizenzen und Patente erwerben, verwerten und veräussern, gleichartige oder verwandte Unternehmen erwerben oder errichten oder sich daran beteiligen oder sie verwalten.
Original geschrieben von Mic So z.B. gscratchedi Sprüch us andere Tracks
fingsch viu uf scratchplattene, u die fingsch i jedem guet sortierte plattelade
Zitat:
Original geschrieben von Mic oder die eignig Stimm scratche?
lohsch dr entwäder e platte lo cutte mit eigete voice samples, odr choufschder es interface (scratch live vo rane serato, final scratch vo stanton odr so), odr choufschder e gemini cdx de chasch mit cd scratche und hesch trotzdäm z'geile vinyl feeling...
lohsch eifach bi aune usser bir erste variante rächt gäud lo ligge...
ich glaub was digital-scratch-simulationen angeht, gibt's nix wirklich überzeugendes. mit files scratches (aber halt immernoch von hand und mit platten) kann man mit m-audio torque, rane serato und final scratch, das kommt dann ganz gut. es gibt von numark auch einen cd-"plattenspiele", mit dem könnte man den selbstgebrannten silberschätzlis zu leibe rücken, das klingt auch sehr vernünftig.
was das einbauen in den mix angeht, geh ich da recht holzhammer-mässig vor... alles was scratch heisst auf einen bus routen, auf den dann einen harten compressor, damit alle etwa gleich laut sind (vorher regeln erspart eventuell unnötiges pumpen), und hi-cut und lo-cut brauf, damits mir meinen beat nicht stört mit irgendwelchen fremdkicks oder fremdhihats. und dann halt je nach stimmlage des gescratchten diejenige frequenz ein bisserl pushen, dann setzts sich besser durch im mix. macht von mir aus gesehen nix wenn's dann n bisschen telefon-mässig klingt. sind ja scratches, die dürfen dirty sein, hauptsache die machen druck.
Also ich chönnt mr z.B. sones Teil do zieh: CD-Player
Denn müessti das woni wett scratche uf CD brenne, de Player an Line-In vo minere Soundcharte hänke und miteme Programm s'gescratche ufnäh, hanich das richtig verstande?
Original geschrieben von Mic Also ich chönnt mr z.B. sones Teil do zieh: CD-Player
Denn müessti das woni wett scratche uf CD brenne, de Player an Line-In vo minere Soundcharte hänke und miteme Programm s'gescratche ufnäh, hanich das richtig verstande?
ke ahnig ob das ding wo du hesch postet ou verhebt...
abr das hie:
verhebt uf hundert... chostet abr ou es mille meh...
säblercuttedi sprüch sind scho nice, aber ehrlich gseid gang ich lieber uf reis dur mini plattesammlig und suech öpis passends use. isch eifach villfälltiger und so ab 400-500 platte findet mer eigentli immer öpis passends
usserdem chamer so schön mit sine schätzli umeprolle
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"
Original geschrieben von I.C.S.
usserdem chamer so schön mit sine schätzli umeprolle
ou da häts aber einä nötig...haha
He Was Surprised When I Hit Him With The Fo\' Fo\'
He Was Chillin Puffin On The Co-Co
Turned Around Saw Me He Was Like Uh-Oh
He Said Murda Don\'t Shoot Don\'t Shoot
I Qot Money, I\'ll Qive You The Loot, Qive You The Loot
Original geschrieben von aRKei Dörtä chöntsch dr au lo Einzel-Pressigä lo ahfertigä...
scho edel und so, aber das macht doch niemert me würklich inere ziit vo ebe serato usw. wänn der ersch mal über d möglichkeite vomene digitale tool bewusst bisch, chasch na so vinylliäbhaber sii, dänn muesch eifach so es ding ha. (ich rede es erfahrig)
Original geschrieben von DeeFly scho edel und so, aber das macht doch niemert me würklich inere ziit vo ebe serato usw. wänn der ersch mal über d möglichkeite vomene digitale tool bewusst bisch, chasch na so vinylliäbhaber sii, dänn muesch eifach so es ding ha. (ich rede es erfahrig)
Wenn natürlech gschtresst bisch und ke Zyt hesch si Serato und Co. scho super. Ig ha au ä CDX und dr Kolleg het Serato. Aber wenn mir chöi wählä, de machä mr äs Vinyl. Und nid für nüt säid dr D-Styles, dass ds'Serato nid suuber isch "obä-usä" wenns ums Scratchä gäid. Mit richtigem Vinyl hesch haut glich immer no meh Kontrolle (isch haut Analog-Steez), wendä s'Zügs richtig vorbereitisch. Aber das söu ke Diss si a diä Digitalä Tools. Isch immer wieder praktisch.
aber mer isch hald stolz uf sini bi ebay ergatterete raritäte.
\"Die Jugend von heute liebt den Luxus, hat schlechte Manieren und verachtet die Autorität.
Sie widersprechen ihren Eltern legen die Beine übereinander und tyrannisieren ihre Lehrer.\"
Original geschrieben von aRKei Und nid für nüt säid dr D-Styles, dass ds'Serato nid suuber isch "obä-usä" wenns ums Scratchä gäid. Mit richtigem Vinyl hesch haut glich immer no meh Kontrolle
japjap dasch scho so, also ich wott nöd säge dasd kein underschiide me merksch, aber wänni s hütige serato mit final scratch vers. 1 vergliiche, dänn sind das scho wälte. mit säbem tool hetti lieber na 10 jahr vinyl gschleppt, aber serato hät mi jezt überzoge. und nöd nur mich: jesaya, greg, nd, hands solo, freaza, und all diä afänger sind momentan mitem serato underwägs...aber ebe...club djing halt, scho nöd grad battle, hehe...
Mir gohts in erschter Linie drum, äfach scratches in mini Lieder izbaue und nit irgend wie life z'performe. Wenn Digital würdi sowiso das vo M-Audio neh, will s'Serato mis Budget schlichtwäg überstigt. Verhebt denn z.B. de Axis 9 vo Numark nit?
Theoretisch chönnt ich mr au nur e Blattespiler zuedue und mini Platte äfach prässe lo bi dene Type vom Link, hanich das rächt verstande?
also du bruchsch bi dem serato / finalscratch zügs so oder so plattespiler und mixer! du chasch dir natürli au en cdx oder en andere scratchbare cd player + battlemixer chaufe.
wend allerdings no nie cutted hesch würd ich ned gad umbedingt sovil gäld id hand nä. cutte isch rächt aspruchsvoll. min tip:
chauf en 1210er, en günstige battlemixer (z.b. vestax pmc 06pro A) und es paar battlevinyls. denn üebsch mal 2-3 jahr. vorher chasch eh ned gnueg guet cutte dases sich würd lohne zum ufnä (usser du bisch krass überdurchschnittlich talentiert) wenns denn mal aständig tönt chasch der öpis digitals zie, die technik entwickled sich nämli rasend schnell und i 2 jahr chunsch 100% meh fürs gäld über!
naja, also de vestax pmc 06 pro A choschtet im musik-produktiv gadmal no 439sfr. ich han vor 4 jahr no ca s`dopplete zahlt. für das gäld chunsch scho rächt vill mischer über (solangs ums cutte gad)