Also ich kenn extro und finds de hammer. endlich mal e crew wo chli öppis innovativs macht. s'video isch au kool gmacht. chapeau! uf cede.ch han ich au de rescht könne lose. isch au no easy.
mich het damals "ungerwäx" au extrem gflasht. neue shizzle kenni leider nanig, aber so wie's vo allne egge tönt, muessmer das wohl tatsächlich mal inezieh...
i mue au segä isch echt e glunges album, has sit 3 täg.. i mue segä sie hend übel flow und au gueti text, i find slied UNGESTRICHE U FETT extrem guet, wie sie da thema ufnehmed und da imene text verarbeitet isch echt krass...und natürli dä track 27 isch afach nu geil
vo bern für mi bis etz echt was vom beschtä...
Original geschrieben von T-MOE i mue au segä isch echt e glunges album, has sit 3 täg.. i mue segä sie hend übel flow und au gueti text, i find slied UNGESTRICHE U FETT extrem guet, wie sie da thema ufnehmed und da imene text verarbeitet isch echt krass...und natürli dä track 27 isch afach nu geil
vo bern für mi bis etz echt was vom beschtä...
hoffe du hesch plattetaufi nid verpasst!? händ es richtigs theater uf bei gstellt für dä song "U&Fett".. so mit kellner und tisch und stühel
ich find ja scho s video rächt uf droge, aber träck 27
naja, im grosse und ganze eifach coole shizzle das züüg vo LPR
\"es git so viu prophete uf derä wäut oder ämu serägi wo\'s meine, zahusch viu gäud für das si dr sägä, du ziehsch ar gliche leine..\"
Original geschrieben von Froti hoffe du hesch plattetaufi nid verpasst!? händ es richtigs theater uf bei gstellt für dä song "U&Fett".. so mit kellner und tisch und stühel
ich find ja scho s video rächt uf droge, aber träck 27
naja, im grosse und ganze eifach coole shizzle das züüg vo LPR
Ooh ja das ha ig ou ghort muess sehr geil gsi si das isch doch dä Träck mit äm Pan vo Whodis? oder nid?
LPR und Whodis? das passt irgendwiä zämä sehr geilä Träck si Ungerwäx muess scho sägä.
lpr? ha vo dene giele o no nid so vil ghört und wär ohni ds aightgenossenforum wohl o nid drufcho! ha dänkt vo bern gits nume pvp u wurzel 5 he he, aber iz gits mal öppis wo me cha lose und eim nid grad verleidet!!!
respekt a di drü berner muen mr das album no e paar mol ineflashe! han süsch chli d schnurre voll vo dem berner rap getue aber lpr passt mir!!! d featuring sind au guet usgsuecht alles lüt wo guet zu de lieder passet!
Original geschrieben von destrobuck d featuring sind au guet usgsuecht alles lüt wo guet zu de lieder passet!
chans empfehle di schiibe!!
chönt... hmm i frage nume chönt.. chönt das äch si wüu mäh zämä ä beat ussuecht u när zämä ä track schribt? chönt das äch si.. hmm.. i frage mi grad.. nei i gloub das isch ja absolut ab dr wäut.. chüeh flüge ja ou nid.. wobi.. äs git red bull... hmmm...
Original geschrieben von destrobuck lpr? ha vo dene giele o no nid so vil ghört und wär ohni ds aightgenossenforum wohl o nid drufcho! ha dänkt vo bern gits nume pvp u wurzel 5 he he, aber iz gits mal öppis wo me cha lose und eim nid grad verleidet!!!
sorry?! wurzle und pv isch ja wohl nid zum verleide!!
und i däm fall kennsch dich nid würkli guet us mit berner hiphop wenn de vo lpr schüsch no nüt hesch ghört.. sägä nur ungerwäx bebe.. oder cliché bebe.. oder etlechi mixtapes-tracks uf dä legendäre fm-prod tapes..
also zuerst checken dann mekkern..
sorry Jungs ich chan eui Begeisterig nöd teile...ich kenn zwar nurs video (das langt), aber ich finds kacke. Mached so eine uf intellektuelle Schiene und under tight verstahni öppis anders. Generell sind das doch alles Buebe mit zvill Geld und Freizit, aber ohni Skills..... Breitbild, 7692, PVP und de ganzi Schrott... Beats mit dene würd ich mir nöd emal de Arsch wäsche, but it ain't my fault..
Original geschrieben von howhigh sorry Jungs ich chan eui Begeisterig nöd teile...ich kenn zwar nurs video (das langt), aber ich finds kacke. Mached so eine uf intellektuelle Schiene und under tight verstahni öppis anders. Generell sind das doch alles Buebe mit zvill Geld und Freizit, aber ohni Skills..... Breitbild, 7692, PVP und de ganzi Schrott... Beats mit dene würd ich mir nöd emal de Arsch wäsche, but it ain't my fault..
läck bisch du e tröte! putz dr zersch mau mit dim arsch t ohre junge..
und was genau findsch du intellllektuellll? s video? hä?
aber es isch ja ok, sound isch zum glück gschmackssach..
aber es isch ja ok, sound isch zum glück gschmackssach..
sorry
aber ich cha ächt au nid verstah was a lpr all so guet finded... egal wie gnau ich anelose... es flasht mi eifach nid und ich cha au nid irgendwie lyrischi hockunscht dehinder erkänne, und au kei spezielle flow wo erwähnenswert wär... meined mir die glich crew?
Original geschrieben von de_K sorry
aber ich cha ächt au nid verstah was a lpr all so guet finded... egal wie gnau ich anelose... es flasht mi eifach nid und ich cha au nid irgendwie lyrischi hockunscht dehinder erkänne, und au kei spezielle flow wo erwähnenswert wär... meined mir die glich crew?
greez k (confused)
hei chouf dr e seerose, die geit zue und wieder uf
Korrekt Sound isch Gschnmacksach....nur du hesch keine.
LPR..... Lustige Pussies Rappen? hahahah
Original geschrieben von howhigh hey froti tu chline Pissfaker, zviel Liem gschnüfflet.
los guet zu. Schieb der doch dini LPR-Cedeee tüüf hine inne und tanz schön im Chreis, scheiss Agglo-Kid, mann du bisch scho allei en Loooooser das de CH-Crap losisch....hahahah.
ganz ruhig... luegsch das din bluetdruck nid z höch stiegt.. wär schad..
Original geschrieben von howhigh hey froti tu chline Pissfaker, zviel Liem gschnüfflet.
los guet zu. Schieb der doch dini LPR-Cedeee tüüf hine inne und tanz schön im Chreis, scheiss Agglo-Kid, mann du bisch scho allei en Loooooser das de CH-Crap losisch....hahahah.
hei frouä!!!! darf i o no chli mitmache bi derä konversation???
läset zu däm thema doch mau ds review, u loset när d schibä. biudet nech e eigäti meinig, löt näch se nid la biudä!
[ Input: was ist aufklärung?
aufklärung ist der ausgang aus der selbstverschuldeten unmündigkeit.
unmündig ist, wer sich keine eigene meinung bildet, bzw. andere für sich denken lässt]
auso, kläret nech uf, junx und mädels
hei keiner sagt ja berlin ist nicht krimneller als biel aber guckt mal biel hat 45000 einwohner biel ist bekannt als die hölle von bern in biel haben wir jede nation kurde arab türke albaner zürich 1 millionen einwohner davon sin 900 000 pussys 50 000 missgeburten 49 995 idioten die nichts cheken und 1 ist vielleicht cool
Original geschrieben von beatniquer läset zu däm thema doch mau ds review, u loset när d schibä. biudet nech e eigäti meinig, löt näch se nid la biudä!
[ Input: was ist aufklärung?
aufklärung ist der ausgang aus der selbstverschuldeten unmündigkeit.
unmündig ist, wer sich keine eigene meinung bildet, bzw. andere für sich denken lässt]
auso, kläret nech uf, junx und mädels
beatniquer du bisch mi ma, grazie mille! das züg lose u sech e meinig mache!