Hallo, möchte ankündigen das heute Avebtura in der Stadthalle Sursee [Luzern] sind. Is zwar nicht unbedingt Hip Hop aber man muss ja auch nicht immer Hiop Hop hören und auserdem sind es noch coole jungs!!!
ehrlich gseid hani kei ahnig, wer überhaupt aventura isch... aber jetzt chömed alli in letschter ziit: "hey, ziehschder au aventura in sursee ine?"... naja... han kei ahnig was hött mache... wer weiss...
ech finde aventura guet. mer gfallt de sound wirklich.
würd zwar ned anes konzert, aber d cd hani mal diheime.
ehr dörfed mich etz au uslache, das isch mir glich.
und die wo etz ganz überrascht sind, das die hiphop fanatischi mora so zeugs guet findet, tja, so isches, s git im lebe meh als nume hip hop. (s git nämli no salsa) ;-)
-----------------------------------
Original geschrieben von Aurel ehrlich gseid hani kei ahnig, wer überhaupt aventura isch... aber jetzt chömed alli in letschter ziit: "hey, ziehschder au aventura in sursee ine?"... naja... han kei ahnig was hött mache... wer weiss...
lies höt 20min det gsehsch was das för thugs sind!!!
btw, elmgay bes ruhig!!
wenner grad uf 20min sind, lueged schnell wer am sexieste isch: keira knightley:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin
Original geschrieben von Real T Hallo, möchte ankündigen das heute Avebtura in der Stadthalle Sursee [Luzern] sind. Is zwar nicht unbedingt Hip Hop aber man muss ja auch nicht immer Hiop Hop hören und auserdem sind es noch coole jungs!!!
hast du homosexuelle neigungen?
TOO SHORT
@Alli die wo de Cool usehänged: Ech wot am liebschtte mol üche PC, CD Sammlig durchsueche, ech be mer TOD SECHER das det ned nor Hip Hop drof esch!!!!
MFG Real T <-- MUSS NICHT EINER AUF GANGSTA MACHEN
Original geschrieben von Real T
@Alli8 die wo de Cool usehänged: Ech wot am liebschtte mol üche PC, CD Sammlig durchsueche, ech be mer TOD SECHER das det ned nor Hip Hop drof esch!!!!
chumm da häre!!! wenn de suechsch findsch backstreet boys, take that, aventura, brosis, aues mögläche, i staa o uf schwuli type und i staa zu däm, so wi dr Real T..
da chönnt i eifach numme chotze was du für scheisse usselaasch, ah du steisch zu dim gschmack? nur wüu dä shit 100000000000x im fernseh louft u ds vrfiggte lied dir nachelouft, meinsch es sig di gschmack?
bitch so scheiss gfaut jedem chli, weisch so d melodie nachesumme, abr du bruuchsch DI EIGET SOUND
aight, albaner isch o ä
u aventura isch:
Original geschrieben von Real T Jo, easy, mer eigentlech scheiss egal das er lachet, aber ech cha zom mim Gschmak schto, and ech dänke veli vo deo enne chönd das ned!!!! Veli wend eifach de Cool Usehänge!!!
@Alli8 die wo de Cool usehänged: Ech wot am liebschtte mol üche PC, CD Sammlig durchsueche, ech be mer TOD SECHER das det ned nor Hip Hop drof esch!!!!
du ich glaub du hesch da was nid ganz tscheggt, s gad da nid um hiphop oder nid hiphop, s gad um schwul oder nicht schwul, und sorry das isch echt schwul!
und ich hans nid nötig da die cool usezhänge wie du das da bezeichnisch, ich chan ohni problem dezue stah das ich au anders züüg geil finde, aber style mues es ha und das hend die schwulos namens aventura mire meinig nah definitiv ned!
also fang nid grad afe brüele nur well mer dini asicht beträffend aventura nid chönd teile!
so und etz faaaierooobend.....haallaaah!!
TOO SHORT
aber als ma mueni klar säge: :whogivesa :äkk: :echtschwu
nüt für unguet...ich bin nun mal en
Das säg ich au wänn ich ä Frau bin!!!
Diä sind etz so was vo grusig und reg mi jedes Mal uf wänns im Radio chömed..