Wichtiger Hinweis zum Marktplatz: Aightgenossen.ch kann keine Haftung für hier abgewickelte Geschäfte übernehmen. Das herausgeben von Benutzerdaten sind nicht möglich. Wir empfehlen daher die Geschäfte immer per Vorauskasse oder noch besser bei einer persönlichen Übergabe ab zu wickeln. Für grössere Beträge empfehlen wir Plattformen wie Ricardo oder Ebay.
ich suche...vielleicht hat es ja jemand und will es gar nicht mehr...
ich sueche no es gälbs bandana, chan weiss aber ned, wo ich das finde chan... het öpper eis woner ned brucht oder chan mir säge wo mer das inde schwiiz chaufe/bstelle chan?
piis
lug wenn eme mc nüd gschiders in sinn chunnt
brucht er kes mikrophon sondern e gschichtsstund
-EKR
ich sueche no es gälbs bandana, chan weiss aber ned, wo ich das finde chan... het öpper eis woner ned brucht oder chan mir säge wo mer das inde schwiiz chaufe/bstelle chan?
piis
muesch ned, das gseht blöd uus
Semantik Album \"Willkomme Diheime\": OUT NOW!
Grand Theft Audio: San Semantik Mixtape: OUT NOW! www.semantik.ch
*************************************** Das Herz eines Löwen, das Blut eines Kämpfers, das Feuer des Falken, die Glut eines Panthers...
Die Kraft eines Bären, das Auge des Tigers, den Mut einer Herde voll wütender Stiere...
Ich hab das Herz eines Löwen Mich zu battlen ist wie Bären zu töten Ich bin eins in dem Shit Ich bin over the top Der Auserwählte Erc, der Jehova des Potts
ERCANDIZE, Verbrannte Erde- Herz eines Löwen **************************************
hey... tüend ned so.. ich bruchs ned als gängschter-tool
isch nur für hockeyspiel ich bereite mich langsam uf die nöggscht saison vor weisch muen mer mal es match-outfit zrächt legge und so
@m DU muesch gar ned lache :P
lug wenn eme mc nüd gschiders in sinn chunnt
brucht er kes mikrophon sondern e gschichtsstund
-EKR