suche einen namen einer Komedieserie, resp. des hauptdarstellers...
es gab mal ne serie auf RTL II glaube ich, bei welcher ein typ immer golf spielte.... er war bekannt, da er sich als "liliput" ausgab und die schuhe immer an den knien anhatte......
der typ hatte fast keine haare mehr auf dem kopf, jedoch einen schnauz
ps. me infos zum projekt gids gli... sind ade beats dra...
ha jetzt grad gseh, dasses ned de gsi isch.... de isch au amigs cho.. de ander hed no en schnauz gha..... und hed golf played. das isch ja de gsi wo doch amigs hed welle es föteli mache und sini haar immer verwuselt hed...
Original geschrieben von freddyk LIV du bisch eifach super... hehe
übrigens... thx fürs sms ;-)
müsst immerno en gwüssi e-mailadi ha...
ps. me infos zum projekt gids gli... sind ade beats dra...
ha jetzt grad gseh, dasses ned de gsi isch.... de isch au amigs cho.. de ander hed no en schnauz gha..... und hed golf played. das isch ja de gsi wo doch amigs hed welle es föteli mache und sini haar immer verwuselt hed...
de känni, de isch mal ä Zit lang immer um dWiähnacht uf DSF cho de isch abr au chli gsi... wäiss läidr dr Namä gad nöd
wooooooow sooooo geiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil shiiit, danke piranha :blingblin trifft sich gad guet...han eh mal wider wele is püntnerland mal min geburtsort go bsueche
und vo dir eMKay bechumi sicher en coole horror-dvd ?!
Original geschrieben von Doc.Schiwago wooooooow sooooo geiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil shiiit, danke piranha :blingblin trifft sich gad guet...han eh mal wider wele is püntnerland mal min geburtsort go bsueche
und vo dir eMKay bechumi sicher en coole horror-dvd ?!
Original geschrieben von eMKay heey, jesili vidjeo vec TTCM the beginning? äs muss! a imam dvoje, koji se ali jos skidaju. jaaoooo, freude herrscht
wänner glich guet isch wie die erscht neuverfilmig chummi persönlich verbi de dvd go strutze...jugo styles halt
@piranha: kännsch schiers? falls ja bliibt der gar kei anderi wahl als stadtfüehrer spile...schliesslich häts d'eMKay gseit...und was sie seit isch eh gsetz
Original geschrieben von Doc.Schiwago wänner glich guet isch wie die erscht neuverfilmig chummi persönlich verbi de dvd go strutze...jugo styles halt
@piranha: kännsch schiers? falls ja bliibt der gar kei anderi wahl als stadtfüehrer spile...schliesslich häts d'eMKay gseit...und was sie seit isch eh gsetz
a) dä isch meh "splateriger" we diä erst neuverfilmig - chum dä film wird der gfalle, glaubmrs und b) ich bi s'gsetz!
__________________ BOUGE LA TÊTE SUR LE KICK ET LA SNARE!
@pisulja: yeah, isch klaut... und mach nöd eine uf judge dredd....
nur ich dörf das
@beleidigti QR-panane : ach chumm ez...bin zwar fräch aber nöd dumm wie bohnestroh...chönnt doch sicher es paar interessanti gspröch ergä ich bin ja scho usländer aber als zürcher wäri det une gad doppelt ausländah..und ich weiss us sichere quälle das ich dank dim black belt im unihokeyschläger-freefighting mich in sicherheit wiege chan