i chume vo dere ortschaft, han s opfer kennt und all beteiligti, momentan got recht viel ume, aber wiäs würklich gnau glofe isch, isch nonig duse...trotzdem dörf so was nöd passiere!da isch eifach z hart!!!
hüt i de 20minuten isches wider ganz anderst gstande. bin nöd ganz sicher aber soviel ich weiss hend die gseid s'opfer und de täter seged albaner gsi und glaub au no dass de älter brüeder vom opfer scho rache gschwore het.
Original geschrieben von Schurk i chume vo dere ortschaft, han s opfer kennt und all beteiligti, momentan got recht viel ume, aber wiäs würklich gnau glofe isch, isch nonig duse...trotzdem dörf so was nöd passiere!da isch eifach z hart!!!
verzell meh? um was ischs gange? was sind das für lüüt gsi? opfer und täter. bünzlis, secondos, usländer, nazis, punks, aggros?
Original geschrieben von DäAsozial @slash: hesch echt sgfühl da isches um 6 franke gange?! de vater het denkt nöd us dem grund abdruckt... vilicht d'schlagzile vom blick nöd immer für bari münze neh.
hüt i de 20minuten isches wider ganz anderst gstande. bin nöd ganz sicher aber soviel ich weiss hend die gseid s'opfer und de täter seged albaner gsi und glaub au no dass de älter brüeder vom opfer scho rache gschwore het.
meinsch etzt das ironisch mit de albaner und rache oder uf wil bezoge???
das in kümmertshause sind kei albaner gsi!
ich bin mer nüme ganz sicher hans huere verpennt am morge im tram gläse. aber ich bin mer zimli sicher dass es so i de 20min gstande isch. kei ahnig... es het doch eh no en andere da ine 20min gläse?!
Original geschrieben von DäAsozial ich bin mer nüme ganz sicher hans huere verpennt am morge im tram gläse. aber ich bin mer zimli sicher dass es so i de 20min gstande isch. kei ahnig... es het doch eh no en andere da ine 20min gläse?!
das was du meinst ist eine andere geschichte... am samstag glaube ich ist in wil ein vater und dessen sohn hingerichtet worden... täter und opfer albaner...
es isch schlussendlich nöd um die 6 CHF gange.. es isch drumm gange dass de typ öpperem birre wegjage cha..
de het bestimmt nöd mol gwüsst um was es mi dere usenandersetzig gaht..
Original geschrieben von DäAsozial ich bin mer nüme ganz sicher hans huere verpennt am morge im tram gläse. aber ich bin mer zimli sicher dass es so i de 20min gstande isch. kei ahnig... es het doch eh no en andere da ine 20min gläse?!
scho ä härti gschicht gsi! ich han nur dä mörder flüchtig "kennt"... hett mä jetzt echt nie dänkt, dass dä sowas macht. aber anschinend hät er scho mehrmols sini waffe zückt zum sin sohn beschütze. eifach chrank sowas.
__________________ FRISCH UF DÄ TELLER <-- FREE ALBUM!!
Echo & Soul - Willkomme Dähei - Ab 10. Juli in allen digital stores!