Weiss ja nöd wie bekannt atmosphere da ine sind. De Slug werded wohl meh kenne...
Was haltet er devo ? Weles isch s'stärchschte album ? Ha ebe gad letschti wieder Overcast! neumet usgrabe und es flasht mi eifach so derb...
Die Easy beats und de biiläufig härti stoff isch eifach zu derb.. zumindescht für mich...
Die eigetlich frag isch, kenneder igendwelchi Remixes ? Ich kenn eine vom Z-Trip wo öppis ufen Atmosphere Beat macht, weiss aber gad nöd wie de Track heisst isch uf jede fall zimli dope.
I kennäs nid würk guät, aber heisst nid ä Track "Alcohol & Cigarettes"
piis allersaightz
Galactic tactics match wits I'm from the Bricks (yeah nigga)
I used to catch a switch from any walk-by bitch (bitch!)
trying to find a balance findi no geil! (aso ich mein etz vorallem au dä track) han au es album vo ihnä dähei.. ja..
Dä Track findi o sehr geil. Kenne süsch nid viu vo Atmosphere. Aber wirde mi sicher bi Glägeheit meh dermit usenang setzte.
welche plötzlich umfallen
und an einem Luftzug sterben.
Es sind die,
welche nicht leiden gelernt haben,
Leiden macht zäh, Leiden stählt.
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN trying to find a balance findi no geil! (aso ich mein etz vorallem au dä track)
isch das dä mit däm abartige fettä klavier am afang.....
voll dr deepi beat, doer wie heisst dä track, glaub scho so, oder?
Dosa, die zweite ungesunde Wurzel, bedeutet alle Arten der Ablehnung, böser Wille, Wut, Irritation, Feindschaft und Verärgerung. Seine Charakteristik ist grimmig-aggressiv, die Funktion ist sich auszudehnen und seine Grundlage, d.h. den Geist und den Körper in denen es erscheint, zu zerstören. Es manifestiert sich in Verfolgung und sein unmittelbarer Grund ist Ärgernis. Dosa ist ein gelegentlicher ungesunder Mental-Faktor. Hass ist in allen Cittas, die Hass als Wurzel haben, absolut immer vorhanden.
Hass durch unweises Nachdenken über ein abstossendes Objekt entsteht.
\'Hass\' (dosa) jedes \'Abgestossenwerden\' von leichtester Verstimmung bis zu äusserstem Zorne und Übelwollen.
\"Zur Überwindung des Hasses ist die Güte zu entfalten.\"
Original geschrieben von poetical Nid nume ds gliche Stärnzeiche o no dr glich Musiggschmack
Dä Track findi o sehr geil. Kenne süsch nid viu vo Atmosphere. Aber wirde mi sicher bi Glägeheit meh dermit usenang setzte.
Hehe rächt so
Bi glaub dur dä Track uf diä Lüüt cho!
@kush: ja sie händ viel so geili klavierbeats (ebä z.b. au god loves ugly) abr dä hät das scho au jap
auso i finges sehr geili musig, isch absolut geil wöu d beats sech sehr vom "normale" usrap abgränze, u wöus im moment no eher unkomerz isch, u hoffe es wird nie, ds einizige negative isch das we mes ds viu lose wirds eim chli längwilig..
aber god loves ugly isch scho ds geilste lied vo ne..
sorry????? atmos isch ja nöd underground oder...aso bidde...
s geilscht album findi "god loves ugly"...
"sevens travels" isch halt chli strange...aber ja...s rockt eh alles...slug & murs isch natürli au nöd z underschetze...lieblingstracks???...hmmm di ganz god loves ugly...und us sevens travels isch eigetli au s meischt geil...aber vor allem "always coming back home to you" und "trying to find a balance"....
atmos händ eifach immer huere spezielli drumsets findi...und d beats allgemein gfalled mer massiv...
em slug sini skills mümer nöd diskutiere ...
Aso i han Atmosphere Live gseh und sie sind nochem Promoe am Start gsi, und si hend do eifacht diä Stimmig ned chönnä haltä, han mer den glich s'album "God loves ugly" zöckt und fings enart no easy!! Aber dä Slug isch eifacht en gruuuusigä Wixer, dä Pisser het a dä After-Show di ganz Ziit mini Fründin abageret, bi mer hend muässä sägä, mer gächet ez...