S'nimmt mi Wunder um weli Ziit ihr normalerwis is Bett gönd?
Gönd ihr eher früe oder spat -und wänn müener am nächschte Tag wider ufstah? Penned ihr eher vill oder (z)wenig?
Was isch wänner Schuel händ oder müend go schaffe?
Bi mir ischs selte vorem 1 am morge -obwohl ich am 6i wider sött ufstah. Meischtens wotti ja früener go schnarche, aber s'chunt mer immer öppis dezwüsche, ha ab und zue äs huere Schlafmanko und verpenn in letschter Ziit au zimli vill....
ja bi mir ischs so: Waärend de schuelziit ich gang zwüschet 10ni und 11i go penne aber das langet nie, ich ebe en siebe schlöfer und ide ferie nach de 1 (isch ja klar )
uuh, i letschtr zyt gangi uhuere früeh is bett....7ni, 8i, 9ni. aber öbi dä ipenne cha isch die ander frag. suckt huere wennde eifach wachliehsch, aber eigentli huere kaputt bisch. chunnsch nachem schaffe hei, issisch was und dä liehsch mal scho flach *gähn* sgeilschte chunnt dä no wennde am 3 oder 4i vrwachsch und nüm chasch ischlafe..*aaaah* dä chumi uf dä psycho. 5i wiedr ufstah und ab is gschäfft...huere trurigi chaibe simmr. maschinene, jede tag praktisch dä glich ablauf...u das evtl. no jahrelang?
das isch genau dä gedanke womi au so ufregt!
ich wot nöd di nöchschtä !!!45 jahr!!! jedä morgä ufstah, 8 stund go schaffe, hei, dän häsch äs paar stündli für dich, dän go pennä und das gliche am nöchstä, am übernöchstä... tag.
zum thema: gang so zwüsched 23.00 und 24.00 go pennä
Original geschrieben von Mano das isch genau dä gedanke womi au so ufregt!
ich wot nöd di nöchschtä !!!45 jahr!!! jedä morgä ufstah, 8 stund go schaffe, hei, dän häsch äs paar stündli für dich, dän go pennä und das gliche am nöchstä, am übernöchstä... tag.
Muesch ja nöd, he he, also jetzt wot Jung bisch hesch 2 Möglichkeite! Schaffe bis verblödisch und Cash uf dSiitä legge das mit 40gi es Mega Geils läbe hesch! Oder du hesch Glück und hesch en Job wo du dir mit 35gi scho es Schöns läbe chasch machä, he he!
Oder du gnüüsisch diis Läbe jetzt und lahsch es krache, dänn muesch aber mit 35 afange durekrüpple, he he he he
Ich bin für di goldigi Mitti
Ach ja, a alli wo Schlafmankos händ, lueged chli, isch verdammt ungsund, und das mein ich ernst, schlafed eifach mal es 2 Stund meh, und dä Tag isch scho vill vill lockerer, will ufstah mues mer ja so oder so...he he
............................................................................. ...
:::::::::::::::::::eastern fire station #187::::::::::::::::::::::::::::::::::::
.......................................
Galactic tactics match wits I'm from the Bricks (yeah nigga)
I used to catch a switch from any walk-by bitch (bitch!)
amigs. vorallem denn wenni mied bi.
aber hüffig um die 12i.
geile thread!
--
Frankly, my dear, I don\'t give a damn
-
jongs, pennereä iar dem pennrs sind es bitz li z`viiil im dem nääz ond ich dig de schitty goil slöng sha`boyy en sling duräziah isch alls was icc ch willl und wüssedr waasss real isch sha`doing aightntlicch au
aso im moment da ich nöd schaffe, penn ich zimli scheisse*g* das heisst gahne am 12 is bett und stah am 12i wieder uf aber zush weni shaffe gahni am 10,11i is bett und stah am 7ni uf
ich schlaf immer megaaa lang, meistens 9 bis 12 stund..
ish aber shiinz ungsund..jee länger du schlaafsh,deste chürzer läbsch shiinz
unter de wuche eich immer zwüsched 23.00 und 24.00 !! beliebt isch bi mir aber au öpe am 19.00 vor em TV iipennä bis am 21.30 oder so, dänn verwirrt i de wohnig umelaufe und schlussendlich nüm chöne iipennä bis am 01.30 oder so hehhehee, das passiert mer meistens am mo & di
unger der wuche so zwüshe 2300 und 2400 aber ebe.. sho das ish z spoht... verpenne ir letshti rächt vüu ir shueu... naja.. hole der shlof grad dört noche...
i de ferie wirds immer so öppe 0200 im shnitt joa und de so chlei uspenne bis am 1300
Original geschrieben von frenchrap aso im moment da ich nöd schaffe, penn ich zimli scheisse*g* das heisst gahne am 12 is bett und stah am 12i wieder uf aber zush weni shaffe gahni am 10,11i is bett und stah am 7ni uf
ich schlaf immer megaaa lang, meistens 9 bis 12 stund..
ish aber shiinz ungsund..jee länger du schlaafsh,deste chürzer läbsch shiinz
Tja das chunt au ufs Alter ah imfall, he he.
Ich meine, so bis 19i han ich ohni Problem chöne 10 - 12 Stund penne, hütt schaf ich das nur no nach Alkoholexzess
Mir langet (au am weekend) normalerwiis 8 Stund, das isch Ideal! Under dä Wuche penn ich meischtens 6 Stund, bi 5 Stund bin ich scho zimlich uf dä Frässi, 6 Stund langet also au.
Und ja, zwenig schlaf isch ungsund, das isch ganz klar...aber das zvill Schlaf sLäbe verkürzt? Han ich no nie ghört, es isch eifach so das zvill Penne müed und schlapp macht....
Ja nu, au egal...ich säge nur, je älter mer wird, desto weniger pennt mär....oder eifach regelmässiger, he he
Mini Grossmueter hett chöne am 1 is Bett und isch trozdem immer am 6i ufgstandä
Original geschrieben von Beatnik Tja das chunt au ufs Alter ah imfall, he he.
Ich meine, so bis 19i han ich ohni Problem chöne 10 - 12 Stund penne, hütt schaf ich das nur no nach Alkoholexzess
Mir langet (au am weekend) normalerwiis 8 Stund, das isch Ideal! Under dä Wuche penn ich meischtens 6 Stund, bi 5 Stund bin ich scho zimlich uf dä Frässi, 6 Stund langet also au.
Und ja, zwenig schlaf isch ungsund, das isch ganz klar...aber das zvill Schlaf sLäbe verkürzt? Han ich no nie ghört, es isch eifach so das zvill Penne müed und schlapp macht....
Ja nu, au egal...ich säge nur, je älter mer wird, desto weniger pennt mär....oder eifach regelmässiger, he he
Mini Grossmueter hett chöne am 1 is Bett und isch trozdem immer am 6i ufgstandä
hehe ja da sicher dases mitm alter ztue hät aber i merk sho weni z lang shlaf den bini eifach gshlissä und unmotiviert *g* aber ebe das lang shlaafe s läbä verchürzt hani irgendwo ghört weiss leider nüm wo
guete rutsh ihr langpenners
@ApFeLsChOrLe: danke dasd mi dra erinnerisch! Ha hüt eigentli wele am 10i go schlafe -aber wäg däm verdammte Mais vo däne Sylvester-rakete chani nie ipenne. Glaubs ich lüüt dänn dä Schmier a (Ruehstörig)!
Das wägm z'vill und z'wenig Schlaf hani aber au scho irgendwoher ghört -schinz seged 7 stund pro nacht genau richtig, wännd meh oder weniger pennsch wirsch weniger alt (isch wider mal sone gschissni studie wo eh alles besser weiss, blablabla).
a nigga like me is going insane\"