Ali wo dänket ide schwiz werds nie es ghetto gä ond es esch alles schön ond guet die läbet doch henderem Mond.... Höt zu tags wo d strosse vergefdet send ond fasht jede am useloh esch ond sis eigede money am mache esch ond wend id Citys luegsch gsesch öberal penners junkis wo uf de stross oder imene ratteloch am verfule send den chan doch ned werklech alles so guet ond schön si
Voralem inere Zit wo d spalte zwösche riich ond arm emmer grösser werd au do ide schwiz...
Scho klar geds ufem land ose wo sech de richi schwizer zrogzieht kei ghettos aber wend die grössere Citys aluegsch ond seisch es esch friede freude eierkuchen den lügsch dech sälber a
So ond ali wo etzt schribet ech han zvel TV oder so gluegt... es esch mer scheiss egal
Schlossändlech send er die arme wo ide worheit ned is Aug trauet z luege ond wen mer de dräck emmer weder uf d site schiebt den chond iergendeinisch de tag wommer tatsächlech im dräck werd läbe...
Ali wo dänket ide schwiz werds nie es ghetto gä ond es esch alles schön ond guet die läbet doch henderem Mond.... Höt zu tags wo d strosse vergefdet send ond fasht jede am useloh esch
hmm. also es gab mal eine zeit, da war das wirklich so. beispiel blattspitz und so. sagt dir vielleicht was. kein vergleich zu heute.
heisst ja nicht das alles gut ist jetzt, aber obs auf den strassen besser oder schlimmer wird hängt sehr von deinen subjektiven erlebnissen auf diesen strassen ab, insbesondere natürlich von der zeitspanne in der du dich "auf den strassen" bewegt hast.
mal ehrlich, ghetto/kein-ghetto streit ist einfach sehr 2005. es gibt leute in städten die würden drüber lachen was du hier als ghetto empfindest und es gibt wiederum andere leute von anderen orten auf der welt, die würden dir vermutlich beipflichten. ist alles sehr relativ.
Ali wo dänket ide schwiz werds nie es ghetto gä ond es esch alles schön ond guet die läbet doch henderem Mond.... Höt zu tags wo d strosse vergefdet send ond fasht jede am useloh esch ond sis eigede money am mache esch ond wend id Citys luegsch gsesch öberal penners junkis wo uf de stross oder imene ratteloch am verfule send den chan doch ned werklech alles so guet ond schön si
Voralem inere Zit wo d spalte zwösche riich ond arm emmer grösser werd au do ide schwiz...
Scho klar geds ufem land ose wo sech de richi schwizer zrogzieht kei ghettos aber wend die grössere Citys aluegsch ond seisch es esch friede freude eierkuchen den lügsch dech sälber a
So ond ali wo etzt schribet ech han zvel TV oder so gluegt... es esch mer scheiss egal
Schlossändlech send er die arme wo ide worheit ned is Aug trauet z luege ond wen mer de dräck emmer weder uf d site schiebt den chond iergendeinisch de tag wommer tatsächlech im dräck werd läbe...
blablabla... sag mir ein einziges quartier in einer schweizer stadt wo man als fremder schlicht und einfach nicht rein geht weil man nicht unbeschadet wieder raus kommen würde? hä? ein einziges? fast jeder vertickt drogen? jaaajaaaaa... du häsch doch z viel hip hop glost
blablabla... sag mir ein einziges quartier in einer schweizer stadt wo man als fremder schlicht und einfach nicht rein geht weil man nicht unbeschadet wieder raus kommen würde? hä? ein einziges? fast jeder vertickt drogen? jaaajaaaaa... du häsch doch z viel hip hop glost
hehehe du hesch kei ahnig kolleg wievel höt zu tags uf droge send oder am sache useloh send ond wend wotsch uf herte siech mache ech zeig der gärn mol paar orte wo es ned gsond esch ide nacht sech ufzhalte wend kei respäkt hesch oder au wen du eifach ned sälber us dem quartier chonsch glaub mers du wördsch uszoge wärde ond nocher nackt weder i dis Buuredörfli gscheckt
Saly wetzbold jo eh esch scho so scheiss egal öb ghetto oder ned aber ech hofe es chömed mol al die wo emmer säged das ide schwz alles fredlech esch so rechtig vergewaltigt wärdet ond gsänd das es doch ned so fredlechi stemmig esch uf de stross
Saly wetzbold jo eh esch scho so scheiss egal öb ghetto oder ned aber ech hofe es chömed mol al die wo emmer säged das ide schwz alles fredlech esch so rechtig vergewaltigt wärdet ond gsänd das es doch ned so fredlechi stemmig esch uf de stross
hoi räppär, wieso schriibed ihr in Luzern nöd so, wie ihr redet?
.und gschnallt häsch's nöd würkli, was ich gmeint han, das säged mer dini Vergewaltigungsphantasie, abr easy, lueg chasch mini chetti ha, wenn wotsch.
und wieso hoffst du das? und wer sagt das hier alles friedlich ist? jugendgewalt ist doch ein sehr breit diskutiertes thema?? und wenn die friedliebenden ignoranten dann wirklich "vergewaltigt" (no homo vergessen????) werden, was erhoffst du dir davon? also respekt bekommst du dafür bestimmt nicht, höchstens von deinen ghettobueben. und das ist genau das armseelige an euch möchtegern strassenkindern: KEIN respekt. ihr redet zwar alle gross von respekt, aber haben tut ihr ihn nicht. wer respekt hat "vergewaltigt" nämlich keine unbeteiligten, auch wenns ignoranten sind die keine ghettos sehen in der schweiz. respekt ist keine einbahnstrasse und respekt hat mit körperlicher überlegenheit nix zu tun.
wenn sich auf ner wiese 50 hooligans gegenseitig kloppen, dann habe ich da gar kein problem damit. weil das deren "spiel" ist (ich nenns bewusst spiel, s game und so du weish), nach deren regeln und deren ethik. ich habe aber sehr wohl ein problem damit, wenn ich irgendwo durchlaufe und grundlos angepöbelt werde bloss weil ein paar kinder ihren film schieben. wie gesagt, respekt ist keine einbahnstrasse.
aber vermutlich bist du ja auch gar nicht soo darauf aus was dazuzulernen? (rhetorische frage)
@moertellll na, die tendenz zur ghettoisierung seh ich schon, sooo ignorant bin ich schon nicht. aber ebe, dem kerli seinen film seh ich nicht. und bis wir hier wirklich von ghettos reden können geht's dann doch noch ein, zwei jahrzehnte
Zitat:
Zitat von LUxus Production
blablabla... ond nocher nackt weder i dis Buuredörfli gscheckt
in meinem bauerndorf, das nebenbei bemerkt die sechstgrösste stadt der schweiz ist und etwa 40'000 einwohner mehr hat als dein innerschweizer postkartenstädtchen (hattest wohl keinen geographieunterricht im ghetto, hä?) kann ich mich immer noch zu jeder tages- und nachtzeit frei bewegen. sogar im "ghetto" töss. aber ich glaub du solltest sowieso erstmal lernen was das wort überhaupt bedeutet...
@moertellll na, die tendenz zur ghettoisierung seh ich schon, sooo ignorant bin ich schon nicht. aber ebe, dem kerli seinen film seh ich nicht. und bis wir hier wirklich von ghettos reden können geht's dann doch noch ein, zwei jahrzehnte
hab dich auch überhaupt nicht gemeint damit.
es geht ja auch nicht um tendenzen zur ghettoisierung, die seh ich selber wenn ich zur haustüre rauslaufe. was ich meinte ist, dass gewisse jungs sich das ghetto herbeiwünschen weils ja so cool ist. filme eben. aber ich denke wir reden vom gleichen.
"was wosch mit dire waffe und em dobermann ir hood we die auti frou mitem pudel meh macht het als du"
...er represented Räppersville-Jona...ist assozial und gsezhlos...zupft sich vermutlich die Augenbrauen, rasiert sich mit dem gleichen Nassrasierer die Brust- und Arschhaare (Spekulation), geht in die Schule und/oder arbeitet für sein Geld (sonst gibt's vom Papa was auf den rasierten PoPo) und ist...Türke (?) k.A. könntest auch irgend so'n halber Schweizer aus dem Balkan sein.
Kennst Du Cartel? Also eigentlich da crime posse /
Das liegt wohl auch daran, dass ich den Rest nach Räppersville-Jona an Fünfliber gerichtet hab, aber das kommt nicht so rüber, sry, liegt daran, dass ich so'n Schreib-Assi bin, weisch.
btw. immer mit diesem Dorf/Reich/abgeschottet von der "harten" Realität zu kommen ist schon n ziemliches Cliché, nicht Fünfliber? Eigentlich könnte man sogar sagen, dass es rassistisch ist, aber soweit hast Du's wohl noch nicht gedacht, hm.
Also entschuldige meine Augenbrauensprüche und so.
Bist Du jetzt eigentlich Türke? (also nöd du necro )...wahrscheinlich nicht, schade...und wieso tagst Du Chuchichäschtli, gimma nd so? Bizznizz-Move?
Pff.. Bist du peinlich.. geh irgendwo anderst rumspammen.. Solchen Leuten wie dir kann man sowieso nichts Sagen....Deine Eifersucht auf mein Talent, lässt bewirkeenn.. dass du mir zeigsst dass ich es draufhabe Darum Danke für alle deine Posts auch wenn sie zu 90 % Unnötig sind
Mingia do gseht mer eifach wie lächerlech schwizerrap eigendlech esch secher geds MC`s ond producers wo alles wördet bange aber i dere szene wärdet eifach die falshe lüt pushet so lüt wo meinet si hend d weisheit met de löfel gfrässe oder lüt wo scho langsam ad pension mönd dänke ond fasht jede vo do ene meint er esch de held wel er heftig chan kontere imene forum oder so ond es send fasht emmer die wo elter weder 25i send wo säged es ged kei gheddos ond so... aber egal nor en frog vode zit bes au die generation usgstorbe esch ond die neu chond den chamer velecht ändlech mol bizznez ond so in sache rap dörezieh aber solang es emmer weder lüt ged wo alles schön schribe mönd ond sech hert fühled wels imene forum schlächti wetz rised werd us dem nix......
Die szene esch eifach am verfule wie en liche im sommer.....
genau, mach lieber mal öpis für dini karrieres und gäg dini mund-fäule....psssssssssss...ghörsch das? So tönt's wemmer Dir de stöpsel us em arsch rupft.